Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Jeg har visst gått litt i surr. Hvordan kan jeg finne ut hvilke gavekort jeg har brukt og hvilke jeg ikke har brukt?

Legg inn koden på gavekortet når du skal prøve og handle,da ser du hva du har og ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan bruke deler av et gavekort og spare resten?

Altså hvis jeg bruker halve gavekortet til en bestilling, så vil samme kode virke neste gang jeg finner noe jeg har lyst på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan bruke deler av et gavekort og spare resten?

Altså hvis jeg bruker halve gavekortet til en bestilling, så vil samme kode virke neste gang jeg finner noe jeg har lyst på?

jepp :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilli1979 (gadd ikke logge inn)

Noen som vet om de har stoppa hele greia?

Jeg meldte meg inn i en del for litt over en uke siden, fikk gavekortene og bestilte i vei. Før helga meldte jeg meg inn i to til, fikk innmeldingsbekreftelse på e-post. Har fortsatt ikke fått gavekort, er heller ikke registrert som medlem når jeg logger meg inn på bokklubben og "mine sider".

Men hvis jeg går på "meld deg ut"-gardina, står de to siste også oppført.

Flere som har meldt seg inn i det siste og ikke hørt noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser bakover i tråden så er dette noe som har hendt med mange. Hvis man melder seg inn i flere klubber samtidig, så lar de bare være å godkjenne alle medlemskapene. Du hører ikke noe fra dem, de bare la være å godkjenne og sende ut gavekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har ganske mange medlemsskap fra 1000kr-tiden, har dere meldt dere inn etter at 750kr-gavekortet har kommet? Har det gått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har ganske mange medlemsskap fra 1000kr-tiden, har dere meldt dere inn etter at 750kr-gavekortet har kommet? Har det gått?

Prøvde, men det gikk ikke. Klubben jeg prøvde å melde meg inn i står ikke oppført under mine klubber. Så de godkjente nok ikke.

Sambo derimot fikk. Men han hadde bare fått ett gavekort på tusen da. Jeg har vel fått nærmere 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde, men det gikk ikke. Klubben jeg prøvde å melde meg inn i står ikke oppført under mine klubber. Så de godkjente nok ikke.

Sambo derimot fikk. Men han hadde bare fått ett gavekort på tusen da. Jeg har vel fått nærmere 7.

Æsj, da. Jeg som meldte meg inn i noen klubber i morges... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har ganske mange medlemsskap fra 1000kr-tiden, har dere meldt dere inn etter at 750kr-gavekortet har kommet? Har det gått?

Jeg prøvde og melde meg inn for noen dager siden. Har fått 8 gavekort før. Fikk idag mail fra dem der det stod:

"Kjære medlem,

Innmelding med gavekort er begrenset til ett medlemskap.

Siden du allerede er meldt inn i en klubb med gavekort, må vi dessverre avvise din innmelding i Den norske Bokklubben.

Vi minner om at du trenger kun å være medlem i én klubb for å få bokklubbrabatt på alle bøkene i alle bokklubbene.

Vennlig hilsen

Den norske Bokklubben"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest uvesentlig
Så heldig du er da!! Da håper jeg at jeg også får ett til! (har bare fått 2) Nå skal jeg internettshoppe for mine 2 gavekort!

Aner ikke helt hva det blir enda, er så mye jeg har lyst på! Føler at jeg nesten blir litt hyper av dette her jeg... blir litt flau av meg selv.. :sjenert:

Og denne tråden tar jo helt av...

Når jeg først er i gang med å skrive; er det noen som vet om den hvite linduken er noe fin? Skal liksom ikke flytte ut før om tundt 9 måneder, men er jo herlig å kunne hamstre gratis som jeg kan spare til den tiden snart kommer!

Er det mulig å være så utrolig egoistisk? tenker dere ikke på andre da!! Dere ødelegger for andre ved å melde dere inn i mange klubber få 10 gavekort og lignene, er ikke rart de begrenser det fy faen så egoistiske folk kan være! At dere ikke skammer dere:S seriøst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei:)

Jeg vil melde meg inn i en bokklubb, men er usikker på hvem.

Er det noen som vet om man fortsatt for noen innmeldingsgavekort?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å være så utrolig egoistisk? tenker dere ikke på andre da!! Dere ødelegger for andre ved å melde dere inn i mange klubber få 10 gavekort og lignene, er ikke rart de begrenser det fy faen så egoistiske folk kan være! At dere ikke skammer dere:S seriøst...

Jeg skammer meg faktisk bitte litt. Ikke overfor "andre" som også ønsket seg gavekort, men overfor Bokklubben. Likevel må jeg innrømme at bøker til en verdi av 16 000 er verdt litt smådårlig samvittighet og rødmende kinn. Bokklubben hadde rett og slett ikke tenkt seg godt nok om da de satte i gang denne kampanjen, i og med at det ikke var noen begrensninger fra begynnelsen av. Når jeg da, fullt lovlig, får sjansen til å utvide biblioteket mitt med godt over 50 bøker, griper jeg den. Og jeg har kontinuerlig glede av at jeg gjorde det.

Som sagt har jeg heller ikke dårlig samvittighet overfor de som oppdaget kampanjen for sent; alle fikk sjansen til å skaffe seg i det minste ett gavekort, og det var jo sannsynligvis det Bokklubben hadde sett for seg til å begynne med: ett gavekort pr. person i et begrenset tidsrom. Ergo skadet jeg i realiteten ikke andre bokklubbmedlemmers interesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg vil melde meg inn i en bokklubb, men er usikker på hvem.

Er det noen som vet om man fortsatt for noen innmeldingsgavekort?:)

Du får ikke gavekort som du kan bruke fritt i butikken, du må velge mellom et begrenset utvalg bøker og ting. Men de har en del bra, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får ikke gavekort som du kan bruke fritt i butikken, du må velge mellom et begrenset utvalg bøker og ting. Men de har en del bra, da. :)

Så man får fortsatt gavekort? jeg ser det ikke noe sted på sidene deres..noen som har en link?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man får fortsatt gavekort? jeg ser det ikke noe sted på sidene deres..noen som har en link?:)

Jeg ser at de har droppet det nå. Du får tre bøker pluss et smykke pluss en klokke eller en lommebok når du melder deg inn. Tingene er sikkert noe billig skrap, og bøkene er dessverre ikke så mye å skryte av heller (ifølge min smak, da).

Bokklubben Epp og Historiebokklubben på http://www.tanumbokklubber.no/ har noen bra bøker du kan få ved innmelding, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...