Gå til innhold

Sympatia sin bryllupsdagbok


Sympatia

Anbefalte innlegg

Gjest Septima

Det har jeg også tenkt litt på. Jeg var innom et par brudesalonger for noen år siden, da skulle jeg leie kjole til gardeball. Den ene salongen kommer jeg aldri til å dra innom nå for å prøve brudekjoler, for der var de rett og slett sure og uhøflige. Nå ser jeg at det kanskje var for at jeg ikke hadde bestilt time, men da må de si ifra om det da. På den andre var de greie og hjelpsomme, så dit kan jeg godt dra tilbake.

Var på kjolevisning på en ny salong her i byen i vinter, og dit kunne jeg virkelig tenkt meg å dra tilbake. Kjempekoselige folk som jobbet der!

Drømmekjolen min er en Maggie Sottero-kjole, og eneste salongen her i byen som har det merket har dårlig rykte. Har lest det her, og hørt folk si det. Så må si jeg er litt spent på hvordan det går der, men skal prøve å gå inn uten å tenke på hva alle har sagt. Får ta med meg ei venninne, som er den eneste jeg har hørt si noe positivt om plassen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det meg eller så virker det som at det er mange sure og lite service innstilte brudebutikk innhavere i dette landet, eller overdriver KG brudene her inne?

tror det er mange som er dårlige desverre!

Spesielt vist du ikke har bestilt time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Jeg har tro på å prøve selv og se hva man selv synes! ...men selvfølgelig, der finnes nok mange sure folk rundt omkring på brudebutikkene som på mange andre butikker ;) Nå har jo jeg bare prøvd et sted og der var hun kjempekoselig, men så var det ikke i noen brudebutikk, det var hjemme i kjelleren hennes så det var en avtalt time, så kanskje jeg ikke er den beste til å uttale seg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tro på å prøve selv og se hva man selv synes! ...men selvfølgelig, der finnes nok mange sure folk rundt omkring på brudebutikkene som på mange andre butikker ;) Nå har jo jeg bare prøvd et sted og der var hun kjempekoselig, men så var det ikke i noen brudebutikk, det var hjemme i kjelleren hennes så det var en avtalt time, så kanskje jeg ikke er den beste til å uttale seg... :sjenert:

Jeg var også der som 1. plass jeg prøvde og hun var så flink og søt. Madla var neste og det var helt pyton. Hadde bestilt time. Men ho dama ville ikke være behjelpelig. For det første ville ho ikke la meg prøve så mange, de var så like. Hørt sån? Arg, og når mamma spute hva ho syns ang 2 kjoler (Den jeg hadde på meg og den jeg hadde før) så hun rart på oss og sa hun viste ikke hva jeg hadde hatt på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, grur meg litt til den brudekjoleprøvinga jeg... har aldri en gang vært i en brudekjolebutikk så jeg vet ikkenoe som helst om det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08

Jeg grua meg også no sinnsykt. Hadde mest lyst til å løpe hjem når vi sto utafor :ler: Men hadde med mamma og forloveren min, og selv om vi alle 3 var enige om at vi ikke fikk verdens beste service akkurat, så fant jeg drømmekjolen, da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som såg American top model på Tv3 igår? Der hadde de brudekjolevisning...og jeg likte godt ene kjolen der, noen som fikk med seg designeren der?

Endret av Sympatia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med bryllaupsdagbok, forlovelse og dato :hoppe: Alt ordner seg skal du se

Tænks babe! Vi sees vel tenker og håper jeg før du drar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som såg American top model på Tv3 igår? Der hadde de brudekjolevisning...og jeg likte godt ene kjolen der, noen som fikk med seg designeren der?

Jeg sa til meg selv at kjoler skulle jeg ikke se på før i januar,men neida etter å ha sett dette programmet så fant jeg to designere jeg likte kjolene til, og det var designerene Victorio & Lucchino fra Sevilla. Og no vil jeg såååå prøve kjolene deres,jeg likte spesielt denne kjolen. Jeg liker at de har en litt sær stil jeg... :) Men uheldigvis ser det ut til at de eneste som selger deres brudekjoler er deres egne butikker i Spania. Eller håper på noen her vet noe mer??

Endret av Sympatia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke noe mere - men hvis de er "motedesignere" og ikke bare "brudekjoledesignere" om jeg kan forklare det sånn er de sviiiiiiiindyre!

Jeg fant noen kjoler fra en amerikansk designer og de kostet rundt 40.000!!!

(Da blir jo min kjole som jeg heldigvis fant brukt, men som har en nypris på 19.000 bare småtteri.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er lov å drømme.... Men no vet jeg mer hva jeg liker, men har ennå ikke funnet et vanlig brudekjolemerke jeg har falt pladask for... bare disse designerene fra Sevilla. Men jeg syns Alvina Valenta var litt likt Maggie Sottoro jeg *Emma*,Denne kjolen var jo snarlik den du hadde i ditt bryllup... Bare at din var masse finere... :)

Endret av Sympatia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja noen avd em er jo veldig typisk brudete...men de som jeg likte fra henne var de som var litt annerledes...feks denne

Hva med Rembo Styling eller Linnea Raffaeli da? De er jo litt mere røffere og ikke så klassisk pene som de mere typiske brudekjolene. Hvis det er det du vil unngå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja noen avd em er jo veldig typisk brudete...men de som jeg likte fra henne var de som var litt annerledes...feks denne

Hva med Rembo Styling eller Linnea Raffaeli da? De er jo litt mere røffere og ikke så klassisk pene som de mere typiske brudekjolene. Hvis det er det du vil unngå...

Yepp, jeg har hatt de i tankene... Skal nok oppsøke salonger som har de så jeg får prøvd de også, men for å være på den sikre siden BØR jeg vel prøve klassiske brudekjoler også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Linea Rafaelli- kjolene er så fine! Synd jeg ikke har kroppen til å bruke de...:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes Linea Rafaelli- kjolene er så fine! Synd jeg ikke har kroppen til å bruke de...:sur:

Jeg har vel iallefall IKKE kroppen til det no, forhåpentligvis har jeg det litt mer til januar neste år, men uansett kommer jeg til å være en litt kraftig brud, men vil prøve litt av hvert uansett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Septima

Har du tenkt å gå ned selv, el gjennom kurs eller noe sånt? Ikke for å reklamere for noe, men jeg har to venninner som har hatt veldig god hjelp av Grete Roede-opplegget. Ene har fulgt kurs, den andre har bare fulgt hennes tips for kosthold og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gå på Grete Roede, men må se det ann da jeg skal gå kveldskole, så det kan ikke kræsje med det. Ellers så skal jeg jo melde meg inn i VG sin vektklubb. Jeg kommer jo også til å bo sammen med en som vil gå ned noen kilo til, samt at han gikk jo ned 30 kg på et år for to år siden. Så jeg satser på at han blir en god "coach". :)

Er to steder vi ikke helt fungerer sammen da, det er matvarebutikken når jeg er godtesjuk og når vi skal låne video. Så jeg håper han kan bli enda strengere i matvarebutikkene enn han har vært før, hihi...viljestyrke er noe jeg mangler om godtedisken er foran meg.

I det siste så har venninne mine som jeg bor med for tiden hjulpet meg gjennom handlinga, og jeg har gått fort forbi godtedisken. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Septima

Det verste er å komme seg forbi godtedisken den første og andre uka.

Finnes jo Grethe Roede på nett også. Jeg har laget meg profil på den sida for å finne litt info om mat og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...