Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utrolig dårlig system i såfall. Man burde da få beskjed om at gavekortkoden var ugyldig, fremfor at de sender deg faktura..

Man får heldigvis det, så det gikk nok bare litt fort i svingene da hun bestilte. Det er fort å gjøre feil! Jeg har nesten sendt bestillingen i stedet for å legge inn gavekort et par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig. Har man dårlig råd kan man tillate seg det meste.

Hva i mener du egentlig med den setninger der? Kan du utdype?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Fikk automatisk mail med en gang, men er forsatt ikke registrert?? Har sendt de mail...

Hei

Har du sjekka søppelpostkassen din?

Mitt gavekort havna der. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har meldt dere inn i flere klubber og mottatt gavekort; tør dere bruke dem?

Kan man risikere å motta krav i ettertid?

Har ikke sett denen tråden før nå, men selvsagt bruker jeg kortene. Jeg meldte meg inn i 10 klubber for en måned eller to siden, fikk kortene og etter det har jeg ikke hørt noe fra de. Buker gavekortene etter innfallsmetoden, uten å ha tenkt noe over det. F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har meldt dere inn i flere klubber og mottatt gavekort; tør dere bruke dem?

Kan man risikere å motta krav i ettertid?

Jeg har inngått en avtale med bokklubben, og forholdt meg til de reglene de hadde satt da avtalene ble inngått, altså før det ble begrensninger.

Om de kommer med krav i ettertid, så er det de som bedriver avtalebrudd. Da hadde jeg anmeldt dem!

Så lenge de gir meg bekreftelse på at varene jeg handler er betalt med gavekort, kan de ikke begynne å forlange penger etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er vel om politiet hadde brydd seg.

Poenget er vel at det hadde blitt et krav fra dem som var omtvistet, og som dermed ikke kunne sendes til innkasso.

Dessuten hadde jeg vel ikke tatt det til politiet, men til forbrukerrådet.

Det er de som jobber med villedende reklame og fakturaer man ikke skulle hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi

HUsker ikke om det har stått tidligere i tråden jeg, men den er blitt så lang, så orker ikke lese gjennom hele. :)

Noen som vet hvor lang tid det tar fra de har sendt varen, til den er i posten?

:lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maye: det tar litt tid, siden de sender med B-post.

18.10 ble mine bøker sendt, men de er ikke kommet enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi

HUsker ikke om det har stått tidligere i tråden jeg, men den er blitt så lang, så orker ikke lese gjennom hele. :)

Noen som vet hvor lang tid det tar fra de har sendt varen, til den er i posten?

:lete:

Det tar hvertfall lang tid med første forsendelse, har jeg følelsen av.

Første pakken brukte over to uker, men senere har det kommet fram pakker på 2-3 dager også...

De sender som B-post, så det er vel avhengig av når posten prioriterer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har brukt gavekort dere har fått når dere meldte dere inn ETTER begrensningen? Da mener jeg dere som hadde flere gavekort fra før, ikke dere som har meldt dere inn for første gang... :sjenert:

Har 2 stykker som jeg har fått etter, men hadde tre fra før. Men har ikke turt å bruke de 2 enda...

Endret av Miss Ariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt det ene, uten problemer hittil. Er bare to bøker av den bestillinga som har blitt sendt, og jeg har ikke fått de enda, men ser ut til at det har gått greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, man må bare lese og akseptere medlemsbetingelsene, og der står det ingenting om kun ett gavekort. - Det står også at de forbeholder seg retten til å godkjenne medlemskapet.

De kan faktisk ikke forvente at man leser alt med liten skrift..!

Så jeg tror du kan bruke alle gavekortene med god samvittighet! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betryggendes å høre! :D Ja for det står jo ikke noe i medlemsbetingelsene om dette, og da bryter man de jo ikke. Og når de i tillegg har godkjent meldemskapet og jeg får hoedboktilbud derfra må jeg jo kunne bruke det!

Da skal det shoppes:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har et gavekort til jeg og, men har ikke turt å bruke det enda.. :sjenert: Kun det ene som jeg har fått ekstra jeg har prøvd meg på..Men jeg tror ikke de kan kreve oss for noe, da burde det stå i betingelsene i såfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinduskarmen
De kan faktisk ikke forvente at man leser alt med liten skrift..!

Klart de kan forvente det!

Men de har godkjent medlemsskapet og sendt gavekortet, så da mener jeg at man har sitt på det rene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at det står med liten skrift på innmeldingssiden, men det står fremdeles ikke noe om det i medlemsbetingelsene. Når de da har godkjent medlemskapet og man ikke har brutt noe av det som faktisk står i medlemsbetingelsene vil jeg derfor mene at man har sitt på det rene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt flere gavekort som jeg har fått etter begrensningen. De har også sendt meg de fleste av varene nå. Så lenge de har sendt meg gavekortet og godkjent medlemskapet og i tillegg sendt ut varer betalt med gavekort er det deres ansvar og DE som har gjort en feil, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...