Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Både jeg og sambo har kun fått tre gavekort hver, selv om vi meldte oss inn i flere klubber. Han fikk 10 gavekort før helga, men i dag fikk han e-post fra Bokklubben hvor de sa at det var en begrensning på 3 klubber, så de hadde meldt han ut av flere. Han fikk ikke velge hvilke 3 han ville være medlem av.

Nå er tilbudet gjelder kun en klubb lagt til. Det sto det ikke da jeg meldte meg inn.

Dere som har fått mer enn 3 gavekort: har dere fått bruke dem? Uten å få ekstra regning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå KAN jeg angre på at jeg ikke gjorde det for noen dager siden, og i alle fall fikk tre...

Men, det gjør meg ikke så mye... jeg har liksom ikke helt tatt innover meg hva jeg KUNNE fått, om jeg var kjappere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det med én klubb nå jeg også. Kjedelig:/ Men jeg bestilte før den regelen kom opp derfor bør jeg få gavekort på de 3 jeg meldte meg inn i for det mener jeg.

lillesky - hvis samboeren din fikk 10 før helgen, så kan de vel ikke ha lov til å trekke de tilbake da? Det virker utrolig merkelig, og kan vel ikke være lov? De må jo ha godkjent det når de har sendt ut 10 og da kan de ikke ha lov til å trekke 7 tilbake igjen?? Tror jeg hadde klaget skikkelig på dette hadde det vært meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått den mailen om at de trekker de tilbake jeg...

Ikke jeg heller.

Nå har jeg handlet for 10 000 kr,så jeg sliter litt hvis jeg får regning :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå angrer jeg også skikkelig på at jeg ikke gjorde det før! Men med min uflaks så var vel dette for godt til å være sant :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller.

Nå har jeg handlet for 10 000 kr,så jeg sliter litt hvis jeg får regning :ler:

9000 kr mener jeg. Har visst 1 gavekort igjen. Må skynde meg å bruke det opp før de tar det fra meg(selv om jeg aldri kan tenke meg at de trekker tilbake de som allerede er sendt ut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Noen som har en e-mail adresse en kan kontakte kundeservice på?

Må jo få spørre dem om hva som vil skje siden jeg meldte meg inn i 5 klubber, å nå gjelder tilbudet bare 1 klubb.

Har heller ikke fått gavekortet enda.

Har ikke så lyst å ringe.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

jeg kan ikke skjønne at de lan trekke tilbake gavekort de har gitt ut. om de prøver seg på det tro jeg de får et kjempe problem med at mange blir sinte og ikke kommer til å gi seg på det.

har litt vont i magen kjenner jeg....har gavekort på tilsammen 18000kr jeg å sambo og har brukt kanskje 6 tror jeg......eller hvar det 7. blir rimelig skuffet om de trekker hele greia altså. da blir det manga pakker liggende på posten rundt om kring.

en annen ting, det er ikke rart det er missforståelser rundt det med norske bøker. det står ulike ting på ulike sider. så bokklubben er ikke så veldig gjennomtenkt her skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan selvsagt ikke trekke tilbake de gavekortene vi har fått - eller sende oss faktura på det vi har bestilt for dem. Det går bare ikke an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan selvsagt ikke trekke tilbake de gavekortene vi har fått - eller sende oss faktura på det vi har bestilt for dem. Det går bare ikke an.

Men å bevisst skaffe seg gavekort for mangfoldige tusen uten å ha en eneste intensjon om å bruke en eneste krone på selve medlemskapet, det skal selvsagt gå helt fint an? Rimelig patetisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å bevisst skaffe seg gavekort for mangfoldige tusen uten å ha en eneste intensjon om å bruke en eneste krone på selve medlemskapet, det skal selvsagt gå helt fint an? Rimelig patetisk...

Hvordan kan de vite at vi ikke skal bruke en eneste krone på bøker? Jeg handler ganske mye der i løpet av et år og er sikkert ikke den eneste. Dessuten burde de ha satt en begrensning i utgangspunktet. Det er frytkelig naivt å ikke tro at folk kommer til å benytte seg av tilbudet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan de vite at vi ikke skal bruke en eneste krone på bøker?

Sikkert ikke alle, men jeg kan tenke meg flertallet har de intensjonene ja. Det er jo bare å lese tidligere poster i tråden, hvor det diskuteres hvordan avbestille bøkene etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å bevisst skaffe seg gavekort for mangfoldige tusen uten å ha en eneste intensjon om å bruke en eneste krone på selve medlemskapet, det skal selvsagt gå helt fint an? Rimelig patetisk...

Litt misunnelig? :klem: Det er så mange søte, sinte gjester...

Jeg har ikke gjort noe galt og har overhodet ikke dårlig samvittighet. Jeg har bare benyttet meg av et annonsert tilbud til forbrukerne. Og ikke har jeg sagt noe om at jeg skal avbestille alle bøkene heller, jeg har bare vært inne på at det ikke er vanskelig å gjøre det på "Din side".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte sjekke statusen min nå. Og jeg står fortsatt med de tre klubbene jeg meldte meg inn i den siste uken + Nye bøker som jeg var medlem i fra før. Gubben står fortsatt med de to klubbene han meldte seg inn i denne uken. Så jeg regner med at det ikke blir noen forandringer her.

Og så takket jeg for gavekortene ved å bestille 3 bøker og betale med VISA idag, så selv om jeg ganske så konsekvent avbestiller hovedbøkene betyr det ikke at jeg ikke kjøper noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_gjest_*

Gavekortet kan brukes på alt unntatt norske bøker fra 2007

Det kan kun brukes ett gavekort pr ordre

teksten over er klippet ut fra "din side" fane "bonus" der står det hvordan vi kan bruke gavekort fått av bonuskroner.

er det noen som har bestilt bøker gitt ut i 2007?

bøker som er oversatt til norsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tankepatrollen
Sikkert ikke alle, men jeg kan tenke meg flertallet har de intensjonene ja. Det er jo bare å lese tidligere poster i tråden, hvor det diskuteres hvordan avbestille bøkene etc.

Helt enig! Hvordan kan de egentlig vite at de som melder seg inn vil kjøpe noe som helst? Bokklubben burde ansette deg, så du kan "tenke deg til" hvilke kunder som ikke kjøper nok - og deretter trekke tilbake eventuelle velkomstgaver!

Tenke seg til, grådige menneskene som godtar velkomsttilbud fra store nettbutikker som selger bøker for over én halv milliard i året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Hvordan kan de egentlig vite at de som melder seg inn vil kjøpe noe som helst? Bokklubben burde ansette deg, så du kan "tenke deg til" hvilke kunder som ikke kjøper nok - og deretter trekke tilbake eventuelle velkomstgaver!

Tenke seg til, grådige menneskene som godtar velkomsttilbud fra store nettbutikker som selger bøker for over én halv milliard i året!

Snakk om å være selvmotsigende. Butikken er grådig fordi de er stor? Mens de som kun er ute etter gratis gavekort (og som overhodet ikke er interessert i selve medlemsskapet), de er IKKE grådig? Jeg ler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...