Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vinduskarmen

Jeg tror ikke det er noen begrensning, min søster klarte å bestille en haug med bøker på et gavkort som var norske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg inn i en klubb til for to dager siden, og fikk idag enda ett gavekort.. Jeg er medlem i 6 fra før og har fått gavekort fra alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Jeg meldte meg inn i en klubb til for to dager siden, og fikk idag enda ett gavekort.. Jeg er medlem i 6 fra før og har fått gavekort fra alle...

Men kan du bruke det da, eller risikerer du å måtte betale for varene? Du bryter jo medlemsbetingelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her..

Jeg tolker det som

1. Ingen bøker utgitt på norsk fra 2007 og

2. Kun tre bøker utgitt på norsk før 2007 per gavekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anita_*
Men kan du bruke det da, eller risikerer du å måtte betale for varene? Du bryter jo medlemsbetingelsene.

Jeg tenker at først får vi automatisk svar om innmelding. Så bruker bokklubben ett døgn eller to på å godkjenne medlemsskapet og sende gavekort på mail. Hvis de godkjenner medlemsskapet, godkjenner de også at du får gavekort.

De har all mulighet til å gå inn og sjekke om du er medlem i andre klubber før de sender deg gavekortet. Gjør de ikke det, får de ta det på egen kappe.

Men jeg aner ikke om det juridiske nak dette. Om de strengt tatt kan osv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at først får vi automatisk svar om innmelding. Så bruker bokklubben ett døgn eller to på å godkjenne medlemsskapet og sende gavekort på mail. Hvis de godkjenner medlemsskapet, godkjenner de også at du får gavekort.

De har all mulighet til å gå inn og sjekke om du er medlem i andre klubber før de sender deg gavekortet. Gjør de ikke det, får de ta det på egen kappe.

Men jeg aner ikke om det juridiske nak dette. Om de strengt tatt kan osv.....

Jeg tror de praktiserer dette forskjellig ut fra hvem det er som sitter og registrerer og sjekker påmeldinger, der som på alle andre arbeidsplasser er det sikkert noen som er mer nøye enn andre.

Jeg meldte meg først inn i tre bokklubber og fikk et gavekort fra hver av dem, meldte meg inn i to til senere men har kun fått innmeldingsmail og ikke gavekort, og medlemskapet i de to siste klubbene fungerer heller ikke. Så hos meg har de i hvert fall kontrollert nok. :ler: Jeg fikk mye fint for de tre gavekortene jeg fikk så jeg skal ikke klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet for 2 av gavekortene, har fått bekreftelsesmail på begge bestillingene, men når jeg går inn på min side for å se på bestillingene så er de ikke der? Jeg vet at den første bestillingen sto der etter jeg hadde bestilt.

De kan da ikke bare kansellere bestillinger uten videre??

Oppdatering på denne...Fikk aldri svar på mail så jeg ringte de i sted, det var gjort en feil, de skulle kansellere en annen bestilling men så tok de to til i samme slengen :sinna:

men hun fikk lagt det inn igjen, så nå kommer det masse flotte ting til meg (og ungene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvart over sju i morges fikk jeg gavekortet mitt også! Jeg meldte meg bare inn i en klubb jeg da...

Men nå funderer jeg på å prøve en klubb til, men det er sikkert ingen vits i nå som de har skrenket det inn sånn..

Om det skulle vise seg at jeg ikke får noe gavekort der, kan jeg jo bare melde meg ut igjen innen de 14 dagene.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

I dag har jammen både mannen og jeg fått hvert vårt gavekort. Merkelige greier dette her. Vi hadde begge to fått gavekort forrige uke, men prøvde egentlig bare å melde oss inn i flere klubber for å se om det gikk. Jeg hadde ikke trodd at vi ville motta noe mer. De klubbene vi meldte oss inn i som innlogget i bokklubben, ble godtatt. De klubbene som vi meldte oss inn i uten å være innlogget, har ikke blitt godtatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

dette har også vert mine antagesler.

jeg og samboe har vert medlemmer i en klubb hver over flere år og handlett litt innimellom. kjøper alle bøkene våre derifra. å vi hadde jo ikke noe problemer med å få 9 gavekort hver som ble bestilt fre 5.okt på kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jammen både mannen og jeg fått hvert vårt gavekort. Merkelige greier dette her. Vi hadde begge to fått gavekort forrige uke, men prøvde egentlig bare å melde oss inn i flere klubber for å se om det gikk. Jeg hadde ikke trodd at vi ville motta noe mer. De klubbene vi meldte oss inn i som innlogget i bokklubben, ble godtatt. De klubbene som vi meldte oss inn i uten å være innlogget, har ikke blitt godtatt.

Hvorfor fortsetter du med den innmeldinga? Nå har Bokklubben gitt utrykkelig beskjed om at det kun er gavekort for en klubb. Du vet veldig godt at de har hektiske dager der nå, hvorfor skal du utnytte det systemet?

Jeg synes rett og slett du er simpel.

"Prøvde for å se om det gikk" :roll: Litt av en unnskyldning for griskhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline
Hvorfor fortsetter du med den innmeldinga? Nå har Bokklubben gitt utrykkelig beskjed om at det kun er gavekort for en klubb. Du vet veldig godt at de har hektiske dager der nå, hvorfor skal du utnytte det systemet?

Jeg synes rett og slett du er simpel.

"Prøvde for å se om det gikk" :roll: Litt av en unnskyldning for griskhet.

Alle som har benyttet seg av tilbudet de har nå, gjør det vel for å kunne bestille seg saker og ting gratis? Tviler på om noen gjør det for å være snill mot bokklubben. Nå har ikke jeg noen dårlig samvittighet for å ha meldt meg inn i noen av klubbene de har. Allerede nå har jeg bestilt en bok til ordinær pris fra hver av bokklubbene jeg har meldt meg inn i. Jeg kjøper en del bøker i løpet av et år, og disse kommer jeg nå til å kjøpe gjennom bokklubben i steden for i bokhandelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Det er jo på en måte litt feil men godkjenner du medlemskapet så er det jo greit! Og jeg kjøper også alle bøker igjennom bokklubben så de er ikke bare sånn at jeg får masse gratise ting av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fortsetter du med den innmeldinga? Nå har Bokklubben gitt utrykkelig beskjed om at det kun er gavekort for en klubb. Du vet veldig godt at de har hektiske dager der nå, hvorfor skal du utnytte det systemet?

Jeg synes rett og slett du er simpel.

"Prøvde for å se om det gikk" :roll: Litt av en unnskyldning for griskhet.

At de har gitt uttrykkelig beskjed er vel å ta i litt...

De har rotet og ordnet og operert med masse forskjellige regler de enten ikke har opplyst om, eller opplyst om slik at det ikke er alle som ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen her som ikke har fått svar fra bokklubben på mail?

Jeg meldte meg inn i mange klubber for to uker siden, og har ikke mottatt et eneste gavekort enda! Har sendt mail om det også et par ganger, men jeg får jo ikke noe svar!? Vet jeg kan ringe, men er ikke noe glad i telefonsamtaler, så jeg vil gjerne ha svar på mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fortsetter du med den innmeldinga? Nå har Bokklubben gitt utrykkelig beskjed om at det kun er gavekort for en klubb. Du vet veldig godt at de har hektiske dager der nå, hvorfor skal du utnytte det systemet?

Det er da bokklubbens egen feil at det er hektisk der nå. De spekulerer jo i å lokke kunder ved å gi et gavekort og så håpe at kundene glemmer å avbestille bøkene. Bokklubben burde virkelig ha forutsett at folk ville utnytte et slikt tilbud. Har bokklubben så store problemer at de ikke klarer å håndtere alle innmeldingene, får de heller sette en stopp for enten alle nyinnmeldinger til de får oversikten igjen. De kan også ta bort lokketilbudet med gavvekort til de igjen har fått hodet over vannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

JEG tolker det som at man kun kan melde seg inn i en bokklubb og få ett gavekort om gangen. Altså... At ett gavekort per klubb liksom!

Jo flere klubber man melder seg inn i jo flere hovedbøker sendes ut -tror de tjener endel på alle (oss) surrehodene som glemmer og avbestille! + så hender det jo faktisk at man kjøper en bok eller to da... (jeg har kjøpt to tidligere, da dette er bøker jeg bare måtte ha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har nevnt 2 (?) ganger før i denne tråden, så tjener Bokklubben på dette. Vi er mange som kommer til å glemme å avbestille.

Er det noen her som ikke har fått svar fra bokklubben på mail?
Har heller ikke fått svar (på 2 e-poster).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...