Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

jepp

sitter med 18 ubrukte gavkort her nå

forvirret

noen som har bestil bøker fra 2007? noen som vet?

Det står jo ganske klart på websiden:

* på grunn av Bokavtalen kan du ikke bruke gavekortet på bøker utgitt på norsk fra 2007 hvor vi allerede gir maksimal rabatt, og du kan maks bruke det på tre norske bøker. Utover dette har du ingen begrensninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vedr. feilbestillingen min, så kom jeg endelig gjennom på telefonen nå...

Snakket med en dame som satt og sa "OJJJJ, du har maaaaange gavekort!!!!" Jeg ble så redd at jeg vurderte å legge på :ler: Men det var visst ikke noe galt i det ;)

Men det var ikke så enkelt å få annulert ordrene mine, for hun fikk dem ikke inn på systemet sitt før ikveld. Og hvis hun skulle stoppe dem nå, så fikk jeg ikke til å handle noe mer før imorgen :sjokk: Og jeg skal jo handle nååååå. Men hun skulle følge opp saken for meg og bruke av et av gavekortene mine når ordren kom inn.

Hjelp, for et styr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke dere skal være så redde angående disse gavekortene.

Det er mange grunner til at dette er lønnsomt for Bokklubben:

Her er noen!

1) Å gi bort 1000,- i gavekort koster de mindre enn 1000,- (ettersom verdien fra deres side jo er innkjøpsprisen)

2) Endel bruker nok ikke opp hver eneste krone på hvert gavekort

3) Endel handler over, slik at de også betaler litt

4) Mange av oss som melder oss inn, har tenkt til å kjøpe bøker til full pris også, Det finnes ingen norske nettbokhandler med like lave priser og fri porto, så det lønner seg jo virkelig å handle der.

5) Til tross for at alle mener de vil klare å avbestille alt, så blir det ikke slik i praksis.

6) Det skal mye til for ikke å bli fristet av en eller annen bok eller annet i løpet av det året man er medlem, selv om man i utgangspunktet mente man ikke skulle handle noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forresten legge til at dama spurte om det var noen spesiell grunn til at jeg skulle handle idag, om jeg ikke kunne vente til imorgen :fnise:

Jeg har jo ventet hele helga på å handle gratis, men det røy en forklaring utav meg på at jeg hadde fri fra jobb idag og at jeg satt og skulle bestille nå - at jeg ikke hadde tid til å gjøre det imorgen osv. Jeg som har fødselspermisjon og greier!!? (Men det vet jo ikke hun....).

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr. feilbestillingen min, så kom jeg endelig gjennom på telefonen nå...

Snakket med en dame som satt og sa "OJJJJ, du har maaaaange gavekort!!!!" Jeg ble så redd at jeg vurderte å legge på :ler: Men det var visst ikke noe galt i det ;)

:fnise: så bra! tror jeg hadde blitt litt smånervøs da ja.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke alle klubbene som sender ut bekreftelsesmail, så bare smør deg med tålmodighet og se hva som skjer.

Det har jeg fått, fra alle klubbene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å melde meg inn på nytt i en annen bokklubb enn de jeg trodde jeg meldte meg inn i i går, og da fikk jeg mail med en gang.

Så da lurer jeg jo på hva som skjedde med "innmeldingene" mine i går da... La jeg bare inn feil mailadresse? Og hvordan kan jeg i så fall få avbestilt bøkene i de klubbene da? Jeg ba jo så klart om info på e-post... Fikk nemlig til å melde meg inn i de samme bokklubbene på nytt i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å melde meg inn på nytt i en annen bokklubb enn de jeg trodde jeg meldte meg inn i i går, og da fikk jeg mail med en gang.

Så da lurer jeg jo på hva som skjedde med "innmeldingene" mine i går da... La jeg bare inn feil mailadresse? Og hvordan kan jeg i så fall få avbestilt bøkene i de klubbene da? Jeg ba jo så klart om info på e-post... Fikk nemlig til å melde meg inn i de samme bokklubbene på nytt i dag...

Dette er jo typisk spørsmål ingen av oss kan svare på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Men hun sa ingenting om at det var så mange utover det Ephe?

Nei, men hun satt liksom og ojet og telte og syntes jeg hadde mange gavekort... Hun gjentok liksom det flere ganger... :overrasket:

Også begynte hun å ramse opp navnet på de klubbene jeg var medlem i... Heldigvis hadde ikke innmeldingen i Kursiv blitt registrert ennå :fnise:

Og heldigvis så hun ikke sambo sine gavekort!! Han er på jobb men har rapportert at han har fått masse gavekort idag, han også :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å melde meg inn på nytt i en annen bokklubb enn de jeg trodde jeg meldte meg inn i i går, og da fikk jeg mail med en gang.

Så da lurer jeg jo på hva som skjedde med "innmeldingene" mine i går da... La jeg bare inn feil mailadresse? Og hvordan kan jeg i så fall få avbestilt bøkene i de klubbene da? Jeg ba jo så klart om info på e-post... Fikk nemlig til å melde meg inn i de samme bokklubbene på nytt i dag...

de har nok ikke blitt reistrert da. jeg klarte ved en feil å trykke på innmelding i en bokklubb jeg var medlem fra før, og da kom det opp melding om at jeg allerede var medlem i den klubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline
Har jeg gjort noe feil når jeg ikke har fått bekreftelsesmail?

Meldte meg inn på formiddagen i går...

Så da lurer jeg jo på hva som skjedde med "innmeldingene" mine i går da... La jeg bare inn feil mailadresse? Og hvordan kan jeg i så fall få avbestilt bøkene i de klubbene da? Jeg ba jo så klart om info på e-post... Fikk nemlig til å melde meg inn i de samme bokklubbene på nytt i dag...

Jeg hadde det samme problemet, men oppdaget at jeg hadde klart å skrive e-postadressen feil. Heldigvis noterte jeg meg medlemsnummeret som jeg fikk opp på nettsiden like etter innmelding. Dermed har jeg sendt mail til kundeservice og håper de får rettet opp mailadr. Jeg skal jo alltids få avbestilt hovedbøkene sidene jeg har medlemsnummeret, men jeg vil jo ha gavekortet mitt også. Var jo derfor jeg meldte meg inn i utgangspunktet. Har nå meldt meg inn i 6 klubber, men har bare fått gavekort fra en. *utålmodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått noe annet en en bekreftelsesmail jeg.

Samme her!! :gråte:

Venter spent på om det skal dukke opp en mail snart.

Jeg vil også :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Både sambo og søstra har kun fått tre gavekort i dag, de meldte seg inn på torsdag/fredag. Høres rart ut om de ikke har de samme reglene for alle... OG enda rarere at det ikke står noe i avtalen om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Både sambo og søstra har kun fått tre gavekort i dag, de meldte seg inn på torsdag/fredag. Høres rart ut om de ikke har de samme reglene for alle... OG enda rarere at det ikke står noe i avtalen om dette.

Samme her. Jeg meldte meg inn i 10 klubber torsdag kveld, og fikk bekreftelsesmail fra alle klubbene med én gang.

I dag tidlig fikk jeg gavekort fra 3 av dem. Når jeg logger meg inn, og ser på oversikten over mine medlemsskap, ligger alle 10 på lista, men "innmeldingsdato" står kun på de 3 jeg har fått gavekort fra.

Hvor lenge skal man la det gå før man tar kontakt og maser?

Som noen har nevnt over her, ok om de plutselig ikke gir alle gavekort for alle medlemsskap, men da må det jo stå det et sted, og det bør jo være likt for alle... :sjenert: Og jeg er enig i at da må vi få kunne annulere medlemsskapet, ettersom man ikke får det man er lovet.

Og det virker som om folk her inne enten har fått alle på én gang, eller kun fått noen få av dem, og fortsatt venter på resten?

Eller er det noen som har fått i "puljer" og til slutt fått alle gavekort man har bestilt?

Noen som har tatt kontakt med dem og fått noe svar på det her? :sjenert:

Hm...kjenner jeg begynner å bli skikkelig utålmodig nå :fnise:

Endret av FallOutGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anna_*

Jeg har også bare fått tre gavekort, og meldte meg inn i ni klubber torsdag ettermiddag.

Fikk bekreftelsesmail fra alle ni med en gang, men inne på mine sider er jeg foreløbig bare meldt inn i de tre jeg har fått kort fra.

Om jeg ikke får flere er det ikke så farlig, har tross alt fått shoppa en god del for 3000 kroner. Dersom jeg blir bekreftet innmeldt i resten uten å få gavekort blir jeg imidlertid litt irritert. Skal jo ha noe igjen for å avbestille bøker i helt et år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anita_*

Eeeeeeh, begynner dere ikke å ta litt av her inne??? Blir nesten flau over det jeg leser. Så mange griske folk, også blir dere sure om dere ikke får 10 gavekort MED EN GANG??? Griske kjærringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeeeh, begynner dere ikke å ta litt av her inne??? Blir nesten flau over det jeg leser. Så mange griske folk, også blir dere sure om dere ikke får 10 gavekort MED EN GANG??? Griske kjærringer!

Hoho, må si meg litt enig - selv om jeg selv også har meldt meg inn i flere :popcorn:

Ro dere ned, og vent noen dager, så ordner deg seg nok for de aller fleste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...