Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Klart de kan forvente det!

Men de har godkjent medlemsskapet og sendt gavekortet, så da mener jeg at man har sitt på det rene.

Hm. Det synes jeg faktisk ikke. De kan i alle fall ikke kreve det, ettersom det eneste de krever er at du leser medlemsbetingelsene. Jeg mener, de kan forvente det, og med det ikke godkjenne det tiende medlemsskapet, men de kan ikke sende deg et gavekort,for så å kreve pengene tilbake fordi du ikke hadde lest all skriften nøye nok. Mener jeg i alle fall.. :sjenert:

Moralen i det hele er vel uansett at neste gang det kommer et slikt tilbud utnytter man det så godt man kan _med en gang_...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en utrolig rotete nettbutikk..

Jeg bestitlte en kjøkkenvekt, et knivsett, en byggmaker bob dvd, og en gassbrenner samtidig.

Gikk så en dag eller to og jeg fikk beskjed om at tre av varene var sendt: Kjøkkenvekt, knivsett og gassbrenneren.

Fikk så hentelapp i posten på en pakke. Jeg tenkte dermed at nå kommer alt samlet. Neida, dagen etter kommer kjøkkenvekten som egen brevsending i postkassen. Greit nok. Hentet pakken på posten, og der var KUN knivsettet. Hvor er gassbrenneren da, tenkte jeg. Plutselig et par dager etter så fikk jeg mail om at gassbrenneren var utsolgt, og at de ikke kom til å få inn flere av disse. Bestillingen som tidligere stod som sendt var plutselig fjernet fra listen under mine bestillinger. Og "pengene" jeg bestilte for, de er borte fra gavekortet.

Makan til uproffe greier skal man lete lenge etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid da? Jeg venter fremdeles, og de har ikke giddet å svare på mailen jeg sendte.

Hvordan sendte du mail?

Jeg fikk kun svar når jeg gikk innn påsidene deres og sendte derfra.

Fikk beskjed om at de ikke kom til å tilbakeføre penger til gavekortet mitt før alle bestillingene mine var sendt ut???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sambo har fått med faktura i noen av pakkene sine, han også. Og han er 110 % sikker på at han har brukt gavekort og ikke kjørt gjennom bestillingen på vanlig måte sånn som jeg greide å gjøre med et par ting.

Han har sendt dem mail, men ikke fått svar ennå.

Hvordan har det gått?

Jeg hadde jo også masse rot, og fikk omsider svar fra bokklubben at jeg skulle se bort ifra faktura'ene som lå i pakkene, og at de hadde trukket summen fra gavekortet likevel. Vel, jeg venter og ser om jeg får purringer likevel jeg nå, før jeg tør å kjøpe noe mer... Får jeg purringer på de regningene jeg ikke skulle betale, da blir jeg forbannet!

Angrer litt på at jeg meldte meg inn når det blir så mye tull. Samtidig er jeg glad for at jeg klarte å begrense meg til bare tre klubber- dvs bokklubben begrenset meg til tre klubber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått?

Ah - det skulle jeg svare på, ja!

Jo, Bokklubben påstod at han ikke hadde lagt inn gavekortkode på den ene bestillingen. Han mener selv at han gjorde det. Men uansett så skulle de trekke de fakturaene som han hadde fått fra et av de gavekortene han hadde igjen. Han ble bedt om å oppgi en av gavekortkodene sine, og deretter fikk han mail om at han bare kunne se bort fra fakturaene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan sendte du mail?

Jeg fikk kun svar når jeg gikk innn påsidene deres og sendte derfra.

Fikk beskjed om at de ikke kom til å tilbakeføre penger til gavekortet mitt før alle bestillingene mine var sendt ut???

Jeg svarte på den jeg fikk, fordi der stod det sånn "saksnummer" på, og det så ikke ut som en no-reply-adresse heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte på den jeg fikk, fordi der stod det sånn "saksnummer" på, og det så ikke ut som en no-reply-adresse heller.

Det prøvde jeg også, men fikk altså kun svar da jeg gikk inn på kundesidene på nett, og la inn samme mailen der. (Med saksnummer og alt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått svar flere ganger, på adressen Ehpemera la ut:

Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det prøvde jeg også, men fikk altså kun svar da jeg gikk inn på kundesidene på nett, og la inn samme mailen der. (Med saksnummer og alt.)

Jeg fikk svar i dag. Men ingen kommentarer om hvorfor den først stod som sendt, og så ikke var på lager. Har fått pengene tilbake i følge mailen, skal sjekke etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men hver gang jeg klikker inn på gavesiden ser jeg henne. Hadde jeg møtt henne i virkeligheten hadde hun sikkert ikke vært så stygg, men man forventer noe helt annet når man ser modeller på nett o.l og ikke det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var for sent ute å fikk bare et gavekort av bokklubben, mens jeg meldte meg inn i tre.. Om jeg da melder meg ut av de to jeg IKKE fikk gavekort fra vil de da kreve noe av meg?

Jeg leste nemlig det at om man melder seg ut før det har gått et år vil de kreve pengene for velkomst gave.

Men slik jeg ser det har jeg bare fått velkomstgave fra EN klubb...

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var for sent ute å fikk bare et gavekort av bokklubben, mens jeg meldte meg inn i tre.. Om jeg da melder meg ut av de to jeg IKKE fikk gavekort fra vil de da kreve noe av meg?

Jeg leste nemlig det at om man melder seg ut før det har gått et år vil de kreve pengene for velkomst gave.

Men slik jeg ser det har jeg bare fått velkomstgave fra EN klubb...

Hva tror dere?

Det lurer jeg pgså på. Meldte meg inn i fem klubber, men har bare fått tre gavekort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...