Gå til innhold

Sympatia sin bryllupsdagbok


Sympatia

Anbefalte innlegg

Det beste er å ikke handle når man er sulten! Er man sulten har ihvertfall jeg lyst på alt. Er jeg mett kan jeg til og med gå forbi potetgullet uten å ha lyst på - og det er ganske stor prestasjon til å være meg ihvetrfall :)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Septima

Ja, du har veldig rett i det, Emma. Stor forskjell å handle når man er sulten eller ikke. Og i dag stod jeg foran godteriet og lurte på hva jeg ville ha, men så tenkte jeg at hvis jeg ikke visste det, så trengte jeg ikke noe. Så gikk jeg videre. *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Hei Sympatia og dere andre i godte diskusjonen. Tok Grete Roede kurs for to år siden og det funket veldig bra. Men sidene på nettet (vektklubben) bruker jeg enda, og det er et ganske godt system.

For min del så hjalp det å kjøpe andre ting enn godteri på butikken for å erstatte det med noe. I begynnelsen så fikk jeg lov (av meg selv) til å kjøpe noe sukkerfritt, nå er det bare lov med banan eller eple hvis jeg får lyst på noe. Et annet triks er å spise noe før jeg går fra jobb sånn at det ikke skjer noen "katastrofer" på vei hjem :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:murvegg: Muntlig eksamen på mandag! Grøss og gru! Men når den er ferdig så er det igang med mer planlegging, tenker på å få fotograf i boks iløpet av kommende uken. Samt at jeg skal i løpet av uken til lokalet, ta masse bilder som forlovede skal få se, for jeg tror at muuuligens er jeg ikke tilbake i hjembygda mi før jul! Så ting må planlegges over 500 km unna.

Så fredag 8 juni er den store dagen hvor jeg flytter for godt inn sammen med forloveden min for alltid og evig! :hoppe: Blir så rart igrunn å ikke ha avstandsforhold lenger, se han hver eneste dag, og at det blir rart når vi først ikke sover sammen en natt... :)

Endret av Sympatia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Lykke til med lesingen, det er kjedelig nå, men på mandag etter eksamen braker det løs.. Fotograf er greit å få i boks tidlig, jeg synes det var vanskelig siden det var så mange å velge i. Har du funnet frem til den dere vil ha?

Det blir garantert suksess å flytte sammen, du kommer nok til å bli vant til det på ganske kort tid. Koselig å bo sammen når man skal planlegge bryllup :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke sikkert hvilken fotograf vi vil ha, vi må først snakke om hvor vi vil ta bildene, og se litt på hjemmesidene deres for å se hva vi synst om de. Jeg liker litt hun som var skolefotograf hos oss når jeg gikk på grunnskolen, hun har noen kjempefine bryllupsbilder på hjemmesiden hennes, + at hu har tatt noen nydelige bilder av forloveren min og fadderungen min!

Samt at hu er fra nabobygda og det gjør det praktisk om hun kommer til oss, eller vi drar til henne for å ta bilde.

Men ville jo vært fint om hun kom til oss da, for lokalet vi skal ha er nydelig,med fin hage, vi skal mest sannsynlig kjøres i veteranbil... så det er perfekt der om det er fint vær den dagen...

Men alt dette må jo forloveden være med på å bestemme da...hehe...

Endret av Sympatia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pesto

Hei, de bildene var veldig fine. Det er jo viktig at dere kan slappe av sammen med fotografen også og det ser det ut som at de andre på bryllupsbildene har klart. Det høres ut som om den dama må sette seg i bilen sin og kjøre en tur ja. Hvis stedet er fint med en hage og litt sånt så er det godt utgangspunkt for bra bilder.

Vi skal prøve å få fotografen ut dit vi skal ha selskapet på slutten av fotograferingen. Har litt lyst til å få et bilde av alle gjestene i trappa utenfor huset (diger trapp med plass til masse folk). Det blir nok litt dyrere, men hadde vært så hyggelig å hatt til senere når folk har pyntet seg så fint osv.

Det er sant, de skal være med å planlegge de også ja... :Hehe: Jeg fikk beskjed om at valg av fotograf kunne jeg ta, for han var det egentlig det samme. Jeg lette i noen uker, gikk for en som virket hyggelig. Hadde heldigvis fått tilbakemeldinger fra andre på hvem jeg skulle holde meg unna så det hjalp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er eksamen over...sitter i spenning på å få vite karakter klokken 15.00, men jeg føler det gikk veldig bra, klarte på et vis å svare på absolutt alt, men A eller B blir det ikke, sååå bra gikk det ikke.

Ellers så er jeg tilbake på hybelen og driver no å pakker etter å ha bodd i Volda i tre år sammen med verdens supreste vennegjeng! Er kjempetrist det også da, er sikker på at det blir :grine: blant jentene her ikveld, vi er to som er første mann ut, imens resten flytter vel om ei uke. Mamma og pappa kommer klokken 18 ikveld og hjelper meg å flytte og vaske.

No får jeg bare tenke positivt, jeg skal flytte sammen med verdens herligeste fyr på fredag, det er ferie så jeg kan få slappe av og kose meg i sola, jeg skal begynne skikkelig å slippe ut alle tanker for bryllupsplanlegging. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

:hoppe: for at det gikk bra på eksamenen!!! :hoppe:

Skjønner at det må være trist å flytte fra venninnene dine, men på en annen side så er det helt utrolig fantastisk å flytte sammen med sin kjære :) Vi har iallfall hatt det supert de tre årene vi har bodd sammen :-D

Ha en god dag mens du venter på karakteren... det er fælt, det! Men det er ikke sååå lenge til 15:00 da ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er eksamen over...sitter i spenning på å få vite karakter klokken 15.00, men jeg føler det gikk veldig bra, klarte på et vis å svare på absolutt alt, men A eller B blir det ikke, sååå bra gikk det ikke.

Steik! Jeg er god å gjette ass...jeg fikk C !!! :hoppe::hoppe::hoppe: Jeg er kjempe happy og no er det FERIE!!!! :danser::danser::danser: :juhu: :juhu: :juhu: :sol::sol::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steik! Jeg er god å gjette ass...jeg fikk C !!! :hoppe::hoppe::hoppe: Jeg er kjempe happy og no er det FERIE!!!! :danser::danser::danser: :juhu: :juhu: :juhu: :sol::sol::sol:

Hei! :vinke:

Så braaaa :klappe:

:juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Hei og gratulerer med karakter og sommereferie. Nå er det bare å sette igang med alt det morsomme som venter. Litt trist å flytte fra folk sånn, men det er en del av livet det... Også skal du jo flytte sammen med mannen i ditt liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Spidergirl#
Steik! Jeg er god å gjette ass...jeg fikk C !!! :hoppe::hoppe::hoppe: Jeg er kjempe happy og no er det FERIE!!!! :danser::danser::danser: :juhu: :juhu: :juhu: :sol::sol::sol:

gratulerer frøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med karakter og sommereferie. Nå er det bare å sette igang med alt det morsomme som venter. Litt trist å flytte fra folk sånn, men det er en del av livet det... Også skal du jo flytte sammen med mannen i ditt liv :)

Takk alle sammen! :) Hehe...forloveden kom med følgende utsagn da jeg fortalte han at jeg gråt som bare det når jeg gjorde meg klar for å reise for godt fra livet mitt i Volda: "Så du ække noe glad for å flytte sammen med meg asså?" (På en ironisk måte) Hehe...men er jo slik at man blir litt javel, nå er studietiden som ekte student, i studenthjem med venner over for godt, og det skikkelige livet starter, det er en litt spesiell overgang som man ikke helt klarer å ta lett på. Og da er det lett å gråte en skvett.

Men gler meg masse til å flytte sammen med han, jeg sa til han at no får han nyte siste tiden sin i fred, for no kommer hu som plager vettet av han når han skal tidlig på jobb og hu ikke får sove. Mohahahaha.... :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med eksamens resultat!!! :)

Og velkommen "inn i den virkelige verden".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musica

Noen av venninnene mine flyttet til en annen by i fjorsommer, og vi gråt alle sammen. Jeg for at de skulle flytte fra meg, og de for at jeg gråt. Vi hadde ikke bodd sammen da, men hadde i hvert fall hverandre i nærheten. Er ikke noe morsomt å måtte skilles fra vennene sine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en flott C og med SOMMERFERIE!!!!!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Nå kan du planlegge bryllup når du vil, og en sommer står forran oss! En herlig tid!

Er litt rart å flytte fra studieplassen, men som du sier, tenk så deilig å flytte sammen med forloveden som du skal bo sammen med resten av livet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk *Emma*! Har ikke helt gått opp for meg ennå at jeg har flyttet for godt! Det betyr mye for meg at han fridde akkurat i Volda da det stedet betyr såpass mye for meg, og det er der jeg har bodd så lenge han har kjent meg! Så på en måte avsluttet frieriet tiden min der på en måte som gjør det ekstra spesielt. :)

No skal jeg på en lite koselig tur på sykehuset, en undersøkelse som har gjort at jeg har måttet faste 24 timer, jeg er sååå sulten!!!

Men heldigvis går det fort, og etter den så skal jeg :spise::hoppe:

Endret av Sympatia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...