~Mocca~ Skrevet 24. august 2007 #301 Del Skrevet 24. august 2007 Skjønner. Det er ikke alltid like greit å ha samvittighet.. Nei, det er sant. Jeg vet at om jeg blir hjemme så kommer ikke det til å være noe bedre. Jeg skulle jobbet på en værstasjon i Sibir.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. august 2007 Forfatter #302 Del Skrevet 24. august 2007 Føler det var litt enklere for meg siden jeg rett og slett ble sykemeldt på slutten av ferien. Ble liksom en glidende overgang. Men jeg vet at jeg er savnet på jobb.. og i dag har jeg jobbet litt hjemmefra selv om jeg er sykemeldt. Skal på mandag også, pga underbemanning. Men jeg tar det i mitt eget tempo. Jeg vet ikke om det er en kvinneting dette med samvittighet. For jeg innbiller meg at de andre kollegaene mine ikke har den samme samvittigheten når de er borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. august 2007 #303 Del Skrevet 24. august 2007 Hei! Takk for besøk! Når har du termin? Ja, du må opprette dagbok så jeg kan besøke deg og snike litt I begynnelsen av april. Iflg legen min 2. april, men da huska jeg ikke siste mens dato (hvem har sånt i hue?). Fikk 3. april på sånne utregningsgreier, det stemmer i alle fall helt med 40 uker. Men vi får se - de sier jo pluss minus to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. august 2007 Forfatter #304 Del Skrevet 24. august 2007 Da er du 13 dager etter meg i termindato, men for alt vi vet føder vi samtidig Jeg husker faktisk siste mensdato, for jeg noterte meg den i kalenderen. Vi prøvde jo å bli gravide, så jeg var litt sånn "besatt" av slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 24. august 2007 #305 Del Skrevet 24. august 2007 Føler det var litt enklere for meg siden jeg rett og slett ble sykemeldt på slutten av ferien. Ble liksom en glidende overgang. Men jeg vet at jeg er savnet på jobb.. og i dag har jeg jobbet litt hjemmefra selv om jeg er sykemeldt. Skal på mandag også, pga underbemanning. Men jeg tar det i mitt eget tempo. Jeg vet ikke om det er en kvinneting dette med samvittighet. For jeg innbiller meg at de andre kollegaene mine ikke har den samme samvittigheten når de er borte.. Det var så mye lettere i den forrige jobben min, da var det ikke så mange som var avhengig av at jeg kom i grunnen. Okei, sjefen skjelte meg ut hvis jeg var syk, men det var jo bare en person.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. august 2007 Forfatter #306 Del Skrevet 24. august 2007 Godt du ble kvitt den sjefen i hvert fall da. Jeg skjønner ikke hvordan folk blir som de blir. Men det er vel derfor de er sjef, og jeg ikke Nå har mannen og jeg kost oss med pizza. Tror jeg skal ta og legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. august 2007 #307 Del Skrevet 25. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 25. august 2007 Forfatter #308 Del Skrevet 25. august 2007 Hei på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 25. august 2007 #309 Del Skrevet 25. august 2007 Håper du har en koselig helg og får slappet litt av før sykemeldingen er over. Har du fått ordnet det med hjemmekontor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. august 2007 Forfatter #310 Del Skrevet 26. august 2007 Hei på deg Ja, har fått ordnet med hjemmekontor, så jeg skal jobbe litt i morgen om formen er OK. Men akkurat nå så har jeg faktisk vært kvalm i tre dager.. så det spørs om jeg gidder å jobbe noe særlig mer enn på mandag hvis det fortsetter slik. Jeg skal begynne på jobb igjen 3. september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. august 2007 Forfatter #311 Del Skrevet 26. august 2007 Urk, føler meg litt deppa om dagen. Jeg synes graviditeten virker så uendelig lang noen ganger. Jeg er så lei av å ikke være i form.. Tiden går så sakte, og jeg gruer meg til fødsel, gruer meg til etter fødsel med tanke på smerter.. Jeg synes alt virker så slitsomt rundt hele greien. Hadde aldri trodd at jeg skulle føle det slik. Vi har ønsket oss barn lenge, og prøvde jo også en stund før ting klaffet. Samtidig så vil jeg kun at babyen skal ha det bra i magen, men noen dager føles ting vanskelig og kjipe. Det er kanskje vanskelig å virkeliggjøre hele greien fordi jeg ikke kan kjenne noe liv enda, og ikke har vært på UL. Jeg vet ikke. Ville trodd jeg skulle være veldig opptatt av å kjøpe babyting, men føler meg tafatt og har liksom ikke interessert meg for å kjøpe noe. Huff, jeg føler meg som en utakknemlig dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 26. august 2007 #312 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg tror du trenger en klem akkurat nå! Så her fikk du to av meg! Håper at det går seg til for deg, men det er lov til å være litt lei i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 26. august 2007 #313 Del Skrevet 26. august 2007 til deg Alle har lov å være deppa innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. august 2007 Forfatter #314 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg tror du trenger en klem akkurat nå! Så her fikk du to av meg! Håper at det går seg til for deg, men det er lov til å være litt lei i dag.. Håper dagene dine ordner seg også. Vi er jo fulle av hormoner, så får skylde på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. august 2007 Forfatter #315 Del Skrevet 26. august 2007 til deg Alle har lov å være deppa innimellom Takk for klemmen. Gleder meg i hvert fall til jordmorbesøk på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 26. august 2007 #316 Del Skrevet 26. august 2007 Håper dagene dine ordner seg også. Vi er jo fulle av hormoner, så får skylde på dem Uff ja, her svinger humøret endel til tider.. Godt vi kan trøste hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 26. august 2007 #317 Del Skrevet 26. august 2007 Gleder meg i hvert fall til jordmorbesøk på onsdag. Det kan jeg forstå! Spennende altså Gleder meg så innmari til det er min tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. august 2007 Forfatter #318 Del Skrevet 26. august 2007 Uff ja, her svinger humøret endel til tider.. Godt vi kan trøste hverandre! Ja, det er godt å han noen å prate med som er i samme båt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. august 2007 Forfatter #319 Del Skrevet 26. august 2007 Det kan jeg forstå! Spennende altså Gleder meg så innmari til det er min tur Ja, jeg håper at det blir et fint besøk. Skal dere vente lenge? Til dere er gift? Vi prøvde å vente til etter bryllupet. I teorien var jeg jo gravid i bryllupet, men testen slo ikke ut som positiv enda. Synes det er like greit at jeg ikke var kommet så langt. Godt å kunne kose seg helt den ene spesielle dagen, uten kvalme, tretthet eller noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. august 2007 #320 Del Skrevet 26. august 2007 Uff, skjønner godt at det er slitsomt når du er i så dårlig form. Forhåpentligvis bedrer det seg snart, og du slipper å være så sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå