Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Sambo har fått med faktura i noen av pakkene sine, han også. Og han er 110 % sikker på at han har brukt gavekort og ikke kjørt gjennom bestillingen på vanlig måte sånn som jeg greide å gjøre med et par ting.

Han har sendt dem mail, men ikke fått svar ennå.

Har dere ikke bestillingsbekreftelsene på mail. Der står det jo om det er betalt med gavekort eller ikke.

Enn så lenge har jeg kun fått fakturaer med 0,- på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun opptrer ikke ærlig, for hun vet veldig godt at det nå gjelder kun et gavekort pr pers, uansett hvor mange klubber hun melder seg inn i. Likevel ville hun teste ut om hun og mannen klarte å lure til seg flere.

Du opptrer vel heller ikke ærlig siden du ikke en gang tør å registrere deg på KG før du sprer om deg med beskyldninger? Kos deg med misnøyen, vennen! :klem:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du opptrer vel heller ikke ærlig siden du ikke en gang tør å registrere deg på KG før du sprer om deg med beskyldninger? Kos deg med misnøyen, vennen! :klem:!

Beskyldninger? Hvilke beskyldninger er det jeg sprer?

Jeg har kun svart utfra hva som har blitt skrevet her.

Og hvorfor i all verden skal jeg ta meg bryet med å registrere meg for å kommentere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo har fått med faktura i noen av pakkene sine, han også. Og han er 110 % sikker på at han har brukt gavekort og ikke kjørt gjennom bestillingen på vanlig måte sånn som jeg greide å gjøre med et par ting.

Han har sendt dem mail, men ikke fått svar ennå.

Hold meg oppdatert på hva de svarer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka ordrebekreftelsen, og jeg tror jaggu at det er meg selv som har drite på draget.. fader, man må visst holde tunga rett i munnen når man bestiller!

Jeg har nemlig brukt samme gavekortkode to ganger. Tror det gikk lit fort i svingene.

DRITT! :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si meg litt enig med gjesten over her. Jeg vurderte å melde meg inn i mange klubber før begrensningen kom, rett og slett fordi jeg følte at de måtte ta risikoen for å ha glemt å skrive at det bare gjaldt ved innmelding i èn klubb. Det handler jo faktisk om markedsføringen!

Det er litt annerledes å gjøre det nå som det uttrykkelig står på siden deres at det bare gjelder ved én innmelding. Da lurer man faktisk til seg noe man ikke har rett på.

Uansett om dere synes det er riktig eller ikke; tenk dere litt om før dere gjør det. Det vil vel være en risiko for at Bokklubben krever betalt senere for de tingene dere fikk, når de oppdager at dere har fått flere gavekort. Kjedelig å få et tilbakebetalingskrav for ting man kanskje ikke engang trengte. Dere bryter jo avtalevilkårene, så jeg antar de vil være i sin fulle rett til å kreve det tilbake (til dere som har gjort det etter at begrensningen kom selvfølgelig) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om dere synes det er riktig eller ikke; tenk dere litt om før dere gjør det. Det vil vel være en risiko for at Bokklubben krever betalt senere for de tingene dere fikk, når de oppdager at dere har fått flere gavekort. Kjedelig å få et tilbakebetalingskrav for ting man kanskje ikke engang trengte. Dere bryter jo avtalevilkårene, så jeg antar de vil være i sin fulle rett til å kreve det tilbake (til dere som har gjort det etter at begrensningen kom selvfølgelig) :)

Javel? Jeg sitter med en printscrean, datert med klokkeslett, av siden hvor jeg meldte meg inn i klubbene fra innmeldingstidspunktet for hver enkelt innmelding. På den står det utrykkelig at man får gavekort ved innmelding i klubbene, at begrensningene er maks tre norske bøker pr. gavekort og ingen bøker fra 2007, og at det ikke finnes noen flere begrensninger. I tillegg har jeg lest og godtatt medlemsbetingelsene (der denne begrensningen ikke er nevnt med et ord), blitt individuelt godkjent for hver klubb jeg har meldt meg inn i (det er det bokklubben selv som sier at de gjør) og de har i tillegg godkjent tre og tre innmeldinger i gruppe.

Lurer på hvem som kommer lengst hvis bokklubben skulle gidde å lage bråk... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka ordrebekreftelsen, og jeg tror jaggu at det er meg selv som har drite på draget.. fader, man må visst holde tunga rett i munnen når man bestiller!

Jeg har nemlig brukt samme gavekortkode to ganger. Tror det gikk lit fort i svingene.

DRITT! :gråte:

Utrolig dårlig system i såfall. Man burde da få beskjed om at gavekortkoden var ugyldig, fremfor at de sender deg faktura..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt annerledes å gjøre det nå som det uttrykkelig står på siden deres at det bare gjelder ved én innmelding. Da lurer man faktisk til seg noe man ikke har rett på.

Nettopp - var det som var peonget mitt.

En ting er å tøye en strikk vel langt. Noe det ville vært å melde seg inn i alle bokklubbene for å få mange gavekort før de satte iverk restriksjoner.

Noe ganske annet er å bevisst lure til seg gavekort når man vet at grensen for gavekort går ved et pr. pers.

Det synes jeg er simpelt, og håper faktisk at Bokklubben tar bryet med å kjøre faktura på de som har lurt til seg gavekort de ikke har krav på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel? Jeg sitter med en printscrean, datert med klokkeslett, av siden hvor jeg meldte meg inn i klubbene fra innmeldingstidspunktet for hver enkelt innmelding. På den står det utrykkelig at man får gavekort ved innmelding i klubbene, at begrensningene er maks tre norske bøker pr. gavekort og ingen bøker fra 2007, og at det ikke finnes noen flere begrensninger. I tillegg har jeg lest og godtatt medlemsbetingelsene (der denne begrensningen ikke er nevnt med et ord), blitt individuelt godkjent for hver klubb jeg har meldt meg inn i (det er det bokklubben selv som sier at de gjør) og de har i tillegg godkjent tre og tre innmeldinger i gruppe.

Lurer på hvem som kommer lengst hvis bokklubben skulle gidde å lage bråk... :fnise:

Jeg vet ikke når du meldte deg inn, men meldte du deg inn etter restriksjonene trådte i kraft er det de som gjelder.

Greit nok at du har tatt printscreen av den første siden hvor alle klubbene står listet opp. Men når du klikket deg videre derfra og på gavekort for hver enkelt klubb stod restriksjonene forklart.

Så får vi se hva Bokklubben foretar seg.

Er en helt utrolig ansvarsfraskrivelse her. Så lenge dere kan utnytte et system så er det helt greit? Selv om dere vet at dere ikke har krav på det dere lurer til dere.

Skal bli rett så festlig å møte enkelte av dere i andre tråder hvor dere messer om andres dårlige moral innen andre områder. Men da gjelds det kanskje ikke, for da er det andres dårlige moral det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dårlig system i såfall. Man burde da få beskjed om at gavekortkoden var ugyldig, fremfor at de sender deg faktura..

Når jeg brukte samme kode to ganger,så kom det opp en beskjed om at det kun var 2 kroner igjen på gavekortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser man hvor mye man har i rest på gavekortene?

Når du legger inn et gavekort på en bestilling, kommer det opp hvor mye som trekkes fra, og hvor mye du evt. må betale i tillegg. (Du vil også kunne se om noe av det du har i handlekurven ikke kan betales med gavekort.)

Og så kommer det i tillegg opp hvor mye som er igjen på gavekortet etter denne bestillingen.

Det er da mulig å fjerne dette gavekortet og legge til et annet, om du har valgt ett med for lite igjen på.

Evt. kan du legge til og fjerne alle du har etter tur, så du får se hvor mye som er igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den samme tanken har de som driver med brekk mot forretninger også. Det er greit fordi butikkene er forsikret - de hadde selvfølgelig aldri gjort noe sånt mot privatpersoner. Moral kiss my ass.

Absolutt ikke det samme i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke det samme i det hele tatt.

Neivel?

Og da kan du sikkert utdype det?

Er det forresten noen forskjell på å ta noe man ikke har rett på og ta noe man ikke har rett på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neivel?

Og da kan du sikkert utdype det?

Er det forresten noen forskjell på å ta noe man ikke har rett på og ta noe man ikke har rett på?

Du har fått frem poenget ditt til gagns nå Gjest. Jeg foreslår at du starter en egen tråd i stedet for å spamme ned denne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mannen har meldt oss inn i en bok klubb forrige onsdag, men har ikke blitt registrert enda? Noen andre som har meldt seg inn i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mannen har meldt oss inn i en bok klubb forrige onsdag, men har ikke blitt registrert enda? Noen andre som har meldt seg inn i det siste?

Jeg meldte meg inn i en av klubbene på onsdag. Fikk automatisk tilsendt mail med en gang, og gavekortet fikk jeg på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått frem poenget ditt til gagns nå Gjest. Jeg foreslår at du starter en egen tråd i stedet for å spamme ned denne. :)

Når jeg blir sitert svarer jeg.

Hvis det er problematisk for deg eller andre, kan dere kanskje konsentrere dere om å starte egne tråder om emner som måtte interessere dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...