Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Jakken var romslig og god. Har prøvd den allerede med armene oppbrettet. Den var god og varm!

Mannen skal være hjemme i permisjon fra nyttår av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går veldig fint. Ingen krabbing enda, men hun kommer seg rundt på et vis likevel. Det går mest bakover da :fnise:

Var og veide og målte henne på torsdag:

7770g

70,5cm

43,2cm HO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiiiiiiiin Live er :rødme: Merker at jeg blir ekstra rørt når jeg ser andre beibier akkurat nå..

Håper du har det bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiiiiiiiin Live er :rødme: Merker at jeg blir ekstra rørt når jeg ser andre beibier akkurat nå..

Håper du har det bra :klemmer:

Hihi. Skjønner at du blir enda mer babysyk nå som du er gravid og bare går og venter.

Her står alt bra til :)

Live er nydelig! :)

Scrapper du album? Jeg scrapper sider om vesla nå, men mangler album å ha dem i nemlig. Har du tips?

Takk!

Ja, jeg scrapper både album og kort. Jeg bruker 12x12-album. Noe ala dette: http://bikuben.com/produkter/album/album-1...indow-12x12-ch/ Jeg lager 12x12-sider, og så putter jeg dem i plastlommer som passer i disse albumene. Er det 12x12 du scrapper også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På søndag er det farsdag, og jeg aaaaner ikke hva jeg skal kjøpe fra Live. Jeg vil liksom finne noe spesielt.. Samtidig så har jeg jo egentlig ikke penger heller. Det må være mye enklere å være mann. Til oss er det jo bare å finne noe med en diamant i :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så koselig med farsdag :rødme: Jeg er egentlig ikke vokst opp med særlig tradisjoner der, med unntak av at vi barna laget frokost til mor/far, og kansje laget et fint kort. Synes det er sp mye gavepress fra før. Men samtidig er det jo litt spesielt første gangen da. Sikkert koselig å kjøpe en liten ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så koselig med farsdag :rødme: Jeg er egentlig ikke vokst opp med særlig tradisjoner der, med unntak av at vi barna laget frokost til mor/far, og kansje laget et fint kort. Synes det er sp mye gavepress fra før. Men samtidig er det jo litt spesielt første gangen da. Sikkert koselig å kjøpe en liten ting :)

Vi pleide ofte å kjøpe en gave, men det var mest kjedelige gaver da som sokker og underbukser :fnise: Og så kort da. Det er jo egentlig fra Live dette skal være da, men akkurat i år føler jeg at det er mest fra meg. Vil gi noe spesielt for å vise at jeg setter pris på ham som far. Vet ikke om det høres rart ut.

Kan hun ikke tegne en tegning? :fnise:

Hun har faktisk gjort det :fnise: Lurer på om jeg skal scrappe den på et ark og få rammet det inn. Hun tegnet bare på en liten bit papir med en blyant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Jeg tror mannen din blir kjempeglad om han får en slik tegning og du hjelper henne med litt scrapping :) Hva med å lage yndlingsmiddagen hans til middag? Og la ham sove lenge? Tror det enkle ofte er det beste ;)

Men skjønner tankegangen din om å vise at du setter pris på ham :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbud på boksere og sokker på dressmann vet du! :ler:

Er det ikke noen småting han trenger da?

Min ønska seg hansker, så han kan gå mer tur med lillebebis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spurte nettopp hva han ønsket seg til jul. Neeei, det hadde han ikke tenkt på. Så aner ikke. Jeg vet at det er to spill til Xbox360 han ønsker seg, men det er for dyrt å kjøpe. Jeg er jo egentlig blakk som en kirkerotte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tegning-ideen din var skikkelig god. Og du kan jo skrive et brev til ham, der d forteller ham hvor mye du setter pris på ham. Siden dere er gift, vet han nok at du er blakk som en kirkerotte og da setter han nok veldig pris på noe som ikke koster så mye.

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble farsdagsgaven: http://bildr.no/view/282796

Hadde en ramme liggende som egentlig skulle brukes til et fotografbilde som vi skulle gi bort i julegave. Men da får jeg heller kjøpe en ny ramme til den gaven.

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

glemte helt å svare deg.. jeg scrapper også mest 12x12. Må vel få kjøpt album snart så jeg får litt orden.

Nydelig tegning av Live forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...