Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Det lurer jeg pgså på. Meldte meg inn i fem klubber, men har bare fått tre gavekort...

Tja, siden du ikke har fått noen velkomstgave, er det vel bare å melde seg ut.

Det eneste de kan kreve er jo verdien av det du har fått som velkomstgave i den klubben, og det er jo ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest j*gjest
Det lurer jeg pgså på. Meldte meg inn i fem klubber, men har bare fått tre gavekort...

Men står dere som medlemmer i de klubbene da,sjekk på Din Side...for jeg meldte meg inn i en,og fikk ikke gavekort på den,men den ble heller ikk ført på siden min over medlemskap.

Leste inne på et forum nå at en bokklubb kunde hadde blitt tilbaketrukket sitt gavekort.

Legger inn innlegget hennes her: Makan til kundebehandling!!!

En venninne av meg kastet seg også på den ville galoppen med gavekort fra Bokklubben. I likhet med flere av oss her fikk hun flere. Hun har handlet for ett og det gikk bra. I dag fikk hun en ny pakke - da med regning vedlagt. Da hun hadde handlet for sitt andre gavekort ringte hun for å oppklare det hun trodde var en misforståelse. Hun traff en mann som var veldig krass og mente at hun bare hadde meldt seg inn bare for å få gavekort...noe som forsåvidt er rett men han kan jo ikke VITE det - og dette var bare det andre gavekortet hun brukte - ikke det åttende liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinduskarmen

Herregud så utrolig frekk behandlig! Jeg kan forstå at de tenker at det er bare for å få gavekort når man har meldt seg inn i mange klubber, men her var det snakk om to klubber!

Endret av Vinduskarmen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hvor lang avbestillingsfrist det er per bok?

Jeg har allerede en bok på vei! Og jeg som har avbestilt veldig ofte. :sur: mulig jeg ikke var innom på en uke og da mista jeg vel den ene boka. Surt! (ikke er det en bok jeg har lyst til å lese heller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedboktilbudene kommer fortere opp på "dine sider" enn de kommer på mail, bare så man er obs på det. Og da er det snakk om en uke innimellom. Mener det er pluss/minus to uker avbestillingsfrist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja og dette stusser jeg veldig over, fordi jeg har sett hovedboktilbudene før jeg har fått mailene. Derfor er det merkelig at jeg ikke har merket denne ene boka :klø: Dessuten er jeg egentlig usikker på om jeg har fått mailvarsling på alle bøkene, men jeg skal begynne å ta vare på alt fremover.

Endret av *Pepperkake*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at de prøver å lure folk til å glemme å avbestille. Jeg har satt på sånn sms-varslig når hovedboktilbudet kommer, men jeg har enda ikke fått noe melding, og nå har jeg vært inne og avbestilt et hovedboktilbud. Meldingen burde jo komme med en gang hovedboktilbudet kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma tenkte jeg kykkelikokos, men man har jo ganske lang avbestillingstid (tror det er 2 uker eller noe). Jeg tror nok det går greit og at du får varsling før den blir sendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det til rutine å logge inn på boklubben sine sider et par ganger i uka, så kan jeg også se bortifra mailene som kommer (eller ikke kommer), da jeg ligger litt foran mailene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

MIne mail om hovedbøker la seg i søppelposten, så jeg så den ikke med en gang. :)

Så forresten at bokklubben har kommet tilbake med tilbud om gavekort på innmelding nå. Men i stedet for 1000.- er det 750 i premie.

Lurer på om det går å melde seg inn i en klubb jeg. selv om jeg er medlem i noen andre.. Det står at tilbudet gjelder ved innmelding i en klubb, og jeg har jo ikke benyttet meg av dette tilbudet før.. altså med gavekort på 750.-....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

MIne mail om hovedbøker la seg i søppelposten, så jeg så den ikke med en gang. :)

Så forresten at bokklubben har kommet tilbake med tilbud om gavekort på innmelding nå. Men i stedet for 1000.- er det 750 i premie.

Lurer på om det går å melde seg inn i en klubb jeg. selv om jeg er medlem i noen andre.. Det står at tilbudet gjelder ved innmelding i en klubb, og jeg har jo ikke benyttet meg av dette tilbudet før.. altså med gavekort på 750.-....

Har faktisk tenkt litt på det samme, men tror ikke jeg kommer til å prøve. Må vel si jeg har fått mitt nå!

Bare vær obs på at de nye gavekortene kun har 30 dagers gyldighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt varsel på både mobil og mail når det kommer nye bøker (som jeg vil avbestille). Foreløpig har jeg verken fått sms eller mail fra dem, men har måttet sjekke regelmessig selv.

Har bare bestilt meldt meg inn i 1 klubn, så jeg har bare 1 gavekort å holde styr på heldigvis, men synes det er dumt at dem ikke varsler fra om bøker som er på vei, når man har bedt om det.

Må man forresten være medlem 1 år, eller kan man melde seg ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man må være medlem i 1år hvis man mottar velkomstgaven og bruker denne.

Jeg har fått mailen om hovedbokpakken nå i dag, så de er bare litt "seint" ute i forhold til når tilbudet legges ut på sidene deres. SMS'en har jeg dog ikke fått selv om jeg har bestilt det også.

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange klubber har dere meldt dere inn i? Jeg meldte meg inn i 8 jeg, men har brukt opp alle gavekortene på julegaver nå og tror nok det blir noen klubber til :sjenert: Selv om det er mindre gavekort nå og en må bruke de fort. Er så masse bra ting en kan kjøpe i gaver, og det er veldig greit for meg som er student, og ikke har spesielt god råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da dette raste som verst, meldte jeg meg og mannen inn i hver vår klubb. Fikk hvert vårt gavekort også. Ei lita stund etter meldte jeg også inn sønnen vår - som heter nesten det samme som pappaen, og selvfølgelig har samme adresse. Nå har det gått snart 3 uker, og jeg har verken fått gavekort,velkomstpremie eller noe annet. De kan ikke ha gått over til et gavekort per husstand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men står dere som medlemmer i de klubbene da,sjekk på Din Side...for jeg meldte meg inn i en,og fikk ikke gavekort på den,men den ble heller ikk ført på siden min over medlemskap.

Jeg står visst bare som medlem i tre klubber :-)

Skjønte ikke bokklubbene at veldig mange kom til å melde seg inn bare pga gavekortene? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...