Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har ikke vært innom dagboken din før, så jeg vil starte med å gratulere med graviditeten :klem: .

Det ødelegger så mye av gleden i begynnelsen av svangerskapet å være mye kvalm, men tenk på at det kommer noe godt ut av det til slutt :) .

Jeg har nettop selv kommet hjem fra mitt livs ferie, har vært steder jeg ikke trodde jeg noen gang skulle besøke. reisen var lang men absolutt verdt det. For å komme oss hjem reiste vi i 23 timer flytid, så kommer all venting og sånt i tillegg på 4 flyplasser. tungt å reise så langt, men vi tenkte at dette er siste sjanse før den lille kommer, og er veldig glad for at vi gjorde det. Gjør det som føles mest riktig for dere, men ta dere en ferie, det har dere sikkert like mye bruk for som alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ~Belle~, og takk for gratulasjoner :)

Ja, jeg begynner å bli ganske lei av denne kvalmen, men prøver å tenke på at det skal komme en velskapt liten bylt ut av det. Vi gleder oss!

Hvor reiste dere? Vi har ikke bestemt oss for hvor vi skal reise enda. Det som var litt trist med at vi måtte avbestille, var at det egentlig skulle være bryllupsreisen vår.. Så vi må jo finne på noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var veldig langt av sted, stillehavet faktisk, en fantastisk opplevelse :sol: . vi bestilte og betalte lenge før jeg ble gravid, og med vårt slit på de baner, hadde vi aldri trodd at vi skulle lykkes. vi bestemte oss for å reise så lenge alt sto bra til, og det gjorde det. Har hatt en uforglemmelig ferie som vi kan leve veldig lenge på. Det er ikke en ferie man tar med små barn, så det ville blitt 17 år til neste mulighet...

Håper dere finner et reisemål som dere kan være fornøyd med og som kan gi dere noen gode dager og noen gode minner å se tilbake på når feriene dreier seg om man har fått nok bleier med seg og om man har husket rumpesalven :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja. Det er jo ikke helt det samme å reise på bryllupsreise med en liten baby. I det minste kan ikke jeg se for meg at det er det.

Akkurat nå kunne jeg tenkt meg å bare reise på hotell en weekend og spise god mat, ligge i boblebad og svømme i basseng. Det hadde vært noe det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det høres deilig ut i motsetning til hva jeg bedriver nå: ligger som et slakt i sengen og synes synd på meg selv. Sulten, og burde ha ryddet før mannen kommer hjem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor måtte dere avbestille så tidlig? Kunne dere ikke ha ventet litt og sett om formen ble bedre? Oktober er jo 2. trimester, så da burde i alle fall kvalmen være borte.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mest fordi mannen var skeptisk til å dra der, når det er så mange som får mageinfeksjoner.

Vi avbestilte nå, så kan vi finne oss noe annet hyggelig å gjøre i stedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forresten komme med en liten rapport for dagen: I dag har jeg nesten ikke følt meg kvalm i heletatt! Jeg har fått i meg mat (den historien kommer lenger ned) og har hengt opp klær, brettet klær og satt på en ny maskin med vask.

I går fikk jeg så grusomt lyst på lapskaus så mannen måtte ut på butikken kl 20 og kjøpe lapskausblanding (frosne grønnsaker) og pølse. Hihi. Så jeg laget meg lapskaus og spiste en skål, var egentlig ikke så sulten akkurat da. Så skulle jeg bare ut og sette lokket på gryta før vi skulle legge oss, slik at det ikke skulle komme dyr nedi der, og da gomlet jeg i meg skje etter skje rett fra gryta. Haha. Huff, og jeg fikk skikkelig vondt i magen etterpå. Men godt var det! Gravid, jeg..? Hehe. Har spist lapskaus til frokost i dag også. Lapskausprinsessa, kanskje jeg skulle skiftet nick til det? :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Ja, stakkars mann. Men det jeg har mest lyst på nå er en skikkelig god biff fra Big Horn.. mmm. Har ikke kommet oss ut for å spise det enda fordi jeg har vært så kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei-hei!

Så flott at du har en kvalmfri dag :tommel: Håper kvalmen stikker nå. Stikk kvalme-stikk!!!

Lapskaus, er jo kjempegodt :ler:

Men BigHorn er bedre... dit må vi når vi drar nedover...har ikke det her oppe, bare andre biffrestauranter, de er jo gode de også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Namnam. Nå har mannen tatt meg med på en hærlig middag på Big Horn. Det var en nydelig og etterlengtet biff! Etter på har jeg spist fem skiver med leverpostei på til kvelds. Hihi.

Håper på flere dager uten kvalme i fremtiden.. Men også at babyen vokser seg til i magen min og at alt er OK med den lille.

Har fått låne to sånne kvalmearmbånd av svigers. Folk driver og spør hele tiden om de funker. Vel, jeg vet ikke! For jeg var ikke så kvalm da jeg tok dem på! :eeeh:

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du ikke er så kvalm, og at du har hatt noen gode måltider, det hjelper. De armbåndene hjalp ikke meg, men det er jo verdt et forsøk, det kan jo ikke skade noen :) Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er kvalmefri :) Da kan du spise biff og kose deg. Selv har jeg begynt å bli litt ulmende innimellom, sånn som nå, som jeg er kjempesulten, men ikke har lyst på noe :tunge1:

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...