Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God helg, Pysepus :)

Her har vi vært ute på tur hele dagen. Først var vi og hentet to pakker på posten: En julegave fra Live til pappaen, og en brukt ringslynge. Så var vi og kjøpte maling til gangen, før vi reiste til Mosseporten og handlet klær til Live for svimlende sum av 715kr (!!!). Nå håper jeg ikke hun trenger mer inneklær på en stund altså. Kjøpte nissedrakt til henne også da. Kjole med lue.

Etter det så reiste vi rett på babysvømming. Live prøvde å "svømme" under vann for første gang, i tillegg til at hun svømte alene i badering.

Så bar det rett til Ski storsenter hvor vi handlet inn julegave fra foreldrene mine til mannen og noen flere kartong-ark til julekortene. Mannen fikk også klipt seg før julebordet.

Etter DET igjen, så reiste vi hjem for å handle. Live sovnet i bilen på vei til butikken, så pappaen måtte sitte i bilen med henne og vente mens jeg gjorde inn ukeshandlingen. Nå er vi altså endelig hjemme. SLITSOMT.

Live har begynt å åle seg såvidt nå, og har tre tenner. To nede, og en oppe. Hun sier pappa noen ganger i løpet av dagen, og litt sjeldnere mamma. Hun elsker pusen vår, og synes det er stor stas å lugge og dra i henne. Katten på sin side synes det er veldig moro å egle seg innpå, før hun finner ut at hun vil leke. Jeg er overbevist om at dette må være akkurat som to søsken. Søskenkjærligheten blomstrer for fullt. Mor blir til tider litt sliten av det. Men de er nå søte begge to da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fullpakka dag ja ;) Da har du i alle fall fått gjort en del da :tommelopp:

Her er det også veldig moro å lugge og dra i pus. Katta er overraskende tålmodig :ler:

Ha en fortsatt fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Live 8mnd:

Kommer seg opp i krabbestilling, men ikke fremover

Åler seg rundt sin egen akse og bakover

Tredje tann er på vei. To fortenner nede og høyre fortann oppe på vei

Sier mamma og pappa når hun trenger litt ekstra oppmerksomhet

Spiser stort sett alt hun får servert av mat

Liker fullkornskavring og brødskive

Bruker str 4 i bleie

Er på god vei over i str 80 i klær

Veier rett i underkant av 9 kg

71cm lang

Elsker å slå av og på lysbryteren

Er veldig glad i vann fra tutekopp

Ammes fremdeles

Liker å lugge katten i pels, hale og værhår

Spiller på slurven og synes det er dødsmorsomt

8,5mnd:

Åler/krabber i en forrykende fart

Vinker

Klapper

Tann nr 4 har brutt gjennom, flere tenner på vei. To oppe og to nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det visst lenge siden jeg har vært innom. Takk for fin info i dagboka mi om vogner. Vurderer faktisk veldig sterkt den vogna dere har. Synes den ser veldig kjekk ut. Må se litt når vi kommer i butikken. :)

Så nye fine bilder av skjønningen din på FB. :rødme: Fin er hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, her var det visst lenge siden jeg har vært innom. Takk for fin info i dagboka mi om vogner. Vurderer faktisk veldig sterkt den vogna dere har. Synes den ser veldig kjekk ut. Må se litt når vi kommer i butikken. :)

Så nye fine bilder av skjønningen din på FB. :rødme: Fin er hun.

Bare hyggelig :) Jeg kom forresten på at det er quinnyvogn vi har da, ikke maxi cosi. Men understellet ser som sagt ganske likt ut.

Er nok lurt å prøvekjøre litt i butikken, ja. Det er så koooselig å gå i butikken og titte og velge ut ting til den lille bebisen som skal komme :rødme:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har ei helt herlig lita jente :hjerter_rundt: Eller, hun er ikke så lita lenger da..

Nei, hun er ikke så superliten lenger nå, nei. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Live 8mnd:

Kommer seg opp i krabbestilling, men ikke fremover

Åler seg rundt sin egen akse og bakover

Tredje tann er på vei. To fortenner nede og høyre fortann oppe på vei

Sier mamma og pappa når hun trenger litt ekstra oppmerksomhet

Spiser stort sett alt hun får servert av mat

Liker fullkornskavring og brødskive

Bruker str 4 i bleie

Er på god vei over i str 80 i klær

Veier rett i underkant av 9 kg

71cm lang

Elsker å slå av og på lysbryteren

Er veldig glad i vann fra tutekopp

Ammes fremdeles

Liker å lugge katten i pels, hale og værhår

Spiller på slurven og synes det er dødsmorsomt

8,5mnd:

Åler/krabber i en forrykende fart

Vinker

Klapper

Tann nr 4 har brutt gjennom, flere tenner på vei. To oppe og to nede.

Snart 9mnd:

Har lært seg pinsettgrep

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med 9 mnds dagen til Live!! Stor jente hun nå.

Og tusen takk for det utrolig fine julekortet!! Når i all verden har du tid til å lage sånt? Hadde lyst til å lage julekort jeg også, men lite tid til det i år gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tiden går altfor fort. Men om noen få år så er aldersforskjellen mellom T, C og Live minimal :) Kommer de til å gå på samme skole, tro? I såfall blir det jo samme klasse!

Bare hyggelig. Jeg begynte tidlig, og på den tiden så sovnet Live i 18-tiden og sov fint noen timer før hun våkner igjen. Nå våkner hun gjerne litt ofte på kvelden, men vi får se hvordan det blir når hun er frisk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt nyttår, Pysepus.

Tenk at vi nå er inne i år 2009. I morgen starter jeg på jobb igjen, og i mars er snuppa 1 år.. Tiden går så fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...