Gå til innhold

Sympatia sin bryllupsdagbok


Sympatia

Anbefalte innlegg

Gjest Pesto
Litt off topic - men jeg er og på VK og har bare fått 1300kcal. Vektklubben regner ut hvor mye man skal ha etter hva man veier, hva man vil veie - hvor fort man vil ned, hvor høy man er og hvor mye man beveger seg.

Ok, gikk bare rett på boken jeg så jeg var aldri innom den siden der. Lurer på om det går ann å legge inn det på nytt.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pesto
Allikevel jeg har aldri klart å komme meg opp på riktig mengde kalorier så sier vekta at jeg har gått ned 1,5 kilo siden mandag!! Jippi!!! Håper på to kilo innen jeg skal plotte det inn på mandag.

Ååå...tenk alle kjolene som venter på meg i bryllupssalongene da? Det blir bare flere og flere av de etterhvert tenker jeg!! Ja, jeg er motivert no!!!! :hoppe: Sagt til forlovede at skal han spise noe usunt får det bli når jeg e borte....og ikveld har han masse muligheter for jeg skal til Oslo for å treffe en kompis idag...der blir det vel bare rødvin og salat tenker jeg! Hehe...

Gratulerer med kiloene, det kommer til å suse nedover når du er så motivert. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei piå :) Synes du ha vore flink med kaloriene i dets siste, grattis!

Må bare nevne at den siste brudekjolen du viste frem får du ikke bruke, den er min bare min :sjarmor: hehe. Både e og Hedda syntes den var nydelig! No holder e og Jv på å pakke, soverommet er rent og med plass på golvet. Slå den. Slår på tråden en dag e, klæm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei piå :) Synes du ha vore flink med kaloriene i dets siste, grattis!

Må bare nevne at den siste brudekjolen du viste frem får du ikke bruke, den er min bare min :sjarmor: hehe. Både e og Hedda syntes den var nydelig! No holder e og Jv på å pakke, soverommet er rent og med plass på golvet. Slå den. Slår på tråden en dag e, klæm!

Ååå...sååå dårlig samvittighet, glemt å svare på jobb sms din og gratulere!!!! Ej var så opptatt når ej fikk den sms. Men gratulere super snuppe lærer. Syns det er så rart at jeg er blitt så gammel at jeg har venner som er videregående lærer jeg! Steik...hehe....

Alle som har sett den kjolen har falt helt for den....ei venninne som ska gifte seg to månder før oss var kjempelei seg over at hu ikke kler Halterneck, Anne Ma gikk fra ideen å gifte seg i kort kjole til å gifte seg i noe sånt en gang. Og ellers har andre vært i hundre om den, så der er drømmekjolen...Men gjeld om noen har den inne i min størrelse,og gjerne leier den ut... Men jeg vil ikke sjekke før enn til juletider....

Plass på gulvet snupp, DEN slår vi hele tiden vi vøttø!!!! Men imponerende i forhold til dere da! Jeg er så stolt atte.... No har vi fått kjøpt oss ramme til senga, samt nattbord, så no er mitt lilla soverom fancyspancy! :-D Men pene bilder over senga til og med. Ej sa til han gut... "har ikke vi bare drømmesoverommet??" og han svarte "Nei, men det er så godt det kan bli til å være lilla". Jaja, jeg fikk vilja mi om soverommet sååå....og han får vilja si om mye anna... det kalles kompromiss!! Og me like kompromiss!! :-)

Jeg og gut snakka om at det hadde vore gøy om dere kom en uke der jeg hadde helgefri så kanskje vi fire kunne tatt en tur til Gøteborg? Og så kunne vi to kost oss i Liseberg imens mannfolka våre holder veskene våre.... (Og som gut sei, drikk øl om de selger øl der)

Ellers så går det som dundrandes den slankegreiene, vekta sei ej e gått ned 3 KG SIDEN MANDAG. Gut har gått ned 4 kg på samme tid.... :hoppe:

Endret av Sympatia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 kg jøss! Med denne farta er du nede i 38 in no time. Har store planer om å gå ned i vekt framover e å. Vektklubben høres jo ikkje så dumt ut. Men no har e hele sommeren med lite tilgang til bredbånd, så får melde meg inn til høsten :) En sommer med fjellturer, mammas sunne mat, og jobb funker sikkert, hehe Men no kapra e bryllupsida di med utenomsnakk. Ang Liseberg så kan jo se på helga i veke 31, eller? Kan snakkes på tlf. Hadde vorte kjempekjekt!

Å du den kjolen er drømmekjolen med stor D, missunnelig ja :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal si at du er flink med slankinga! :klem: Har du bilde av kjolen?

Her er den! Me love... :) Vi har besøk av Hedda for helga! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin kjole! :hjerte:

Hei! Ja, er ikke den helt nydelig? Jeg skal gjøre mitt ytterste på å få mulighet til å prøve den ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på en ting jeg...er det på tide å bestille fotograf til den store dagen montro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musica
Tenker på en ting jeg...er det på tide å bestille fotograf til den store dagen montro?

Det har jeg også begynt å tenke på. Er faktisk startet en fotograf på hjemstedet mitt, og de bildene jeg har sett er fine. Fine priser har han også.

Har ikke bestilt lokale heller vi da.

Det må kanskje gjøres i morgen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også begynt å tenke på. Er faktisk startet en fotograf på hjemstedet mitt, og de bildene jeg har sett er fine. Fine priser har han også.

Jeg har også funnet ei jeg liker, men min kjære sier hele tiden: "Når jeg klarte å pusse opp et helt rekkehus på 6 mnd (fra gulv til tak) så kan vi klare å planlegge et helt bryllup på mye kortere tid enn det"... Og jeg vet jo selv at det går fint ann, men jeg liker veldig godt å få ting unnagjort for unngå stress....

Ikke mye tid til å planlegge heller, føler jeg jobber hele tiden, og jobber jeg ikke så føler jeg at det er så mye annet som skjer som å innrede hjem, dille med hjem eller å få besøk av sommergjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina
Tenker på en ting jeg...er det på tide å bestille fotograf til den store dagen montro?

Vi har gjort det... jeg ringte til en fotograf i byen for å spørre hvordan han lå an for neste sommer og han sa han allerede hadde fått inn endel bestillinger... men vi endte jo opp med pappas kamerat da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musica
Jeg har også funnet ei jeg liker, men min kjære sier hele tiden: "Når jeg klarte å pusse opp et helt rekkehus på 6 mnd (fra gulv til tak) så kan vi klare å planlegge et helt bryllup på mye kortere tid enn det"... Og jeg vet jo selv at det går fint ann, men jeg liker veldig godt å få ting unnagjort for unngå stress....

Ikke mye tid til å planlegge heller, føler jeg jobber hele tiden, og jobber jeg ikke så føler jeg at det er så mye annet som skjer som å innrede hjem, dille med hjem eller å få besøk av sommergjester.

Når man skal planlegge bryllup så er man vel mer avhengig av at andre folk har tid akkurat når du trenger de, som f.eks fotograf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Når man skal planlegge bryllup så er man vel mer avhengig av at andre folk har tid akkurat når du trenger de, som f.eks fotograf.

Det er nettopp det, og hvis man planlegger bryllup på seks måneder så får man et stråelnde fint bryllup, men kanskje ikke lokalene eller fotografen eller hva det måtte være som man ønsker seg... men dette er jo avhengig av hvor man bor da og når på året man vil gifte seg! Men for oss som skal gifte oss om sommeren så tror jeg det lønner seg å være ute i litt god tid iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest #Spidergirl#
Her er den! Me love... :) Vi har besøk av Hedda for helga! :)

Eg elska den kjolen eg og :hjerte: når eg begynner å tenke brylløp er det ganske ille. :overrasket::ler: Kjekt i helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Spidey....Hedda nevnte noe om at muuuligens mine pupper er litt for store for den kjolen i forhold til at den blir fin på meg....så får vi se når eller om jeg får mulighet til å prøve den.

Vi har no tatt kontakt med to fotografer, begge har svart, den ene missforsto 02.08.2008 med samme dato i år da. Så der venter vi på nytt svar. Hun andre hadde et annet par den samme dagen, men hun skulle sjekke når de skal fotograferes iforhold til når vi skal. Jeg SA til min kjære at vi måtte være tidlig ute!!! Men neida.... jaja...no er det gjort da.... Men FY F.... kor dyrt det er!!!!!! 5000 kr for følgende pakke:

Prisen omfatter selve fotograferingen, 1-1 og en halv time, en visnings-cd med ca. 150 bilder, planleggingstime i forkant av bryllupet, samt konsultasjonstime i etterkant. Og fotografering på location (inntil 30 km). Han som svarte om feil dato venter vi på prisoverslag og såklart om han har tid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Takker Spidey....Hedda nevnte noe om at muuuligens mine pupper er litt for store for den kjolen i forhold til at den blir fin på meg....så får vi se når eller om jeg får mulighet til å prøve den.

Vi har no tatt kontakt med to fotografer, begge har svart, den ene missforsto 02.08.2008 med samme dato i år da. Så der venter vi på nytt svar. Hun andre hadde et annet par den samme dagen, men hun skulle sjekke når de skal fotograferes iforhold til når vi skal. Jeg SA til min kjære at vi måtte være tidlig ute!!! Men neida.... jaja...no er det gjort da.... Men FY F.... kor dyrt det er!!!!!! 5000 kr for følgende pakke:

Prisen omfatter selve fotograferingen, 1-1 og en halv time, en visnings-cd med ca. 150 bilder, planleggingstime i forkant av bryllupet, samt konsultasjonstime i etterkant. Og fotografering på location (inntil 30 km). Han som svarte om feil dato venter vi på prisoverslag og såklart om han har tid da.

Hei du, jeg også fikk litt sjokk når jeg fant ut at folk bestilte fotograf like tidlig som kirker og selskapslokaler. Det går litt unna når folk driver med bryllupsting..

Jeg tok kontakt med en som vi hadde hørt var bra i februar i år, det var allerede booket til august neste år.. Så da måtte vi finne en annen, men det er jo nok av dem i denne byen så det var ikke noe stort problem.

Det er veldig dyrt, synes det tilbudet du fikk der hørtes ganske vanlig ut. Men fulgte det med et album med noen bilder i da, eller var det bare den cdén? Høres lurt ut med den cdén, da kan man sitte å se litt for seg selv hjemme å se på de. Der vi ha avtalt tror jeg de bare gir ut noen prøvebilder som man kan se på. Men man får en visning i deres lokaler på stor skjerm sånn at man kan velge ut det som man synes er bra. Dumt at den første ikke var ledig for våres del fordi de har sånnt opplegg med cd. Har gitt beskjed om at de skal ta kontakt hvis den andre bestillingen blir avlyst, men det tviler jeg på skjer..

Er også innom med en liten helge :klem: Vi drar i kveld og blir borte hele helgen så det blir lite forum på meg.

Ha en fin helg :)

Endret av Pesto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montro om den visningsCDen er noe man får og kan fremkalle bildene selv da?? Spent på hva svarene blir fra de to no... Sjekker e-posten hele tiden. Men kl. 15 drar jeg på jobb så da....vel da får min kjære sjekke e-posten....

Når fotograf er i boks er det vel bare kjole og invitasjoner som er det neste på lista tenker jeg....

--------------------

Helge :klem: til deg også Pesto. Jeg skal jobbe hele helga, men bare dagvakter, samt at min kjære har planlagt guttekveld...kjempegøy for meg da... :sur: De skal vel okkupere TVen med Fifa på PS3 hele helga da...

Det var opprinnelig greit da jeg skulle igrunn skulle ha kveldsvakt på lørdag, men så tidligere i uka fikk jeg ganske ny turnus. Er det egentlig lov? Forandre turnusen på kort varsel, på tirsdag fikk jeg helt ny en som starter fra imorgen av... heldigvis har jeg fri på noen av de dagene jeg skulle ha,da min kjære har også tatt fri de samme dagene etter å ha sett på min tidligere turnus. Men jeg har mistet noen fridager som han heldigvis ikke har tatt fri på, og jeg har fått nye dager fri... noen dagvakter er gjort om til kveldsvakter og motsatt. Dagen før jeg fikk den nye turnusen bestilte vi langhelg i København med et vennpar, da vi såg på min tiligere turnus som vi trodde var fast at jeg hadde langhelg. På den nye turnusen hadde jeg plutselig jobb alle de dagene, DET aksepterte jeg ikke og sa klart ifra at jeg kan ikke jobbe de dagene.

MÅTTE få ut litt frustrasjon her... er dette lov igrunn...på så kort varsel også da...

Men virker som de sliter litt på jobben med mangel på folk som kan jobbe, for jeg fikk ikke byttet vakt på fødselsdagen min... så jeg må jobbe den kvelden... Jeg vil så gjerne ha en normal fødselsdag i år da jeg hadde den mest crappy dagen ifjor da jeg endte opp på sykehuset med 90 cm død tynntarm. Og neste år er jeg vel ganske opptatt med planlegging av bryllup....

Litt glad for at dette er bare en sommerjobb, og det er lærer jeg skal bli med 8-16 jobb, samt skikkelig sommerferie. Men må si at jeg trives i selve sommerjobben da som er innen helse og omsorg. Godt arbeidsmiljø og brukere. Men kveldsvakter og helgevakter...vel,det gir mer peng i kassa da....

Endret av Sympatia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...