Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Ikke noe problem med å gi bort bokklubbøker, med unntak av at de ikke kan byttes.

Ser vel kanskje mer rart ut med de andre tingene hvis det står bokklubben på dem.

Det ville ikke gjort meg noe som helst å få ting med bokklubb-logo i julegave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe problem med å gi bort bokklubbøker, med unntak av at de ikke kan byttes.

Ser vel kanskje mer rart ut med de andre tingene hvis det står bokklubben på dem.

Det er få av tingene som det står bokklubben på, men marihønemerke er på noen av tingene. Men av de tingene jeg har fått, så har bare dette merke vært på en av tingene.

Og jeg kjøper ikke bøker til noen, uten at jeg vet at de ønsker seg den boken. Og skulle de få to av samme, kan de kanskje bytte den ene. og får de to fra bokklubben, vel da får vi ta det problemet da. Men jeg har også handlet en god del gaver i England nå, og de får jo ikke byttet de heller. Så kan vi bare kjøpe gaver fra butikker her i landet som vi vet de kan bytte i, når vi velger ut gaver? For det høres slik ut på deg, siden det tydeligvis er et problem at folk får gratis gaver fra bokklubben.

Uansett så tror jeg min familie blir glad, for jeg vet at de ønsker seg disse tingene. Min søster får blant annet en pensumbok hun skla ha til våren, og den koster over 600 kr. Tror nok hun blir kjempe glad :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem med å gi bort bokklubbøker, med unntak av at de ikke kan byttes.

I følge bokklubbens sider,leveres alle bøker med byttekort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er med byttekort med alle leveranser fra Bokklubben, også når man har brukt gavekort. Byttekort kan også skrives ut fra nettsidene deres om man trenger flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stk Steltonkanne i stål mottatt, den er knallfin! :)

Husk nå at det antageligvis står bokklubben på absolutt alt du bestiller da, så den store gavehøydaren er vel ikke disse innmeldingsgavene uansett.

Det gjør det ikke som du sikkert har fått med deg nå, uff, det var jo dumt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge bokklubbens sider,leveres alle bøker med byttekort...

Ok, da er det jo ikke noe problem.

Da er det jo bare for gavemottager å betale returporto (er det kr 50 nå?), så ordner det seg.

Blir jeg nesten like billig som å bytte i butikk (der koster det vel fremdeles kr. 0?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, da er det jo ikke noe problem.

Da er det jo bare for gavemottager å betale returporto (er det kr 50 nå?), så ordner det seg.

Blir jeg nesten like billig som å bytte i butikk (der koster det vel fremdeles kr. 0?)

Bokklubben betaler porto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokklubben betaler porto.

Det er interessant.

Er det ikke sånn at man må betale returporto hvis man har glemt å avbestille? Da blir jo det bare tull, for da kan man heller bruke byttekortet sånn at returportoen blir gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er interessant.

Er det ikke sånn at man må betale returporto hvis man har glemt å avbestille? Da blir jo det bare tull, for da kan man heller bruke byttekortet sånn at returportoen blir gratis.

Jeg er imponert over engasjementet ditt. Men jeg må advare deg, det er et vanskelig mål du har satt deg. Jeg tror ikke jeg hadde klart å overbevise noen om at gavekort på 10.000 kr er noe negativt.

Men stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over engasjementet ditt. Men jeg må advare deg, det er et vanskelig mål du har satt deg. Jeg tror ikke jeg hadde klart å overbevise noen om at gavekort på 10.000 kr er noe negativt.

Men stå på!

Det ble helt feil, uff og uff. Det var rettet mot herr gjest, som insisterer på at gavekort og gaver ikke vil gjøre oss glade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over engasjementet ditt. Men jeg må advare deg, det er et vanskelig mål du har satt deg. Jeg tror ikke jeg hadde klart å overbevise noen om at gavekort på 10.000 kr er noe negativt.

Men stå på!

:ler:

Jeg tror du gir meg æren for flere innlegg enn jeg har skrevet nå.

Men hvor får du kr 10 000 fra? Har de ikke satt et tak på en klubb pr navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
:ler:

Jeg tror du gir meg æren for flere innlegg enn jeg har skrevet nå.

Men hvor får du kr 10 000 fra? Har de ikke satt et tak på en klubb pr navn?

Før de satte det taket var det fritt fram for å melde seg inn i så mange klubber en ville. Dermed er det flere som har fått rundt 10 gavekort hver seg. Noen har meldt inn både seg og ektefelle/samboer/kjæreste og dermed fått en mengde gavekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble helt feil, uff og uff. Det var rettet mot herr gjest, som insisterer på at gavekort og gaver ikke vil gjøre oss glade.

Fru gjest har ikke sagt noe om at man ikke blir glade for gaver med bokklubblogo, men kun nevnt at det er vanlig at det står logo på de produktene de sender ut.

Ingen vits i å tolke fru gjest mer kreativt enn det hun skriver.

Ingen vits i å skifte kjønn på fru gjest heller.

Så helt enig med deg - det ble feil, uff og uff + litt huffhuff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før de satte det taket var det fritt fram for å melde seg inn i så mange klubber en ville. Dermed er det flere som har fått rundt 10 gavekort hver seg. Noen har meldt inn både seg og ektefelle/samboer/kjæreste og dermed fått en mengde gavekort.

Jada, men det gjelder jo ikke mer. En meldte jo inn faren sin i en haug med klubber også, noen er mer desperat enn andre. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er interessant.

Er det ikke sånn at man må betale returporto hvis man har glemt å avbestille? Da blir jo det bare tull, for da kan man heller bruke byttekortet sånn at returportoen blir gratis.

Bokklubben betaler returporto om faktura for boka er betalt.

Ellers betaler man returporto selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, men det gjelder jo ikke mer. En meldte jo inn faren sin i en haug med klubber også, noen er mer desperat enn andre. :ler:

Trenger man å være desperat fordi om man melder inn faren sin? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jada, men det gjelder jo ikke mer. En meldte jo inn faren sin i en haug med klubber også, noen er mer desperat enn andre. :ler:

Stakkars lille deg som er så sur og sint :troeste: Det kan ikke være godt å ha det sånn i hjertet sitt. Er det egentlig noe forskjell på om man melder inn moren, faren, ungene, samboeren, bikkja, bestemora, naboen, venninna osv? Jeg hadde gladelig meldt inn hele familien om jeg hadde hatt kontakt med dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru gjest har ikke sagt noe om at man ikke blir glade for gaver med bokklubblogo, men kun nevnt at det er vanlig at det står logo på de produktene de sender ut.

Ingen vits i å tolke fru gjest mer kreativt enn det hun skriver.

Ingen vits i å skifte kjønn på fru gjest heller.

Så helt enig med deg - det ble feil, uff og uff + litt huffhuff.

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lille deg som er så sur og sint :troeste: Det kan ikke være godt å ha det sånn i hjertet sitt. Er det egentlig noe forskjell på om man melder inn moren, faren, ungene, samboeren, bikkja, bestemora, naboen, venninna osv? Jeg hadde gladelig meldt inn hele familien om jeg hadde hatt kontakt med dem :)

Helt enig. Hvorfor skal det være mer desperat å melde inn faren enn bikkja??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en muggen tråd! :overrasket:

Dette er jo et kjempetilbud som jeg forstår at mange har kastet seg over. Jeg hadde sikkert gjort det selv om tilbudet fortsatt var gyldig. Hvorfor ødelegge andres glede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...