Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har ikke skjedd noe nytt hos meg. Har fortsatt medlemskap i 3 klubber å fått 3 gavekort. Meldte meg inn i 10 stk på torsdag. Jeg har en pakke på vei ettersom jeg har brukt et gavekort, men jeg har ikke hørt noe. Jeg brurde få resten av gavekortene, for det burde ikke være noen forskjellsbehandlig på den måten.

Akkurat samme som meg det. Og jeg er enig med deg. Vel er det ok at de har satt begrensinger nå (selv om de åpenbart ikke har kontroll på situasjonen nå heller stakkars :fnise: ) og følger dem fra da av. -Men de som meldte seg inn før de innså at de hadde rett og slett driti seg ut, de burde absolutt få det de var lovet. Forskjellsbehandling og kaos er dårlig reklame...

Og selvsagt, de kan sikkert gjemme seg bak punktet om at de kan forbeholde seg retten til å godkjenne medlemsskap, og det vil de sikkert gjøre også. Synes imidlertid det kunne være en idé å vise litt velvilje, innrømme at de har tatt seg vann over hodet, beklage, og sende ut gavekort til de som ikke fikk det de skulle? Bare for å rette opp inntrykket om ikke annet.

Ser jo både her, og blant de jeg kjenner, at nå begynner vi å bli ganske mange som i utgangspunktet ville lagt igjen en del kroner der iløpet av året, men som nå heller vil velge å handle andre steder. Utgjør vel ikke all verdens forskjell hos Bokklubben, men misfornøyde kunder lønner seg ikke i lengden.

Vi er nok noen som vil boikotte dem en stund. -iallefall til bokklubben har glemt denne episoden, og kjører et like bra velkomsttilbud igjen :ler:

Tror forøvrig det kunne være god underholdning å være flue på veggen hos Bokklubben om dagen :dåne: :skratte:

Endret av FallOutGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på h*n som har kommet opp med denne "geniale" ideen. Stakkars tufs... :lol:

Ville ikke vært i den personens sko i dag, nei.

Men jeg vil snart få gavekortene mine. Grr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg først er i gang med å skrive; er det noen som vet om den hvite linduken er noe fin? Skal liksom ikke flytte ut før om tundt 9 måneder, men er jo herlig å kunne hamstre gratis som jeg kan spare til den tiden snart kommer!

Jeg har også litt lyst på denne, men gavekortene er jo gyldige i 1 år :)

Jeg håper vi også får resten av gavekortene etterhvert falloutgirl! Når jeg meldte meg inn trykket jeg opp alle klubbene jeg kunne være medlem i i faner og meldte meg inn i tur og orden på 4 min :sjenert: Kan det ha noe med saken å gjøre? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk på h*n som har kommet opp med denne "geniale" ideen. Stakkars tufs... :lol:

:fnise:

Tror de lærer en lekse om markedsføring og hva det vil si at folk kan få masse varer gratis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper vi også får resten av gavekortene etterhvert falloutgirl! Når jeg meldte meg inn trykket jeg opp alle klubbene jeg kunne være medlem i i faner og meldte meg inn i tur og orden på 4 min :sjenert: Kan det ha noe med saken å gjøre? :sjenert:

Jeg vet ikke, men det virker litt som det går etter tilfeldighetsprinsippet det her. Jeg gjorde akkurat som deg, og fikk som sagt 3 gavekort. Samboer gjorde det samme og fikk 11. Da jeg snakket med kundeservice nevnte jeg dette (at "noen jeg kjente" hadde meldt seg inn etter meg og fortsatt fått flere). Da fikk de det til å høres ut som om de som fikk mange hadde en eller annen lur teknikk eller noe sånt, for å snuske seg til så mange gavekort.

Vil vel tro at de som skulle ha så peiling på hacking at de kunne trikse og fikse litt som de ville, hadde brukt sine ressurser på andre måter enn å få velkomsttilbud hos Bokklubben :)

Er igrunn helt håpløst hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bare ikke det blir noe rot pga dette her. Ser noen her skriver kortene kan ende opp med å bli trukket tilbake, men det kan umulig være lovlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bare fått tre gavekort utav de ni klubbene jeg meldte meg inn i på torsdag. Imidlertid meldte jeg meg inn i Jobb og Ledelse i går, før alle begrensningene kom, og den hadde jeg fått kort på i dag tidlig. Så da ender jeg vel opp på fire utav ti i mitt tilfelle. Kjenner jeg er litt misunnelig på de som fikk alle :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Synes det her er litt latterkick jeg... Selv er jeg så heldig å ha fått 8 gavekort, meldte meg inn i fire klubber på torsdag og fem på fredag, altså blitt meldt inn i alle unntatt den ene fra torsdagen. Vet ikke helt hvordan de sorterer ut hvem som får gavekort eller ikke jeg. Men ja, det hadde virkelig vært gøy å være flue på veggen i bokklubben idag... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å bruke gavekortet mitt nå, men siden bare henger seg og blir blank, eller det kommer feilmeldinger. Også står den og jobber en halv evighet uten å komme noen steder... Noen som opplever det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra
Prøver å bruke gavekortet mitt nå, men siden bare henger seg og blir blank, eller det kommer feilmeldinger. Også står den og jobber en halv evighet uten å komme noen steder... Noen som opplever det samme?

Jepp! Vent til senere i dag så fungerer det nok bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

må stå dårlig til med økonomien når folk er så desperat etter å få gavekortene sine, selv etter at det er kommet fram at bokklubben ønsker å begrense hvor mange hver person kan få...

og nei, jeg er ikke misunnelig på at jeg ikke meldte meg inn i alt som var mulig å melde meg inn i (har faktisk ikke meldt meg inn i noen av dem). tjener faktisk nok penger til at jeg kan betale for de bøkene jeg har lyst på uten å måtte være medlem i et helt år eller tenke på alt jeg må følge med på å avbestille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må stå dårlig til med økonomien når folk er så desperat etter å få gavekortene sine, selv etter at det er kommet fram at bokklubben ønsker å begrense hvor mange hver person kan få...

og nei, jeg er ikke misunnelig på at jeg ikke meldte meg inn i alt som var mulig å melde meg inn i (har faktisk ikke meldt meg inn i noen av dem). tjener faktisk nok penger til at jeg kan betale for de bøkene jeg har lyst på uten å måtte være medlem i et helt år eller tenke på alt jeg må følge med på å avbestille.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må stå dårlig til med økonomien når folk er så desperat etter å få gavekortene sine, selv etter at det er kommet fram at bokklubben ønsker å begrense hvor mange hver person kan få...

og nei, jeg er ikke misunnelig på at jeg ikke meldte meg inn i alt som var mulig å melde meg inn i (har faktisk ikke meldt meg inn i noen av dem). tjener faktisk nok penger til at jeg kan betale for de bøkene jeg har lyst på uten å måtte være medlem i et helt år eller tenke på alt jeg må følge med på å avbestille.

Ja faktisk. har fått gavekort på 18.000kr og det er halv parten av det jeg har levd på dette året. så ja det gjort veldig stor forskjell. ikke så rart man blir litt ivri da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

må stå dårlig til med økonomien når folk er så desperat etter å få gavekortene sine, selv etter at det er kommet fram at bokklubben ønsker å begrense hvor mange hver person kan få...

og nei, jeg er ikke misunnelig på at jeg ikke meldte meg inn i alt som var mulig å melde meg inn i (har faktisk ikke meldt meg inn i noen av dem). tjener faktisk nok penger til at jeg kan betale for de bøkene jeg har lyst på uten å måtte være medlem i et helt år eller tenke på alt jeg må følge med på å avbestille.

Jeg har nå også råd til å kjøpe bøker. Men det er vel bare dumt å ikke benytte seg av et gratistilbud?

Og om man så har dårlig økonomi, så er vel det heller ikke noe å skamme seg over? Eller syns du det, gjest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faktisk. har fått gavekort på 18.000kr og det er halv parten av det jeg har levd på dette året. så ja det gjort veldig stor forskjell. ikke så rart man blir litt ivri da eller?

hva med å finne en bedre måte å tjene seg penger på? for det finnes det garantert. men det er vel en helt annen diskusjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å finne en bedre måte å tjene seg penger på? for det finnes det garantert. men det er vel en helt annen diskusjon...

Mener du at det å benytte seg av bokklubbtilbudet gjensidig utelukker andre måter å tjene penger på? I så fall kan jeg fortelle deg at det ikke er tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fattig gjest

ikke noe å skamme seg over det.

er student uten stipend å lån, lever på oppsparte midler som rekker akkurat. har det kjempe flott jeg å har ikke noe å klage på. men så klart det å få masse gavekort å fylle bokhylla med er jo supert. er jo alltid kos med noe nytt uansett hvor mange penger vi har på konto eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...