Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo, er det her du er!!! Så koselig! Gratulerer så mye med det som skal komme. Hmm, må nok lage meg en dagbok på KG jeg også. Men det blir nok ikke her... Må følge med hva som skjer her framover. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann,alt bra???

tusen takk for nydelige bilder av dere,det oste kjærlighet.....

vi hadde nesten like buketter.

jeg tok min med hjem fra england,men ser den holder på og visne

får vel ikke tørket den noe nå???

ha en fin søndag så hopper jeg snart inn igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, er det her du er!!! Så koselig! Gratulerer så mye med det som skal komme. Hmm, må nok lage meg en dagbok på KG jeg også. Men det blir nok ikke her... Må følge med hva som skjer her framover. :klem:

:hallo: Ja, driver og :søvn: her inne. Hehe. Takk for gratulasjon. Hvor skal du lage dagbok da *nysgjerrigper*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann,alt bra???

tusen takk for nydelige bilder av dere,det oste kjærlighet.....

vi hadde nesten like buketter.

jeg tok min med hjem fra england,men ser den holder på og visne

får vel ikke tørket den noe nå???

ha en fin søndag så hopper jeg snart inn igjen

Takk! Håper jeg kan få se noen bilder av dere også! Synes det er så koselig med bryllupsbilder.

Jeg "glemte" buketten min igjen på hotellet hvor vi hadde selskapet. Den begynte å visne allerede samme kveld, så da gadd jeg ikke å ta den med hjem. Tror ikke det er noe vits i å tørke buketten nå hvis den er litt visnet, men du kan jo prøve!

Det er bare til å stikke innom når det passer :klem: Blir alltid glad for besøk i dagboken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Ja, driver og :søvn: her inne. Hehe. Takk for gratulasjon . Hvor skal du lage dagbok da *nysgjerrigper*

:klem:

Må vel bli på generell dagbok, regner jeg med. Er liksom ferdig med alt det andre :ler: Må bare få ræva i gir først. Er litt treg for tida...

Ikke morsomt å være kvalm. Husker spesielt første svangerskapet mitt- da var jeg kvalm! Jobba som renholder på den tida, så heldigvis fikk jeg være fast på en rolig plass. Hver morgen begynte

med å springe på do for å spy... :spy: Men det blir bedre etterhvert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Majabeth!

Hehe, daså. Dagbok må du i hvert fall ha!

Tror ikke jeg hadde orket å starte dagen med å spy på jobb, gitt. Da er du nok litt mer "hardfør" enn meg. Jeg hadde gått til legen og fått sykemelding.

I dag har jeg gjort følgende:

Kokt makaroni til frokost

Sett TV

Litt av en begivenhitsrik dag. Skulle egentlig til byen med svigerinnen og svigermor for å se etter klær til svigerinnen.. Men de skulle absolutt reise så tidlig, og da var jeg langt i fra klar til å stå opp.. Jeg sover maaaange timer ekstra hver dag og klarer rett og slett ikke stå opp tidlig.. Skummelt. Håper det bedrer seg snart, for jeg må jo tilbake på jobb etter hvert.

Kvalmen kommer og går. Noen ganger er jeg så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Mulig det hadde hjulpet å spy, men det er det verste jeg vet, så jeg unngår det for alt i verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går litt opp og ned, hender faktisk at jeg ikke er kvalm innimellom :)

Det gikk fint med bursdagen, men ble passe sliten etter en stund. Var glad da de reite hjem igjen. Hehe.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er koselig med besøk, men ofte deilig når de drar igjen også ja :ler:

Etter å ha hatt nevøene her i helga, gruer jeg meg litt til å få unger, for da er det jo aldri ryddig... Må jo støvsuge hver dag omtrent. Usj, Eeyore er ikke begeistret for husarbeid :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støvsuging, ja.. Hehe. Og man har aldri rene vinduer og tven har konstant fingermerker. Matsøl og rot over alt ;)

Men det er sikkert noe man vender seg til. I starten er det jo små babyer man kan "kontrollere" og prøve å oppdra til små fornuftige mennesker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan jo prøve å oppdra de til å bli vidunderbarn, men jeg er redd de fleste har litt egen vilje også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Særlig rundt 3årsalderen. Men man blir vel vant til alt etter hvert. Akkurat nå kan jeg kun se for meg en liten baby å ta vare på, så vokser man med oppgaven etter hvert som ungen blir større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, man må nok ta et steg av gangen. Og det vel ingen som ønsker seg unger i trassalderen :ler:

Gleder meg til å kjenne liv i magen, og at den skal komme ut som som en skjønn liten klump :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt uttafor denne gravide-praten... Blir sjeldnare og sjeldnare besøk her inne merker eg :sjenert:

Kjedelig at du er so uvel, og slitsomt å måtte sove heile tida.... :klem:

Da er det jaggu på tide at Mr. Big kommer hjem, så han får gjort noe med saken :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er heime :hoppe::hoppe:

No venter me berre på mensen og so er det PP6 med full innsats :juhu:

:hoppe: litt med for at Mr. Big har kommet i hus igjen.

Har ikke fått spist noe annet enn mariekjeks og litt ostepos.. :sjenert: Venter på at mannen skal komme hjem med middag nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg fått bestilt time til 1. svangerskapskontroll. Det blir 14. august kl 13:00.

Har også avbestilt bryllupsreisen vår til Egypt :( Mannen synes det var for stor risiko å dra dit, siden det ikke er anbefalt for gravide.. I tillegg så er vi redd for at jeg ikke har blitt kvitt kvalmen og trettheten innen vi skulle reise i oktober, selv om det er lenge til enda. Fikk heldigvis igjen så og si alle pengene vi har betalt. Måtte betale et gebyr på 250kr + tapte avbestillingsforsikringspengene som var på rundt det samme beløpet.

Nå lurer vi på hvor vi kan dra innenfor Europa i stedet. Gjerne en storby, tenker vi. Har lurt litt på Island. Har ikke de sånne deilige varme kilder der man kan plaske i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo reise utenfor europa selv om du er gravid, bare pass litt på hvilket land du skal til. Hadde ikke akkruatt reist til et malariaområde.

hva med usa? er kanskje litt kort tid for å få tak i billige billetter dersom dere skal i oktober da.

Hvordan reise vil dere ha da? En med mye opplevelser, eller er det mest avslapping dere tenker på? Spa-ferie kanskje? (sjekk ut hva du kan ta av behandlinger først da), eller hva med f.eks Paris eller Roma? Eller Hellas (athen)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne gjerne tenkt meg å reise til USA en gang, men synes flyturen virker avskrekkende lang med tanke på graviditeten. Derfor så tenkte jeg at vi kanskje skulle finne et sted som er en litt kortere flytur unna (derav vil jeg værer innenfor Europa).

Slik formen er nå, så tror jeg det blir en mest avslappingstur. Men for alt jeg vet så tar formen seg betraktelig opp innen oktober, så det er jo greit om det er mulig å gå på shopping og oppleve litt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått spist noe annet enn mariekjeks og litt ostepos.. :sjenert: Venter på at mannen skal komme hjem med middag nå.

Ostepop :overrasket: Klarer du å spise det? Blir kvalm bare av lukta, og det uten å være gravid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...