Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Gogt nytt år vennen. Litt av et år dere legger bak dere. Det neste blir vel minst like spennende. Jobb allerede igjen nå ja, lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gogt nytt år vennen. Litt av et år dere legger bak dere. Det neste blir vel minst like spennende. Jobb allerede igjen nå ja, lykke til :klemmer:

Godt nyttår flickansøta!

Ja, jeg regner med det blir full fart i år. Første bursdagsfeiring for snuppa og barnehagestart og hele pakken.

Dagen i dag gikk overraskende bra. Det var en veldig rolig start siden det var en inneklemt dag, så på mandag braker det vel løs når alle er tilbake i jobb igjen. Var så deilig med nesten tomt tog innover til jobb. Det er vel stappfullt på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Godt nyttår!

Det gikk greit første dagen i hvert fall (fredag). I morgen regner jeg med at det blir en del mer å gjøre, i tillegg til en del flere folk på toget. Gruer meg kanskje litt, men har nå i hvert fall fått unnagjort første dagen i hvert fall.

Husfaren synes det gikk bedre enn forventet. De hadde kost seg, badet, gått tur og lekt. Han hadde litt problemer med ene sovingen, men hun sovnet nå til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Heisann!

Jeg er visst blitt veldig dårlig til å oppdatere her.

Det går bra med jobbingen, selv om pappaen synes det er litt tøft å være hjemme med snuppa når hun nekter å sove den andre luren sin på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Kan tenke meg det er tøft for pappaen, men det er bra han får oppleve det :)

Og så bra at det går fint i jobben :) Var det godt å komme seg ut igjen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er jo bra han far får føle på kroppen hvordan det er å være hjemme med baby ;)

I morra er hun 10 mnd :jepp:

Og vet du hva? I natt drømte jeg om Live! :ler: Herlighet... Du var ikke der eller noe da, men plutselig skulle jeg passe henne. Vet jo hvordan hun ser ut pga bildene :fnise: Og så skulle jeg holde henne, og så ble hun lei seg fordi hun savna mamma'n sin! Og fikk skikkelig panikk og greier. Litt av en drøm. Husker ikke hvordan det endte da.

Håper alt er bra ellers :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er jo bra han far får føle på kroppen hvordan det er å være hjemme med baby ;)

I morra er hun 10 mnd :jepp:

Og vet du hva? I natt drømte jeg om Live! :ler: Herlighet... Du var ikke der eller noe da, men plutselig skulle jeg passe henne. Vet jo hvordan hun ser ut pga bildene :fnise: Og så skulle jeg holde henne, og så ble hun lei seg fordi hun savna mamma'n sin! Og fikk skikkelig panikk og greier. Litt av en drøm. Husker ikke hvordan det endte da.

Håper alt er bra ellers :klem:

Hehe. Så morsomt at du drømmer om Live. Kan vanskelig se for meg at du hadde fått panikk, du har jo god trening med din lille mann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det er tøft for pappaen, men det er bra han får oppleve det :)

Og så bra at det går fint i jobben :) Var det godt å komme seg ut igjen eller?

Ja, det var egentlig litt godt å komme ut blant voksne mennesker og prate om annet enn bæsj og pupp ;)

Pappaen har allerede innrømmet at han nok hadde undervurdert jobben som hjemmeværende forelder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Lenge siden jeg har oppdatert her.

Nå har jeg snart vært 1mnd i jobb. Pappaen er hjemme med Live om dagene. Det har egentlig gått over all forventning, selv om det er tøffe tak hjemme noen dager. Det er ikke alltid snuppa vil sove, så det kan være en kamp. Pappaen står tålmodig og bysser og bysser, mens hun "slår" og klorer og klyper. Det har blitt litt bedre de siste dagene heldigvis.

Jeg var hjemme på fredag, mandag og tirsdag pga en lei forkjølelse. Vi har vært syke alle mann, men Live og pappaen er i hvert fall på bedringens vei. Jeg følte meg verre igjen i går etter at jeg stod og frøys og ventet på toget etter jobb på onsdag.

Ellers så føler jeg meg kjempesliten. Det er hardt å stå opp om morgenene, og jeg legger meg ofte samtidig som Live. Det vil si kl 19.. Likevel er jeg dødstrøtt om morgenene og helt skutt om kvelden. Ligger i sofaen nå og kjenner at øyelokkene er såå tunge. Live sover som oftest i sengen vår om natten. Hadde egentlig kuttet ut nattpuppen, men da hun var syk så skled det ut. Får se om vi prøver å kutte ut igjen nå i helgen. Har lagt henne i egen seng i kveld..

Neste helg reiser vi først til svigers på lørdag og overnatter der til søndag. Skal i bursdagsbesøk til niesen vår på søndagen. Søndags kveld kjører vi til Bergen. Håper at snuppa skal sove i bilen. Gleder meg til å få litt barnevakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har vi vært ute på aketur med Live. Hun fikk babyakebrett hos svigers, som vi måtte ut og prøve. Fikk testet reima-dressen vi hadde kjøpt brukt samtidig. Live synes det var kjempemoro å bli dratt på akebrett bortover stien. Frister til gjentagelse! Eneste som manglet var kakao og pølser :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende bra faktisk! Han var både oppegående og tilsnakkendes :fnise:

Moro med aking, dere turde ikke prøve dere i Wesselbakken da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende bra faktisk! Han var både oppegående og tilsnakkendes :fnise:

Moro med aking, dere turde ikke prøve dere i Wesselbakken da?

Hehe. Har du sett den bakken, eller? Den ser jo livsfarlig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...