Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Tre på hver ja.. ok, men da har jeg ikke noe problem med å melde meg inn i tre, og min mann inn i tre andre... Det blir jo i alle fall 6?

Og så kan jeg bare angre på at jeg ikke gjorde dette på torsdag da, for de som meldte seg inn da har stot sett fått flere. Men jeg vet ikke om jeg ville meldt meg inn i alle uansett jeg da... det er nettopp det at jeg og samvittigheten min ikke helt har bestemt seg som gjør at jeg ikke har gjort det enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -eline-
Og så kan jeg bare angre på at jeg ikke gjorde dette på torsdag da, for de som meldte seg inn da har stot sett fått flere. Men jeg vet ikke om jeg ville meldt meg inn i alle uansett jeg da... det er nettopp det at jeg og samvittigheten min ikke helt har bestemt seg som gjør at jeg ikke har gjort det enda...

Verken samboeren min eller søstra hans har fått flere enn tre, og de begge meldte seg inn på torsdag, så ikke sikkert det ville hjulpet så veldig....om det er en trøst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.

Trøstn min er i langt større grad at jeg ikke vet om jeg kommer til å melde meg inn i mer enn et par klubber likevel... fordi jeg har en sånn der indre stemme som sier meg at jeg burde i det minste ha en vag interesse av de klubbene jeg melder meg inn i, sånn i forhold til at det KOMMER til å komme dumpende avglemte bøker ned i postkassa mi, det vet jeg av erfaring.

Jeg melder meg støtt og stadig inn i bokklubber, og planlegger å avbestille. Men, noen ganger i året kommer det likevel noen bøker. Og stort sett er jo det greit, fordi jeg melder meg inn i klubber jeg har interesse av. Om jeg melder meg inn i klubber jeg har null og niks interesse for, så er jo det bare dumt... Greit nok at jeg er lesehest, og derfor gjerne leser bøkene jeg har glemt å avbestille, men nei, ikke sånne vinbøker, matbøker, og diverse av klubbene deres... derfor vil ejg begrense meg til bokklubber hvor jeg gidder lese hovedbøkene, som KOMMEr til å dumpe ned i postkassa mi i løpet av det neste året... og det er neppe stort mer enn 3 (eller 6 om jeg melder inn min mann også) uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere alle glemmer å avbestille masse bøker. :)

Så snill du er :klem:

Dette er et lokketilbud, og uten tilbudet hadde de ikke fått innmeldinger i like stor grad. Så å si at folk er griske eller misbruker det er bare tull. De VET at folk ikke gidder å melde seg inn om de ikke får noe gratis, sånn er det, og det er derfor klubber har velkomsttilbud. Det er til for at folk skal benytte seg av det. Og når man så gjør det er det TÅPELIG å komme i ettertid med at "forresten; det gjelder kun tre klubber". Antakeligvis er det en grov feilberegning, men kan ikke fatte at det er det heller, med den massive markedsføringen.

Begrensningen på 3 klubber bør stå skrevet på samme side som velkomsttilbudet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selvfølgelig kommer jeg til å avbestille alle bøkene, som jeg gjorde forrige gang jeg meldte meg inn, og gangen før der. Får jeg noen i posten er det billigere å sende dem inn igjen enn å beholde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere alle glemmer å avbestille masse bøker. :)

Er man grisk når man benytter seg av et tilbud som Bokklubben selv har utviklet?

Nei, vet du hva, det er bare latterlig å kalle folk griske. Man er vel heller smarte som bruker seg av de tilbudene som ligger der ute for forbrukere.

Det er Bokklubben selv som har utviklet dette tilbudet og jeg regner med at det er litt av et team som står bak dette og de vet at hele Norge kan benytte seg av tilbudet om de vil.

Taper Bokklubben masse penger på dette, så er det tross alt deres egen feil, og markedsføringsavdelingen har lært noe til neste gang. (Når det er sagt så tror jeg ikke de taper så mye på dette, da alle vet hvor lett det er å glemme å avbestille, det er nok mange som kommer til å kjøpe bøker og annet når de får medlemsbladet i posten, i tillegg til at det ikke er slik at hver person får 1000 kroner av klubben heller, da bøker har en innkjøpspris som er lavere og da blir det heller slik at de hverken taper eller vinner på det).

Endret av Zero
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig taper de ikke en krone på dette. Noen kommer til å kjøpe bøker, glemme å avbestille og være medlemmer i mange år. Det er disse de baserer seg på, og de er fullstendig klare over at de også får endel medlemmer som ikke kommer til å kjøpe noe. Selvfølgelig vet de det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig taper de ikke en krone på dette. Noen kommer til å kjøpe bøker, glemme å avbestille og være medlemmer i mange år. Det er disse de baserer seg på, og de er fullstendig klare over at de også får endel medlemmer som ikke kommer til å kjøpe noe. Selvfølgelig vet de det.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp snakket med kundeservice i Bokklubben.

Jeg meldte meg inn i 10 klubber torsdag kveld, og fikk 3 gavekort i går. Det var også kun disse 3 klubbene som sto oppført under "mine meldemsskap" på nettsidene deres. Så jeg spurte hvor lang tid det ville ta før de andre medlemsskapene ville bli aktive.

Da forteller damen at dette hadde visst "tatt helt av", og at det så ut som en del folk "misbrukte" dette tilbudet. Derfor hadde de valgt å legge inn en begrensning, og jeg ville ikke få flere gavekort.

Som hun sa, og det står i medlemsbetingelsene; de forbeholder seg retten til å godkjenne medlemsskapet, og kun mine tre første ble godkjent. Så da jeg spurte om de 7 andre klubbene jeg hadde meldt meg inn i, fikk jeg beskjed om at "nei, de har vi stoppet". Jeg forklarte at jeg hadde fått meldemsnummer på mail, men det var visst kun automatikk at siden sender ut en sånn mail om man fyller innmeldingsskjemaet korrekt. Jeg forstår det, det er programmet deres, de kan jo ikke sitte og godkjenne alt manuelt. Men jeg prøvde å si at om de bare annulerer medlemsskap ettersom de føler for, burde jo også jeg få en beskjed om dette? Om man ikke tar kontakt selv, så vil man jo da bare gå og vente på både velkomstpremier og hovedbøker, mens man i realiteten ikke er medlem i det hele tatt.

Jeg sa også at jeg har tipset venner om tilbudet, som har meldt seg inn flere dager etter meg, og de har fått 10 gavekort uten noe tull. Da sa damen at "ja, det er noen som klarer å få meldt seg inn og få gavekort fra alle klubbene, men jeg vet ikke hvordan de gjør det", som om det var noe snusk vi drev med. Så begrensningene deres er visst litt etter humøret, og slett ikke likt for alle.

Håpløst. :nei:

Nå er jeg igrunn ganske skuffa, ettersom jeg har gledet meg til å fylle bokhylle og handle masse fine ting (ja, jeg er en av de griske kjærringene :fnise: )

Men jeg er også ganske irritert, eller i det minste oppgitt, på Bokklubben. Det er jo tullete å kjøre en sånn kampanje, og så i etterkant se at "oi, dette tok visst helt av". Såppas burde de jo ha kunne forutsett, selv jeg kunne jo fortalt dem at dette ville være noe folk kom til å benytte seg av i stor skala.

Æsj...oppgitt nå!

Hmmm... Har meldt meg inn i 6 stk i dag. Ikke et ord om at det kun gjelder for 3 medlemskap.

Enig med deg gjest, jeg er ikke sur for at jeg ikke fikk alle gavekortene. Jeg fikk jo 3 av dem, og er fornøyd med det!

Men jeg må virkelig si at hvis bokklubben ikke trodde at dette tilbudet ville bli utnyttet, så var det en smule naivt etter min mening.

Veldig enig dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Men vi som er så heldig at vi har fått flere enn tre gavekort får beholde de? Er litt nervøs av meg jeg, vil ikke havne i mer gjeld til bokklubben enn de bøkene jeg kommer til å glemme og avbestille...

Ellers er det litt rart de setter begrensninger slik, burde jo heller ha at alle som melder seg inn fra nå av får bare tre gavekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt at det står på innmeldingssiden at man ikke kan bruke gavekortene på norske utgivelser fra 2007 - " utover dette har du ingen begrensninger", når det faktisk er begrensning blitt, men.

Jeg vurderer å melde meg inn... Tenke, tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes dette var litt dårlig av bokklubben. Har også bare fått 3 gavekort, men meldte meg inn i flere. Greit hvis de har satt en regel om dette, men vi bestilte jo før den regelen kom da.....

Men uansett....nå har jo bokklubben bestemt hvilke 3 jeg får være medlem av da....det burde jo jeg få bestemt selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Iik. Jeg som akkurat har meldt oss inn.

Hva skjer med de to andre jeg har meldt meg inn i da? Blir de bare automatisk borte eller blir jeg medlem uten å få det tilbudet? Grr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står det at det kun gjelder innmelding i 1 klubb!

Hvor står det? Når jeg går inn på siden, ser det ut som det fremdeles går an å melde seg inn i alle klubbene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...