Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

:fnise: Jeg må innrømme at jeg faktisk ikke har prøvd å smake på det selv engang, fordi jeg med ganske så stor sikkerhet vet at jeg ikke liker det. Men *Hysj* det må vi ikke si så Live hører det. Jeg vil jo ikke at hun skal bli kresen :fnise:

Nei, hun må jo ikke bli kresen! Skal ikke si noe til henne jeg at mammaen ikke tør smake sviskene hennes :tunge1:

:ler:

Svisker er jo godt da! Sviskekompott med fløte feks... :sikle:

Ehm... nei? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Da har jeg oppdatert meg på de siste sidene! Tenk at hun har blitt 6mnd allerede, helt utrolig :dåne:

Svisker, er det ikke slikt gamlinger spiser? :fnise:

Jo, sånn tenker jeg også... :ler:

Håper alt står bra til med dere :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiden løper fra oss..

Alt står bra til med oss. Vi har besøk av foreldrene mine. I dag har mannen og jeg vært på kino for første gang på sikkert et år. Første gang vi har reist fra Live og overlatt leggingen til noen andre. Men det hadde gått kjempefint, og hun sover søtt enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig da med litt alenetid :) Kan tenke meg det gikk kjempefint sammen med besteforeldrene - og hadde det ikke gjort det ville de nok ikke sagt det heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på jobben og tatt bilder. Live har blitt fotomodell :fnise: De hadde fotograf der i dag for å ta bilder til den nye internettsiden, og så ville de ha bilder av et lite barn så de spurte oss.

Er kjempespent på hvordan bildene ble, og om vi kan få tilsendt et eksemplar digitalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de har kost seg kjempemasse :) De reiste hjem igjen i dag. Merket at de var litt trist for at de skulle reise fra henne. Men vi sees om ca 3 uker da. Da drar vi til vestlandet for å feire pappas 60årsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er visst ikke så flink til å oppdatere dagboken her.. :sjenert:

I dag har Live og jeg vært ute på trilletur sammen med Caro og gutta. Veldig koselig. Trillet rundt i nabolaget her. Deilig høstvær ute med blå himmel og sol.

I morgen er det barselstreff hjemme hos hun ene på barselsgruppen.

Live har ikke begynt å krabbe enda, her går det med i ring og litt baklengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sendt melding på mobil ;)

Nå skal Live og jeg ut på trilletur med nabodamen og sønnen hennes. Han er 3mnd yngre enn henne, og har allerede vokst fra henne i lengden og er snart like tung som henne. Stor gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De var så fine alle de bildene synes jeg, men det var nyyydelig :hjerter: Hun er blitt så stor siden sist vi fikk se bilder :) Søt er hun! :nigo:

Takk :)

Har fått prøvd den flotte strikkejakken nå. Den er litt stor enda, men var kjempegod og varm. Du må hilse mammaen din og si tusen takk! Kortet var forresten kjempefint. Det er alltid hyggelig å få post av deg :klem:

--

I dag har Live takket ja til 100% barenhageplass :hoppe: Det er jo egentlig ikke noe å juble over at hun skal begynne i barnehagen, men det er så godt å vite at vi har fått plass! Hun skal begynne med forsiktig tilvenning fra 2. mars. Har fått plass i barnehagen vi hadde lyst til. Det er en natur/gårdsbarnehage med mange fine uteområder og dyr. De er i tillegg veldig greie å ha med å gjøre der. Egentlig så er det jo plass fra 1. januar, men vi trenger ikke å betale fra før mars. Det er godt å tenke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Så gøy at du liker å få post fra meg! :hoppe: Nå lager jeg ikke så fine kort som du gjør, men jeg kan strikke :tunge1: (og når mannen begynner å jobbe så har jeg råd til kurs og sånn :skya: )

Men håper jakka var litt stor, så passer den en stund :) Armene kan brettes mer opp da :)

Så bra at Live har fått barnehageplass da :) Rart også at hun er så stor - hva har skjedd liksom? :klø: Men hun kommer nok til å få det veldig fint når den tiden kommer :) Nå er det vel ikke så lenge til hun skal være hjemme sammen med pappan sin heller?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...