Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lille babyen min har blitt stor jente. I dag skiftet vi over fra vognbagen til sportdelen. Hun satt og tittet nysgjerrig ut på turen, før hun sovnet godt nedi dunposen sin. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt. Er dere fornøyd med vogna forresten? Synes den ser veldig kjekk ut. *flickan har allerede begynt å sondere vogn-terrenget * :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i grunn ganske fornøyd. Hvis jeg skulle valgt på nytt så hadde det blitt enten den vi har, eller OTH urban jungle.

Vi kikket en del på emmaljunga på forhånd, men nå i dag synes jeg faktisk ikke at emmaljungavognene er noe fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på shopping med to av nabodamene i dag. Det er vel maks 2-3 uker siden jeg så dem sist, og de synes Live var blitt sååå stor siden sist :fnise:

Sånn er et her også. Er ikke lange tida de ikke ser lillegutt før de synes han er blitt sååå stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal hilse og si takk fra Live ;) Vi har ikke internett pga teite Get. Tjuvlåner 3g-kortet til mannen :fnise:

Skulle ikke ha sagt opp nettleverandøren dere hadde vet du ;)

Vi er i alle fall veldig fornøyd med knallklare bilder etter å ha sett på snefall de siste månedene...

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke ha sagt opp nettleverandøren dere hadde vet du ;)

Vi er i alle fall veldig fornøyd med knallklare bilder etter å ha sett på snefall de siste månedene...

Vi hadde ikke så mye valg ;) Kunne ikke beholde BOF når vi gikk over til Get. Get koblet automatisk ned alt som var av kabel. Men nå er det oppe og går igjen da. De var ute i gaten og jobbet i går kveld. De hadde ikke fått med seg at det var noe galt før ene naboen som kjenner ene i styret hadde fått gitt beskjed til Get via styret. Det er helt søkt at man må kjenne noen i styret for å bli tatt seriøst. Vet ikke hvor mange ganger vi har ringt og sagt i fra og purret på Get.

Jaujau. Nå har vi i hvert fall TV og Internet igjen. Jeg er syk fremdeles, så mannen ble hjemme fra jobb i dag. Har fått sovet litt ekstra på morgenen. Det var godt. Nå er mannen og snuppa ute på trilletur.

Ps. Jeg tok visst feil ang. hobbykveld. Det er ikke før 24. sept. Så hvis du vil være med, si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er vi i Egypt :Hehe:

Når fikk dere digital-tv da? Vi hentet boksen på mandag og fikk signaler tirsdag kveld... Har fortsatt Telenor som nettleverandør, så får vi se hva vi gjør etterhvert.

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EGYPT?!? Uhørt!! Jeg vil også :fnise:

Vi fikk digital-tv i går :) Det var noe galt ute med kabelen, så alt kom når de fikk fikset det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...