Knøttet Skrevet 5. august 2007 #221 Del Skrevet 5. august 2007 Tusen takk for omtanken og forståelsen! Godt eg har dåke. Knøttet: Akkurar no føler eg faktisk at eg har god grunn for å stressa - og at eg er for gammal til å få mange barn, slik eg alltid har ønska meg! Men eg veit at du meinar det godt. Misforstå meg rett ... som sagt mener jeg det bare godt... Det ordner seg! Skjønner deg veldig godt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabella Skrevet 6. august 2007 #222 Del Skrevet 6. august 2007 dette var dårlige nyheter.... Skjønner deg godt jeg altså, jeg som ikke har begynt å prøve en gang for at jeg ikke er klar, blir allikvell skuffa når mensen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. august 2007 #223 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) :klem: Endret 6. august 2007 av pondusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 6. august 2007 #224 Del Skrevet 6. august 2007 Så trist å lese! Skjønner veldig godt at du er skuffa. Vet akkurat hvordan det føles...man håper og håper, så kommer mensen og ødelegger alt. Er bare en ting å gjøre, og det er å se frem til oktober selv om det er tungt akkurat nå. til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #225 Del Skrevet 6. august 2007 Misforstå meg rett ... som sagt mener jeg det bare godt... Det ordner seg! Skjønner deg veldig godt!!! Eg veit at du meinar det godt, Knøttet. Det var derfor eg ga deg ein klem, og her får du enda ein. Men sjølv om eg veit at du meinar det godt, så betyr ikkje det at eg må vera enig i det du seier. For eg synst virkelig at eg har grunn til å stressa, når eg er 30 år og ønskjer meg stor familie. Ingen kan få meg til å meina noko anna, same kor hardt dei prøver! Håpar du har rett i at det ordnar seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. august 2007 #226 Del Skrevet 6. august 2007 Eg veit at du meinar det godt, Knøttet. Det var derfor eg ga deg ein klem, og her får du enda ein. Men sjølv om eg veit at du meinar det godt, så betyr ikkje det at eg må vera enig i det du seier. For eg synst virkelig at eg har grunn til å stressa, når eg er 30 år og ønskjer meg stor familie. Ingen kan få meg til å meina noko anna, same kor hardt dei prøver! Håpar du har rett i at det ordnar seg. Jepp, jeg forstår. Ikke meningen å prakke meningen min på deg Klart jeg har rett, jeg har alltid rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #227 Del Skrevet 6. august 2007 dette var dårlige nyheter.... Skjønner deg godt jeg altså, jeg som ikke har begynt å prøve en gang for at jeg ikke er klar, blir allikvell skuffa når mensen kommer Takk for forståelsen, Annabella. Det er jammen hardare å vera prøvar, enn eg hadde trudd på forhånd! Håpar det klaffar fort for deg, når dåke blir prøvarar på ordentleg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #228 Del Skrevet 6. august 2007 :klem: Takk, pondusa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #229 Del Skrevet 6. august 2007 Så trist å lese! Skjønner veldig godt at du er skuffa. Vet akkurat hvordan det føles...man håper og håper, så kommer mensen og ødelegger alt. Er bare en ting å gjøre, og det er å se frem til oktober selv om det er tungt akkurat nå. til deg! Tusen takk for omtanken, Gopia. Hadde aldri trudd eg skulle koma til å hata mensen så intenst, som det eg gjer no. Eg veit at eg det einaste eg kan gjera no, er å sjå fram mot oktober - sjølv om det følest veldig veldig vanskelig å gleda seg til noko som helst for øyeblikket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #230 Del Skrevet 6. august 2007 Klart jeg har rett, jeg har alltid rett! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. august 2007 #231 Del Skrevet 6. august 2007 :-D fant ingen blunkesmiley! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #232 Del Skrevet 6. august 2007 fant ingen blunkesmiley! Her er den: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. august 2007 #233 Del Skrevet 6. august 2007 Her er den: At det går an å være blond, altså! takker og bukker! Hm... trodde det var en bukke-smiley her et sted jeg? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #234 Del Skrevet 6. august 2007 Det er det og: :bukke: (Er du litt forvirra i dag, eller? ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. august 2007 #235 Del Skrevet 6. august 2007 Ser ut som humøret har steget et mikrohakk her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. august 2007 #236 Del Skrevet 6. august 2007 Det er det og: :bukke: (Er du litt forvirra i dag, eller? ). Jeg, forvirra? Det har jeg ikke sett Jeg var bombesikker på at den var der, sjø, men jeg fant den ikke! Ille når øynene er i veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #237 Del Skrevet 6. august 2007 Ser ut som humøret har steget et mikrohakk her inne. Eit mikrohakk ja, det var jammen eit bra uttrykk. Det går heldigvis litt bedre med meg i dag. I går kunne eg berre ha drøymt om å vera positiv så mykje som eit mikrosekund. Då måtte eg tvinga meg sjølv til å slutta å grina innimellom, for ellers hadde hovudet mitt sprengt, trur eg! Eg er fortsatt deppa 99% av tida - men det er iallfall ei forbedring frå i går, då eg var deppa 100% av tida! I dag fekk eg vita at fetteren til kjæresten min, skal bli pappa! Kjæresten min har veldig mykje med fetteren å gjera. Me var i bryllupet hans i desember i fjor. Ho han er gift med, er i starten av 20-åra - og han er vel 26-27 år, trur eg. Kjekt for dei såklart, men det var ikkje den rette dagen for meg å få vita det på. Tenk om kjæresten min kunne fortalt med det same at han også skulle bli pappa! Eg får berre kryssa fingrane for at me også snart får ein gledelig nyhet å fortelja familie og vennar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #238 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg, forvirra? Det har jeg ikke sett Jeg var bombesikker på at den var der, sjø, men jeg fant den ikke! Ille når øynene er i veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. august 2007 #239 Del Skrevet 6. august 2007 og se nonchelant ut ... Skjønner godt det var dårlig timet at fetteren til mannen skal bli pappa ... men snart kommer dere etter! Så koselig om dere får baby med kort mellomrom! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #240 Del Skrevet 6. august 2007 og se nonchelant ut ... Skjønner godt det var dårlig timet at fetteren til mannen skal bli pappa ... men snart kommer dere etter! Så koselig om dere får baby med kort mellomrom! :-D Ja, det blir koselig om me får baby med kort mellomrom! Det var det kjæresten min sa og. Faktisk sa kjæresten min til meg i dag, då han fortalte at fetteren skulle bli pappa - at no var han berre enda meir ivrig enn før, på å få barn! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå