Gå til innhold

Sympatia sin bryllupsdagbok


Sympatia

Anbefalte innlegg

Hvis du har fått visningscd fra fotograf er den mest sannsynligvis IKKE en du kan printe ut bilder av selv. Dvs du kan helt sikkert - men det vanlige er at det står "PRØVE BILDER" tvers over bildene nettopp fordi du skal bestille dem fra fotografen og ikke printe ut selv.

Kjipt m jobb å bursdag -men selvfølgelig kan du feire bursdag neste år selvom du skal gifte deg. Ikke ta sorgene på forkudd nå da. :) Det er jo ikke sånn at alle timene i døgnet hver dag går m til bryllup selvom det re uka før engang......du får ha en skikkelig fest neste år! Og dukan jo feire bursdagen iår også...må jo ikke feire akkurat den dagen den er ;)

Ellers syns jeg det var skikkelig kjipt av dem å endre turnusen sånn rett før og bra du sa ifra at du ikke kunne den helgen dere skal bort!! Når er det forresten???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellers syns jeg det var skikkelig kjipt av dem å endre turnusen sånn rett før og bra du sa ifra at du ikke kunne den helgen dere skal bort!! Når er det forresten???

Vi reiser fredag 3.august og blir til søndag 5.august...så ikke lange ferien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musica
Litt glad for at dette er bare en sommerjobb, og det er lærer jeg skal bli med 8-16 jobb, samt skikkelig sommerferie.

Kan ikke si at jeg etter et år i læreryrket vil kalle det en 8-16-jobb. Men er heldigvis ikke noe turnusliv, med dag-, ettermiddag- og nattevakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musica

På mail jeg har fått fra fotograf (kan se den i bloggen min), så står det "bilder levert på cd", og det tolker jeg som at vi får bildene der. Og at vi dermed kan bruke de som vi selv vil...Eller kanskje det ikke er sånn? Dette er ikke noe kjede-fotograf da, er en som har startet opp på hjemstedet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann hvordan går det her????

snart utdrikkningslag???? :sol:

jeg er så klar for bryllup nå men i dag tror jeg alle følelelser er inni meg ....vil hoppe sprette og skrike :ler::sprettoy:

ha en fiiiiiii dag og uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha ha ha ler av Minnimy...lurte på om du var ei venninde som bare var syyyykt klar for en fest.

Utdrikkingslag over 1 år i forveien hadde virkelig tatt kaka av tidlig planlegging :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...søte Minnimy... Tror nok at det ikke hadde vært enkelt med utdrikninslag i sommer uansett da hu som vil arrangere det er laaaaangt oppå sætra i gud vet hvor... hehe... Ikke lenge igjen til din store dag no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det min første fødselsdag som forlovet. :):hoppe::hoppe::hoppe:

Jeg har fått fire badeander, en København weekend tur og en "Vi reiser til Øst-Afrika DVD" fra min kjære. (DVD er fordi jeg var i Kenya en måned i vinter og elsker det landet og kontinentet).

Og no klokka 15 skal jeg på jobb....buhuuu....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen kjære piå :klem: . Håpe du får en super bursdag, selv om du må på jobb. Vi kan ta storfeiringa i køben ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange nydelige og stilige bilder på hjemmesiden hans :) Dere blir nok garantert fornøyde :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ikke sant...masse fine bilder. Jeg var ganske likegyldig om hvilken fotograf vi skulle ha, men denne ville min kjære ha...så da ble det ett lett valg... Han er vel en av de dyrere i Ålesund, men vi gifter jo oss bare en gang i livet da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal som nevnt tidligere til København om litt over to uker...og i den sammenheng så funderer jeg litt på noe. Jeg ser flere her inne snakker om at det lønner seg å kjøpe brudekjole i Danmark...hvorfor det? Er det mer utvalg der eller mye billigere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

hei :klem: Håper det går bra med deg! Skal du til køben med MA ?Så kjekt! Meg og Mj hadde ein fantastisk tur :sol:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Vi har da funnet hvor vi vil på vår bryllupsreise. Og valget har falt på en uke med cruise i karibien og en uke mest sannsynlig med leiebil i florida. vi ønsket oss en rolig ferie hvor vi kunne slappe av, snorkle, se nye ting, oppleve litt.... jippi! Gler meg masse! Vi må bestille snart da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toastmaster er i boks!! Det blir min kjære tante! Hun er ei real grepa kvinnfolk med talerøret i orden, og masse morsomme kommentarer! :) Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musica

Vi har også pratet om toastmaster, men er ikke blitt helt enige. Også syntes vi det var tidlig å spørre noen, men det er kanskje ikke det? Ser at flere her inne allerede har ordnet toastmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Hei du, så bra med toastmaster. Det er så deilig å få sånt i orden, særlig når det kommer til slike ting man må spørre andre om.

Bryllupsreise i Caribien ja, det hørtes fantastisk flott ut da. Snorkling er kult, særlig i de områdene der hvor det ser ut som om man er i et akvarium.

Har hørt mange som har snakket om kjoler i København og Danmark jeg også. Tror de er billigere der, rett og slett. Men jeg droppet det når jeg tenkte på at det skulle skje noe med kjolen eller vekta mi :overrasket: rett før. Da er veien til Danmark lang tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...