Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

For en muggen tråd! :overrasket:

Dette er jo et kjempetilbud som jeg forstår at mange har kastet seg over. Jeg hadde sikkert gjort det selv om tilbudet fortsatt var gyldig. Hvorfor ødelegge andres glede?

Det er jo gyldig, men du får "bare" 1000 kr ;)

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars lille deg som er så sur og sint :troeste: Det kan ikke være godt å ha det sånn i hjertet sitt. Er det egentlig noe forskjell på om man melder inn moren, faren, ungene, samboeren, bikkja, bestemora, naboen, venninna osv? Jeg hadde gladelig meldt inn hele familien om jeg hadde hatt kontakt med dem :)

Ja, jeg er jo så sur og sint at jeg bruker denne :ler: smilyen. ;)

Nei, selvfølgelig er det ingen forskjell om man melder inn bikkja, katta eller forvortene til naboen fremfor sin far. Men hvorfor skal man melde inn andre enn seg selv? Er det som blir noe desperat etter penger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det gidder jeg ikke styre med avbestillinger for i et år :)

Nå var jo jeg medlem i flere før denne kampanjen. Og jeg kan ikke fatte hva som er så styr med å avbestille? Man går jo bare inn når man får en mail og avbestiller for alle klubber samtidig...

Ja, ja jeg både leser og kjøper mange bøker, så jeg avbestiller ikke heller hele tiden. Men jeg slo til når dette tilbudet kom, for det var jo knall bra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Hvorfor skal det være mer desperat å melde inn faren enn bikkja??

Har noen meldt inn bikkja? :overrasket:

Da er folk passe gærne. :hoho:

Tror sannelig jeg skal melde inn alle hybelkaninene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en er medlem i en bokklubb fra før (og mottatt gavekort fra denne), er det da mulig å melde inn et av barna i barnas lydbøker og motta et gavekort? Selv om det er barnet som skal være medlem, må jo en av foreldrene stå som ansvarlig. Kunne godt tenkt meg et gavekort til :sjenert:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis en er medlem i en bokklubb fra før (og mottatt gavekort fra denne), er det da mulig å melde inn et av barna i barnas lydbøker og motta et gavekort? Selv om det er barnet som skal være medlem, må jo en av foreldrene stå som ansvarlig. Kunne godt tenkt meg et gavekort til :sjenert:.

Det går jo ann å prøve? :)

Er det noen som fremdeles får gavekort eller har det stoppet helt opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo ann å prøve? :)

Er det noen som fremdeles får gavekort eller har det stoppet helt opp?

Jeg fikk i forrige uke, frem til i går. Håper å forsette utover i neste uke også! Har hittil fått 2 gavekort før 1klubb regelen og tre etter. Har handlet for de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg meldt meg inn i en bokklubb i alle fall. Jeg var allerede medlem i en, men den har jeg vært medlem i i et år eller to, så jeg bør jo klart få et gavekort for denne, synes jeg. Vi får nå se hva som skjer i løpet av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg inn i 11 klubber på fredag....og mottok "kun" 3 gavekort. Min svigerinne meldte seg inn på tirsdag i 9 klubber og fikk 9 gavekort!! Hva skjer a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Her får ikke sambo logget seg på i det hele tatt nå, kommer opp "feil i innlogging, feil passord eller postnummer". Og det er ikke feil. gavekortene er mottatt og brukt, men da han var inne før i dag står det ikke noe som helst under bestillinger...

Jeg fikk heller ikke logget meg inn nå. flere som har problemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte inn sambo i 4 klubber nå, så venter spent på hvor mange gavekort som dukker opp :sjenert:

ikke hatt noe problemer med innlogging jeg i allefall....akkurat brukt opp mitt siste gaverkort nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline
Hmm. Her får ikke sambo logget seg på i det hele tatt nå, kommer opp "feil i innlogging, feil passord eller postnummer". Og det er ikke feil. gavekortene er mottatt og brukt, men da han var inne før i dag står det ikke noe som helst under bestillinger...

Jeg fikk heller ikke logget meg inn nå. flere som har problemer?

Jeg har ikke noe problem med å logge meg inn nå, men tidligere i dag kom jeg ikke inn på bokklubben.no i det hele tatt. Tror nok de sliter en del i perioder nå. Tror nok trafikken har vært høyere enn de forventet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg inn i 11 klubber på fredag....og mottok "kun" 3 gavekort. Min svigerinne meldte seg inn på tirsdag i 9 klubber og fikk 9 gavekort!! Hva skjer a?

Virker jo veldig tilfeldig hvem som får hva nå da.. :sukk: "Noen" får bar meldt seg inn i en klubb, mens andre får meldt seg inn i flere..

Lurer på hva som gjør at det blir så ulikt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker jo veldig tilfeldig hvem som får hva nå da.. :sukk: "Noen" får bar meldt seg inn i en klubb, mens andre får meldt seg inn i flere..

Lurer på hva som gjør at det blir så ulikt? :)

Jeg vil tippe det kommer an på saksbahandleren.

Tipper noen bare registrerer og senden ut gavekort til alle som har bedt om det, mens andre "moraliserer" og mener man ikke kan forvente å få så mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fjellsippa

Hvor står det at man bare får et gavekort selv om man melder seg inn i flere klubber?

Man er jo forpliktet til å være medlem i hver klubb i et år, og hvis man melder seg ut før det må man betale tilbake det gaven koster. Hvis man ikke får noen gave kan de jo heller ikke kreve at man skal være medlem i et år. Da er det vel bare å stryke medlemsskapet med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg medldte meg inn i 2 til, samme som de 10 jeg meldte meg inni forrige torsdag. Fikk velkomstbøker jeg... jeee :ironi:

Alle får jeg resten av gavekortene, men ejg fortsatt bare fått 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Tror de har mye å stri med i Bokklubben for tiden, for jeg fikk mail av de i dag, og det er søndag!! :ler:

De har nok mye å gjøre, ja. Jeg har fremdeles ikke fått svar på de to mailene jeg sendte. Den ene ble sendt på mandag og den andre på tirsdag. Fikk automatisk tilbakemelding om at jeg ville få svar innen 2 arbeisdager. Jeg synes nesten litt synd på de som jobber i bokklubben nå om dagen, men bare nesten. De har jo selv lagt opp til dette tilbudet, og i disse internettider burde de skjønne at dette ville spre seg fort, og at det ville bli utnyttet til fulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...