Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Tror det er viktig å få i seg noe mat. Hvis man går rundt og er sulten, så blir man kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

funket i alle fall for meg, å aldri bli ordentlig sulten, da ble jeg nemlig kjempekvalm, og blir det ennå også. Litt mat gjør susen :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra en alkoholfri fest. Det var kjedelig, for det var bare folk jeg ikke hadde noe til felles med der. Jaja. Ingen som spurte hvorfor jeg ikke drakk i det minste, men godt mulig de spurte når vi var dratt hjem. Mannen drakk heller ikke da, for han kjørte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du?

sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :

Hvordan kan jeg ha oversett dette.???? det er jo snart en mnd siden du ble gravd, og her har jeg sulla rundt i min lille rosa sky uten å merke noen ting.!!!

GRATULERER SÅ MYE!!

WOW..

Åååååååå... nå ringer jeg mannen med en gang og sier; Vi SKAL ha barn NÅ! .:ler:

må være nickbyttet ditt som forvirra meg altså! Unnskyld, skal følge bedre med nå som bryllupet er over.. Og jeg skal høre med mannen om ikke det derre året vi har bestemt oss for kanskje kan bli hhhmm.. tjna.. noen få mnd kanskje bare.. Nå vil jeg ikke vente lenger.. bare vent kykkelikokos (artig nick forresten),så kommer jeg og joiner deg altså..

Oh lykke.. jeg er så glad på dine vegne jeg..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: en ivrig BARE BEA som vil ha barn? :ler:

bare til og hoppe i det........ :fnise:

hvordan er formen din nå kykkelikokos????

bedre og bedre dag for dag????

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hvordan er formen hos deg omdagen? Og har dere sett noen flere hus som er interssante? Er vel stille på det markedet nå, men det hadde vært veldig moro om dere hadde flyttet hitover da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare Bea:

Ja, nå må du få fart på mannen din så vi kan gå gravid sammen! Jeg har allerede begynt babypratet på wallen din ;) Tusen takk for gratulasjoner. Og gratulerer som nygift ;)

Glow: Formen har blitt bedre :) Nå er jeg stort sett bare veeeeldig slapp og trøtt. Ikke så stort jeg får utrettet. Jeg har forresten oppdaget gleden av å ligge i sengen og bare stirre i taket. Tydeligvis har jeg blitt vant til å kjede meg så mye at jeg ikke plages av det lenger :sprettoy:

minnimy: Ja, ikke sant? På tide hun overtaler mannen nå ;)

Eeyore: Vi har faktisk funnet et hus på Åneby/Nittedal som så veldig OK ut, men det er litt tidlig for oss å se på hus enda, det er nok helt sikkert solgt for lenge siden når vi kan kjøpe.. Mannen har 3 mnds prøvetid med en kontrakt som sier "midlertidig ansettelse" før han evt. får fast jobb (noe jeg går ut i fra går greit), og så må vi først få solgt vår egen leilighet.. Dumt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Hei og hopp! Takk for hilsen i dagboka mi. Tok litt tid før jeg kobla hvem du var da ;) Håper alt står bra til med deg og den lille spire. Gleder meg til det blir min tur *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Leiababe,

Ja, det er litt forvirrende med både nickbytte og avatarbytte ;)

Jeg har det i hvert fall bra. Spiren sier ikke så mye, så jeg vet ikke hvordan han/hun har det ;) Vi skal til 1. svangerskapskontroll 14. august.

Håper å se deg under graviditetsdagbøkene snart :) Krysser fingrene for at det skal klaffe raskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeyore: Vi har faktisk funnet et hus på Åneby/Nittedal som så veldig OK ut, men det er litt tidlig for oss å se på hus enda, det er nok helt sikkert solgt for lenge siden når vi kan kjøpe.. Mannen har 3 mnds prøvetid med en kontrakt som sier "midlertidig ansettelse" før han evt. får fast jobb (noe jeg går ut i fra går greit), og så må vi først få solgt vår egen leilighet.. Dumt..

Vi fikk lån og kjøpte hus vi og så ble sambo arbeidsledig... Heldigvis skal vi ikke overta før i november, og det ser ut til at sambo får seg ny jobb nå, så da håper jeg å puste lettet ut etterhvert.

Lykke til med huskjøp! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, den er lei. Så bra at utsiktene for ny jobb ser bra ut for han nå da. Det er ikke kjekt å føle seg kvelt økonomisk.

Takk for det. Lykke til med innflytning til ny leilighet i november :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske sikker på at legekontoret jeg går til praktiserer gyn. undersøkelse på første svangerskapskontroll. Hva er det egentlig de skal sjekke? Kan jeg ha mannen min med meg?

Jeg føler meg ukomfortabel fordi det kun er turnusleger ved legekontoret jeg benytter (fastlegen min etterutdanner seg..). Synes det er småekkelt at en ung turnuslege (mann) som sikkert ikke har sett så mange underliv i sitt personlige liv enda engang, skal foreta undersøkelsen. Ellers er det en ung dame som skal foreta sjekken, og hun virker som å være sjenert for å prate om prøving og div. sextema..

Synes det blir for dumt å nekte å ta undersøkelsen også. Jeg vet at det ikke lenger er noe alle leger gjør ved første kontroll, men svigerinnen min som fødte i mai sa at de sjekket henne, så jeg er ganske så sikker på at de pleier å utføre gyn. undersøkelser.

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Du skal ikke gjøre noe du føler deg ukomfortabel med heller da. Det forstår de helt sikkert, selv om jeg skjønner at det kanskje er litt ekkelt å si fra.. Kanskje du kan ta den et annet sted?

Ha en fin kveld videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle droppe innom å si hei, har fulgt med på avstand en liten stund- både i bryllupsdagboken og her...

Kjæresten min sitter å fniser (ja, han er litt sånn) når jeg forteller om mat"cravingsene" dine. Men han sier at det er noe han gleder seg til hvis jeg blir gravid (om enn leeenge i fremtiden- minst fem år til her ja!!!)- det å løpe på butikken fordi jeg må ha mandariner i mai.

Jeje, anywho- lykke til med kvalmen, stikker kanskje innom litt senere også. Og gratulerer da selvfølgelig.

Btw:Ellers tror jeg kanskje at de har noen herlige spaferier man kan ta i estland og sånn. Det hadde kanskje vært deilig istedenfor Egypt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sukk.. klarer nesten ikke lese her inne jeg.. jeg får nesten tårer i øyekroken.. jeg ønsker meg så veldig barn med mannen min..men jeg klarer bare ikke overtale han før han er ferdig med utdannelsen... på en måte skjønner jeg og er enig.. på den andre siden... jeg bare drømmer om barn hele tiden og tenker på hvor god far han vil bli og hvor fint det vil bli å starte egen familie..jeg skjønner ikke hvordan vi kan være så i utakt på det temaet.. :gråte:

huff, nå ble det visst klaging i boka di.. ikke meningen.. Må bare innom her å drømme litt.. jeg unner deg så graviditeten. Tanken på at du har en liten beibi inni magen din er jo så utrolig.. jeg vil bli KG-tante :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke gjøre noe du føler deg ukomfortabel med heller da. Det forstår de helt sikkert, selv om jeg skjønner at det kanskje er litt ekkelt å si fra.. Kanskje du kan ta den et annet sted?

Ha en fin kveld videre :)

Vi får se hva de sier. Nå skal i hvert fall mannen være med på hele kontrollen, så da føler jeg meg litt tryggere med en hånd å holde i :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle droppe innom å si hei, har fulgt med på avstand en liten stund- både i bryllupsdagboken og her...

Kjæresten min sitter å fniser (ja, han er litt sånn) når jeg forteller om mat"cravingsene" dine. Men han sier at det er noe han gleder seg til hvis jeg blir gravid (om enn leeenge i fremtiden- minst fem år til her ja!!!)- det å løpe på butikken fordi jeg må ha mandariner i mai.

Jeje, anywho- lykke til med kvalmen, stikker kanskje innom litt senere også. Og gratulerer da selvfølgelig.

Btw:Ellers tror jeg kanskje at de har noen herlige spaferier man kan ta i estland og sånn. Det hadde kanskje vært deilig istedenfor Egypt...

Hei! Så hyggelig med nye besøkende i dagboken min!

Hehe. Kjæresten min måtte le litt også når han leste på babyverden om hvordan damer var rundt uke 8 i svangerskapet. Der stod det en del om sånne "cravings" og han synes det hørtes veeeldig kjent ut. Men han er jo så god også :) Selv om jeg ble skuffet i går fordi han skulle kjøpe jaffa-kjeks til meg, og så hadde de ikke.. og så hadde jeg sagt at han skulle kjøpe sjokolade i stedet hvis de ikke hadde, og det hadde ikke han fått med seg :gråte: Haha. Stakkars meg. Jeg har det visst veeeldig fælt har, jeg :ler: Måtte stoppe han fra å reise ut enda en gang. Jeg fikk vafler i stedet. Jeg er bortskjemt! :rødme:

Vi har kikket litt på tur til Island. Det virker veldig greit der også! Og så kan det være mannen får dra på hvalsafari som han har lyst til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk.. klarer nesten ikke lese her inne jeg.. jeg får nesten tårer i øyekroken.. jeg ønsker meg så veldig barn med mannen min..men jeg klarer bare ikke overtale han før han er ferdig med utdannelsen... på en måte skjønner jeg og er enig.. på den andre siden... jeg bare drømmer om barn hele tiden og tenker på hvor god far han vil bli og hvor fint det vil bli å starte egen familie..jeg skjønner ikke hvordan vi kan være så i utakt på det temaet.. :gråte:

huff, nå ble det visst klaging i boka di.. ikke meningen.. Må bare innom her å drømme litt.. jeg unner deg så graviditeten. Tanken på at du har en liten beibi inni magen din er jo så utrolig.. jeg vil bli KG-tante :)

Huffda :klem: Jeg visste ikke at du følte det på den måten! Hadde jeg visst det så hadde jeg ikke mast sånn på deg om babyer og sånn. Hvor lenge er det til han er ferdig med utdannelsen sin da?

Det er selvfølgelig lov å klage så mye du vil i dagboken min! Og selvfølgelig skal du bli KG-tante ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...