Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

*innom med en :klem: *

:klem:

Kjeder meg her jeg ligger i sengen og synes synd på meg selv. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

Svangerskaps plager er nettopp d.... PLAGER. Håper på å slippe like lett unna i dette svangerskapet som i forrige. Har ei tulle på 1 1/2 år fra før.

Har ikke kommet så langt ennå så time will show.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Svangerskaps plager er nettopp d.... PLAGER. Håper på å slippe like lett unna i dette svangerskapet som i forrige. Har ei tulle på 1 1/2 år fra før.

Har ikke kommet så langt ennå så time will show.

Hehe. Nei, men det er nok greit for mange å ha symptomer også, man blir liksom litt bekymret hvis man ikke merker noe til graviditeten.

Men håper du slipper unna kvalmen i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemte meg for å ringe til legekontoret i dag for å få time denne uken slik at jeg får sykemelding pga kvalmen og slappheten. Kontoret var selvfølgelig stengt :klaske: De har bare åpent tre dager i uken, og i morgen er den siste dagen.

Jaja, jeg får ringe igjen i morgen og håpe jeg får time.

Stod opp i dag morges og følte meg ganske så frisk og rask. Gikk på toaelettet og tisset, og så kom kvalmen.. Måtte gå rett til sengs igjen. Jeg KJEDER MEG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bekkenplager virker ikke noe kjekt det heller. Men det må jo vide seg ut litt der nede så det er plass til at babyen kommer ut ;) Kroppen min er vel ikke akkurat en fødemaskin med de smale hoftene mine.

Har prøvd å se litt på TV, men det er bare dritt som går nå.. Så jeg tuslet tilbake til sengen og så litt i navneboken vi har kjøpt. Det er mange navn jeg synes er fine, men det er veldig få jeg kunne tenkt meg å bruke på bebisen.. Foreløpig har vi en knapp på Ask og Theodor hvis det blir gutt, og Live hvis det blir jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også tittet i navnboken. Men ettersom vi er av de siste av vennene er det mange fine som er tatt allerede :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig, Eeyore! Men dere finner nok noen fine til slutt skal du se :) Og kanskje det blir et litt mer "uvanlig" navn også siden dere leter mer. Det er kjedelig når det er 5 stk i samme klasse som ungen som heter det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en favoritt på jentenavn da, Helene. Ikke så veldig orginalt, og ligger dessverre litt for høyt på SSB lista, men vi synes begge det er veldig fint og så het oldemoren min det også :) Værre med guttenavn, der er vi ikke helt enige. Så det bør helst være en jente der inne :ler: Men vi har jo fortsatt 8 måneder til å tenke og ombestemme oss på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent av meg sa at man ikke bør velge navn før man har hilst på den lille. Og det kan jo kanskje være noe i det. Kanskje ungen ser ut som noe helt annet enn en Ask eller Live ;)

Helene ligger muligens litt høyt oppe på statistikken, men det er vel ikke et navn som er så veldig på moten nå? Det trenger jo ikke være supersjeldent, men greit at ikke alle i samme årskull heter det samme.

Så dere ønsker dere mest jente? Jeg har mest lyst på jente, mens mannen håper på baby ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mest lyst på jente... :sjenert: Mens sambo vil ha gutt :ler: Vi vil jo etterhvert ha to barn, og ønsker oss jo da helst en av hver, så da spiller de egentlig ingen rolle hvilken rekkefølge de kommer i :) Men om vi skulle få to av samme kjønn, så må jeg være ærlig å si at jeg ønsker meg helst to jenter (har 3 nevøer, og det er IKKE drømmen...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En arbeidskollega av mannen har 3 gutter. Og han sier at de har klippekort på legevakten. Så det er nok ikke alltid bare bare å ha gutter, nei ;) Vi vet ikke om vi vil ha flere enn ét barn enda, så jeg har ikke tenkt noe over om hva vi ønsker mest; av samme kjønn, eller to forskjellige kjønn. Uansett så gleder jeg meg til vi skal bli foreldre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Det morsomste er at han bor nå i den gaten hvor han pleide å leke mye som barn. Og når han kjefter og prøver å roe ned guttungene, så ler naboene av han, fordi de er akkurat som han var da han var liten: rakkerunger som finner på mye faenskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler:

Samboeren min elsker å leke og heje med nevøene mine og det er jammen mye fantasi i sånne smågutter ja.

Har liksom en tro på at det er lettere å oppdra jenter jeg da. Men det er sikkert ikke riktig. De er vel bare mere utspekulerte... :sjenert: Hm... snakker av egen erfaring? :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jenter er nok ikke så enkle å ha med å gjøre etter hvert som de blir elder ;) Mye baksnakking og slikt. Og pappa pleier å være surret rundt lillefingeren deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen det med å være pappa-jente ja. Skjønner ikke hvorfor sambo ikke ønsker seg en jente :klø: Men det er kanskje akkurat det han er redd for... Og så tror han at han må kjøpe seg hagler om vi får en jente :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. Mannen er klar for en liten pappajente. Han har en niese på 2 og et halvt år som han er veldig glad i. Og han er så misunnelig når hun er tante-jente fremfor onkel-jente når vi er på besøk ;) Samtidig så har han lyst på en liten tass som han kan spille fotball med ute i hagen og sånn. Ikke det at man ikke kan gjøre det med jenter, men jeg skjønner jo litt hva han mener. Uansett så blir han nok fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...