Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Jeg fikk tre nye gavekort i dag og de har jeg brukt uten betenkeligheter. Innmeldingene er foretatt før det kom noen form for offisiell begrensning på antallet medlemskap og på ordrebekreftelsen(e) jeg mottar på mail står det bl.a. som følger; "I hver pakke får du en faktura, men prisen for varene blir akkurat den samme som da du utførte din bestilling".

For øvrig tror jeg neppe at jeg gidder å klage på det faktum at det fremdeles er gavekort jeg ikke har mottatt. Godt mulig jeg formelt sett har retten på min side, men det er nok nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor tør dere ikke bruke gavekortene? Har dere fått dem kan dere såklart bruke dem, og skulle bokklubben mot all formodning sende med en faktura så har jo dere 14 dagers angrerett på varene. Skjønner ikke hva dere er så redde for.. :P

Det blir jo en del ekstraarbeid med å returnere alle pakkene for de som har fått veldig mange gavekort. De må vel også betale returportoen. Ser for meg at det kan bli temmelig dyrt hvis noen har 5-10 pakker de må returnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dere - jeg er enig med Leo, de kan selvsagt ikke ta betalt for varer som vi har betalt med gavekort som de selv har utstedt! Vi bruker jo deres gavekortkoder når vi "betaler" varene.

Så jeg er i alle fall ikke redd for at det skal dumpe inn fakturaer for varene jeg har bestilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Hei

På mandag bestilte jeg 5 pakker og i går en til. altså for 6 gavekort.

i dag fikk jeg mail om at noe var sendt til meg.

best 1: 3 ting- 1 er sendt

best 2: 3 ting- 2 er sendt

best 3: 3 ting- 1 er sendt

best 4: 3 ting- 2 er sendt

best 5: 4 ting- 1 er sendt

ingen bøker kommer. noen bøker hadde lang leveringstid så den skjønner jeg. men resten da? som det ikke sto noe på?

skjønner at dette kan være individulet, men lurte på om noen hadde noen erfaring å dele.

det jeg fryktet var at de bare tok noen ting som jeg liksom fikk i vervepremie. at de var så sleipe å ikke sende ut alt.......håper virkelig jeg tar feil ang magefølelsen her altså.

en annen ting, helt utroli hvor gærne vi blir i hodet av dette her.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

På mandag bestilte jeg 5 pakker og i går en til. altså for 6 gavekort.

i dag fikk jeg mail om at noe var sendt til meg.

best 1: 3 ting- 1 er sendt

best 2: 3 ting- 2 er sendt

best 3: 3 ting- 1 er sendt

best 4: 3 ting- 2 er sendt

best 5: 4 ting- 1 er sendt

ingen bøker kommer. noen bøker hadde lang leveringstid så den skjønner jeg. men resten da? som det ikke sto noe på?

skjønner at dette kan være individulet, men lurte på om noen hadde noen erfaring å dele.

det jeg fryktet var at de bare tok noen ting som jeg liksom fikk i vervepremie. at de var så sleipe å ikke sende ut alt.......håper virkelig jeg tar feil ang magefølelsen her altså.

en annen ting, helt utroli hvor gærne vi blir i hodet av dette her.....

Det er alltid slik at ting sendes ut etterhvert, så det tyder ikke på "noe muffens". Ting kan f.eks. ligge på ulike lagre, og sendes derfor ut til ulik tid.

Bare vær tålmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Leela_
Hei

På mandag bestilte jeg 5 pakker og i går en til. altså for 6 gavekort.

i dag fikk jeg mail om at noe var sendt til meg.

best 1: 3 ting- 1 er sendt

best 2: 3 ting- 2 er sendt

best 3: 3 ting- 1 er sendt

best 4: 3 ting- 2 er sendt

best 5: 4 ting- 1 er sendt

ingen bøker kommer. noen bøker hadde lang leveringstid så den skjønner jeg. men resten da? som det ikke sto noe på?

skjønner at dette kan være individulet, men lurte på om noen hadde noen erfaring å dele.

det jeg fryktet var at de bare tok noen ting som jeg liksom fikk i vervepremie. at de var så sleipe å ikke sende ut alt.......håper virkelig jeg tar feil ang magefølelsen her altså.

en annen ting, helt utroli hvor gærne vi blir i hodet av dette her.....

Slik jeg forsto det da jeg bestilte igår så sender de varene fortløpende, dvs du må ikke vente på noe de har på lager fordi en av de tingene du bestilte ikke er på lager. Dermed deler de det opp i flere forsendelser. Så også da jeg bestilte at det sto ulik leveringstid på ting, mulig de har flere lagre evt at noe må bestilles inn. Tror ikke du trenger å bekymre deg for at noe ikke blir sendt, iallefall får du beskjed om dette. Er vel bare å smøre seg med litt tålmodighet, tenker det er kaos der inne nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Flere her som ikke kan se bestillingene sine? Jeg får bare opp en blank side uten en eneste bestilling, ikke engang bestillingene jeg har gjort i løpet av året (jeg har vært medlem av Nye bøker i et år og bestilt endel bøker) ligger der. Samboeren min får opp sine bestillinger på hans side....

Nå er mange av varene mine allerede sendt, men jeg har bestilt endel fagbøker som det er lang leveringstid på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

jeg ser også mine

men alle bøkene i huskelisten min kom bort mellom 4-5 i går ettermiddag. hva skyldes det? ligger de ikke der så lenge kanskje? eller slettes de om det blir for mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Det er nok litt kaos i systemene til bokklubben nå..

Gi dem en uke, eller tre, så er nok alt som normalt.

Da sitter vi nok her og angrer på hva vi bestilte og syter over all avbestillingen vi har fremfor oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk de to første pakkene mine idag! Det var to av de tre som var sendt 30.09 da (som forøvrig er en søndag...). Så da tar det cirka en uke, som noen tidligere var inne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Uhm...lurer på om det er fordi jeg har bestilt alt innlogget med medlemsnummeret på Bokklubben Nye bøker og jeg lurte på å melde meg ut i går...trodde ikke gikk igjennom for hele prosessen stoppet opp og jeg har ikke fått noen mail på det og fikk heller ingen bekreftelse på det. Men nå ser jeg at den bokklubben ikke står i lista mi, får sende en mail til Bokklubben og spørre. Det rare er at jeg er fremdeles innlogget med det medlemsnummeret....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk nå 7 gavekort på a kr 1000, i tillegg fikk jeg et før helgen. Så 3 gavekort stemmer ikke i mitt tilfelle i hvertfall :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra
Fikk nå 7 gavekort på a kr 1000, i tillegg fikk jeg et før helgen. Så 3 gavekort stemmer ikke i mitt tilfelle i hvertfall :juhu:

Haha! Din heldiggris!

*litt misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har ikke skjedd noe nytt hos meg. Har fortsatt medlemskap i 3 klubber å fått 3 gavekort. Meldte meg inn i 10 stk på torsdag. Jeg har en pakke på vei ettersom jeg har brukt et gavekort, men jeg har ikke hørt noe. Jeg brurde få resten av gavekortene, for det burde ikke være noen forskjellsbehandlig på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nå 7 gavekort på a kr 1000, i tillegg fikk jeg et før helgen. Så 3 gavekort stemmer ikke i mitt tilfelle i hvertfall :juhu:

Haha! Din heldiggris!

*litt misunnelig*

Haha, jeg er enig, jeg er også litt misunnelig :fnise:

-sier jeg, som tipset samboer til å også melde seg inn. Han fikk 11 gavekort, jeg fikk 3. Urettferdig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er da!! Da håper jeg at jeg også får ett til! (har bare fått 2) Nå skal jeg internettshoppe for mine 2 gavekort!

Aner ikke helt hva det blir enda, er så mye jeg har lyst på! Føler at jeg nesten blir litt hyper av dette her jeg... blir litt flau av meg selv.. :sjenert:

Og denne tråden tar jo helt av...

Når jeg først er i gang med å skrive; er det noen som vet om den hvite linduken er noe fin? Skal liksom ikke flytte ut før om tundt 9 måneder, men er jo herlig å kunne hamstre gratis som jeg kan spare til den tiden snart kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...