Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Jeg tror det er 3 bøker på norsk, men det er bare per gavekort :)

Jeg vil tro det er 3 bøker av norske forfattere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*

X jeg har ikke fått bonuskroner for kjøpt med gavekort

X det er kanskje dumt å gi berger pledd til alle, eller andre ting fra bokklubben, men jeg tror nokk jeg kommer til å gi noen julegaver fra gavekortene uansett jeg da. er jo tanken som teller og så lenge den personen som får gaven ønsker seg pledd, stelton brødpose, salatslynge osv så må jo det være grei skur

X synes det tar så lang tid før pakkene kommer. er skikkelig utolmodig alltså. skal jo helst ha de på døra tvert jeg trykker bestill. men slik er det desverre ikke.

fikk berger pledd hvitt i dag, men det er litt gulskjær i det da. vannaknner for turbruk kom også. venter å venter på andre ting men de kommer aldri. kjedli altså. får så lite tålmod når en venter på ting en får gratis. knis. grisk kanskje det heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

noen som har fått kjøkkenvekt?

plast eller stål?

ser den bra ut eller billi ut? kan den stå fremme på benken liksom?

er det børstet stål? plas? blankt stål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på det? Jeg har nemlig klart å bestille 4 bøker skrevet på norsk (men ikke av norske forfattere). Det var ikke no eproblem for meg i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil det si at jeg ikke kan kjøpe mer enn tre norske bøker, for så å måtte bruke resten av gavekortet på f.eks bøker med engelsk tekst, eller hva er dette? Lurer på å melde meg inn i en klubb, men gidder ikke hvis jeg ikke kan kjøpe mer enn tre bøker på norsk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette er blitt avklart tidligere i tråden, men den er jo blitt lang som et vondt år. :ler:

Altså, nå er det jo satt en begrensing, dvs det står " tilbudet gjelder kun ved innmelding i en klubb", men er det lov å prøve seg? Altså, hvis jeg melder meg inn, men har fått gavkort fra før, er det da bokklubbens ansvar å oppdage at jeg har fått gavekort fra før, eller er det "svindel" av meg å motta og så bruke enda et gavekort?

Kan jeg risikere en faktura i posten? Mener jo selv at bokklubben bør ha kontroll og at hvis de først sender ut et gavekort, så er det deres ansvar, jeg oppgir jo ikke falske personopplysninger, de har jo i sitt datasystem at jeg er medlem fra før og at jeg har mottatt gavekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg inn i et bokklubb nå, men det står at jeg vil få tilsendt velkomstbøker. Det vil jeg jo ikke ha, jeg vil jo heller ha gavekortet, eller i det minste få velge hvilken bøker jeg skal få selv.... Noen andre som har vært borti det samme? (orker ikke lese igjennom hele tråden, den har blitt så lang) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinduskarmen
Jeg vil tro det er 3 bøker av norske forfattere.

Nei det er bøker skrevet på norsk fra 2007 uvanhengig av forfatterens opprinnelse. (Jeg snakket med de i dag)

Jeg har bestilt bøker på norsk tidligere men nå får jeg ikke bestilt noen bøker på norsk fra 2007 på gavekortet i det hele tatt. Mannen i bokklubben sa også at det gjaldt alle bøker skrevet på norsk som er utgitt i år. De har nok skjerpet inn betraktelig de siste dagene.

Endret av Vinduskarmen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er forbannet. For å gjenta meg selv litt og gjøre det kort, så skjedde det ett eller annet feil når jeg la inn gavekortkoden, det hang seg og jeg vet ikke hva- den ble ihvertfall ikke registrert-men det ble bestillingen. Jeg sa ifra med en gang per e-post, og fikk svar tilbake at de skulle rette det opp ved å kansellere bestillingen, og jeg måtte legge inn bestillingen på nytt- noe jeg heldigvis har ventet med- for hvem tror dere har fått tre pakkelapper med "kansellerte" varer i dag??? Dette er da varer jeg må betale for, og ikke med gavekort. Fader altså. Glad jeg ikke la inn bestillingen på nytt eller har brukt mer enn 1 gavekort (som ikke ble brukt likevel da). Dritt!

Går det an å melde seg ut hvis man ikke har benyttet gavekortene tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er bøker skrevet på norsk fra 2007 uvanhengig av forfatterens opprinnelse. (Jeg snakket med de i dag)
Fra i år ja. Men hva med bøker av norske forfattere fra 2006 og bakover? Er det jeg lurer på. :klø:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går det an å melde seg ut hvis man ikke har benyttet gavekortene tror dere?
Fra Bokklubbens sider:

Bokklubben gir deg muligheten til å angre kjøpet/innmeldingen inntil 14 dager etter at du har fått boken/velkomstpakken. Les mer på vedlegget som følger pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forbannet. For å gjenta meg selv litt og gjøre det kort, så skjedde det ett eller annet feil når jeg la inn gavekortkoden, det hang seg og jeg vet ikke hva- den ble ihvertfall ikke registrert-men det ble bestillingen. Jeg sa ifra med en gang per e-post, og fikk svar tilbake at de skulle rette det opp ved å kansellere bestillingen, og jeg måtte legge inn bestillingen på nytt- noe jeg heldigvis har ventet med- for hvem tror dere har fått tre pakkelapper med "kansellerte" varer i dag??? Dette er da varer jeg må betale for, og ikke med gavekort. Fader altså. Glad jeg ikke la inn bestillingen på nytt eller har brukt mer enn 1 gavekort (som ikke ble brukt likevel da). Dritt!

Går det an å melde seg ut hvis man ikke har benyttet gavekortene tror dere?

Send dem en ny mail med den forrige som vedlegg, og be dem rote opp i surret sitt selv. Det er ikke du som skal lide for at det er bare surr der om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal melde meg inn! Er det mer stress som følger med medlemsskapet enn at man må avbestille bøker man ikke vil ha?

Kan man velge bøker fra de forskjellige bokklubbene, eller bare den man er medlem i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send dem en ny mail med den forrige som vedlegg, og be dem rote opp i surret sitt selv. Det er ikke du som skal lide for at det er bare surr der om dagen.

Rettelse: Rydde (ikke rote).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...