Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Så synd med pus da! Håper hun kommer hjem i god behold, uten å bli plaga av div. drittunger! At ikke folk kan lære ungene sine respekt for dyr..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og ikke minst å respektere at det er ANDRES dyr.. Man tar ikke av andres katter halsbåndet..

Hun er desverre altfor menneskekjær. Naboene kaller henne bare for lekeplasskatten, for hun pleier å henge der nede med ungene som går rundt og bærer på henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den snille damen som ringte sa hun skulle kjøre henne hjem og prøve å putte henne inn katteluken dersom hun så henne. Og naboen som skulle mate henne når vi var borte, sa hun skulle se etter henne. Så jeg håper de finner henne.. Har allerede vært en gang og hentet henne oppe hos hun damen som ringte. Vet ikke hva vi kan gjøre for å unngå at hun forsvinner gang på gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skjønner godt at du er bekymret.

Så utrolig kjedelig at ungene holder på sånn. Håper naboene dine finner henne snart.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Live har forresten begynt å rulle hele veien rundt nå. Så nå blir det vel ikke fred å få i heimen. Hun ruller vel bortover hele stuen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Live har forresten begynt å rulle hele veien rundt nå. Så nå blir det vel ikke fred å få i heimen. Hun ruller vel bortover hele stuen :fnise:

Så gøy da :)

Eller kanskje ikke fullt så gøy når hun begynner pelle på alt som er på gulvet, ev. ledninger - stikkontakter - blomster osv. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat blomster er det ikke så farlig med. Det har vi nemlig ikke i hus, for vi har en katt som elsker å ta livet av blomster, i tillegg til en husmor (les: meg) som ikke eier et snev engang av grønne fingre :fnise:

I dag fikk vi en gledelig nyhet pr. sms. Nabodamen som passer Lana, kunne meddele at hun var kommet hjem igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at Lana var tilbake :)

Håper dere fikk kost dere litt i ferien da, ikke bare tenkte på henne.

Morsomt at Live har begynt å rulle helt rundt da. Morsomt å se fremskrittene på disse små :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kost oss masse, men jeg må innrømme at jeg har tenkt mye på henne. Håper hun er hjemme når vi kommer hjem i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har shoppet maaasse:

Odenwalder dunpose (vognpose) i sort (av typen Holly, det er den med bamse inni)

Stokke Tripp-trapp-stol i sort (mannen fikk velge farge på både pose og stol :fnise:)

Babyinnsats til stolen

En vindtett og vannavstøtende rød knallstilig fleecedress fra Polar'n o pyret

En vinterjakke

Hello kitty lue og matchende strikkevotter

Lilla strikket hello kitty-kjole

Regntrekk til sportsvogndelen

Nå er det ikke lenge til hun er 6mnd.. STOR jente! Skal snart bytte over til sportsvogndelen på vognen, og høystolen er i hus. Tiden går så fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, fått unna shopping for en stund nå ;) Er egentlig bare nytt bilsete som mangler nå. Det tenkte jeg at vi skulle se om vi fikk kjøpt etter jul engang. Kommer til å ønske oss penger til jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har Live fått grøt på kvelden for første gang (hun har tidligere fått tidlig på dagen). Pappaen matet henne, og jaggu spiste hun ikke opp en full porsjon!! Hun har aldri vært i nærheten av å spise så mye.

Nå har hun badet, fått pupp, og ligger nå og sover søtt i sengen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er helt surrealistisk. Jeg husker da hun var noen få uker gammel, og vi var på helsestasjonen. Så på en unge på 3mnd, og synes ungen var sååå stor, og ikke baby i heletatt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant :)

Var noen som hadde med en baby på 6 uker på babysvømmingen på onsdag. Syntes han var knøttliten sammenlignet med lillegutt.

Utrolig hvor fort de vokser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på shopping med to av nabodamene i dag. Det er vel maks 2-3 uker siden jeg så dem sist, og de synes Live var blitt sååå stor siden sist :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...