Gå til innhold

Sympatia sin bryllupsdagbok


Sympatia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du valgt forlover?

Forloveren min bor ikke her, men hun tok ei helg i byen for å være med meg å prøve kjoler :)

Jepp,min beste venn heime på sunnmøre. Hun har sagt at det er godt mulig hun kommer på besøk om to uker...sååå kaaanskje da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Canon i D er veldig fin :)

Men jeg klarer ikke å la være å høre den "i see you when you get there" når jeg hører den :ler:

Jøss tenkte ikke på det jeg...men sant når du sier det... Heldigvis tenker jeg ikke det så veldig etter å ha blitt påminna om d,så da går d fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Vi skal også ha Canon i D, men som utgangsmarsj!! Men vi skal bare ha en fiolin siden vi skal ha orgelet... også forhåpentligvis så får vi tverrfløyte også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss tenkte ikke på det jeg...men sant når du sier det... Heldigvis tenker jeg ikke det så veldig etter å ha blitt påminna om d,så da går d fint...

Ikke meningen å ødelegge for deg altså...Syns egentlig det er litt dårlig gjort å "ødelegge" det fine stykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å ødelegge for deg altså...Syns egentlig det er litt dårlig gjort å "ødelegge" det fine stykket.

Neida,du gjor ikke det altså!

Igår snakket jeg med ei venninne som er blomsterdekratør om hun kan fikse blomstene i bryllupet vårt, og hun sa at hun fikser alt... både bukett og dekorasjoner.... Steik,det er så bra det...sparer jo mye på det...samt at hun bor rett ved meg her så vi kan snakke mye om det fremover... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina
Igår snakket jeg med ei venninne som er blomsterdekratør om hun kan fikse blomstene i bryllupet vårt, og hun sa at hun fikser alt... både bukett og dekorasjoner.... Steik,det er så bra det...sparer jo mye på det...samt at hun bor rett ved meg her så vi kan snakke mye om det fremover... :)

Det er jo kjempebra!! Alt hvor vi kan spare penger på er bra, men så blir det jo også litt mer personlig når våre venner hjelper til! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sympatia :hallo:

Måtte nesten inn å kikke på dagboka di. Du har god kontroll allerede du, ser jeg.

Artig at din kjære engasjerer seg, syns jeg. Her i gården er det stort sett bare jeg som holder på. Kjæresten holder konsentrasjonen i max et par minutt av gangen før han ramler ut. :sukk:

Han har fått i ansvar å lage invitasjoner og andre trykksaker, men han sier at slik jeg maser, så blir det jobb og tvang, og ikke kos. :pisk::fnise:

Men hadde det vært opp til han så hadde han begynt en måned før bryllupet - så litt masing må det bli. Synes han slipper lett unna. Har jo fått frist til jul, må vite :ler:

Ser du vil ha Canon i D. Jeg har så utrolig lyst å ha denne versjonen som utgangsmarsj mens min kjære spretter champagnen :danse: Kan tillate seg å tulle litt mer når man ikke er i kirka. Bare synd jeg ikke finner den i en versjon med bra lyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sympatia :hallo:

Måtte nesten inn å kikke på dagboka di. Du har god kontroll allerede du, ser jeg.

Artig at din kjære engasjerer seg, syns jeg. Her i gården er det stort sett bare jeg som holder på. Kjæresten holder konsentrasjonen i max et par minutt av gangen før han ramler ut. :sukk:

Men hadde det vært opp til han så hadde han begynt en måned før bryllupet - så litt masing må det bli. Synes han slipper lett unna. Har jo fått frist til jul, må vite :ler:

Ser du vil ha Canon i D. Jeg har så utrolig lyst å ha denne versjonen som utgangsmarsj mens min kjære spretter champagnen :danse: Kan tillate seg å tulle litt mer når man ikke er i kirka. Bare synd jeg ikke finner den i en versjon med bra lyd...

Dumt,jeg er på jobb så jeg får ikke høre den,men skal sjekke når jeg kommer hjem...

Vel vel...engasjert kjære...det er da så smått han kommer med da.. Jeg vil starte å samle inn og fikse invitasjoner og bordkort no (mener litt at det man kan gjøre no, behøver man ikke å utsette) Imens han sier at et bryllup skal gå heelt fint å arrangere på tre måneder...så en litt mer engasjert kjære kunne jeg hatt..men jeg skal da ikke plage...jeg ser jo at det kunne vært verre...hehe....

Vi skal idag mest sannsynlig bestille en del av bryllupsreisen vår. Blir så merkelig å da bestille i mitt kommende navn.... hehe...

Bryllupsreisen blir som følgende..... Reise til Florida,Miami 12 desember 2008...så Cruise til vest karibien den 14 desember (den vi skal bestille no) sååå tilbake den 20 desember..da skal vi leie bil og reise sakte men sikkert oppover mot Orlando...(skal innom der vi enn måtte dra i Florida,muligens ikke bestille noen sted,bare dra litt på måfå) Så er vi vel 24 desember i Orlando..der skal vi til Disney World (IGJEN, var der i *Emma* sitt bryllup Mars 07...litt hekta) Så fjamse rundt der noen dager...tenker på å finne noensteds som lager norsk julemiddag der... (MÅ ha pinnekjøtt...eller ribbe...)

Så den 28-29 ca...reise vi med fly til New York...for å være der inn i det nye året (Times Square)...så 1-2 eller 3 januar reiser vi vel hjem igjen....

Vi skal også tilby venner og familie at om de vil kan de enten hive med seg på hele turen....eller en av delene.... (Misstanke at om vi får noen med oss blir det til New York) Ja,vi er rare...vil ha med folk på bryllupsreisen... Men vi syns det er trivelig...og tror neppe at noen vil henge over oss hele tiden... Da kan jentane dra på shopping...og guttene....ehh...de kan drikke øl...ellernoe slik.... :)

Fort skrevet...nei,no må jeg hjem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Så kult å invitere med venner og familie på bryllupsreisen :) Det kunne jeg også gjort, men ikke min kjære så da gjør vi ikke det ;) Men så skal jo dere på en litt annen tur enn oss også da!! :)

Heldiggen som har begynt å bestille... det vil jeg også!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye som skjer i min familie neste år...jeg gifter meg...og nylig fikk jeg vite at jeg skal bli tante for aller første gang. Broren min og samboeren blir foreldre til en nydelig liten tulle eller tulling (hehehe) kommende Mai... :duskedame: Det blir så kos... samt at når jeg gifter meg så blir jeg jo tante til de to nydelige små til *Emma*...

Farmor spesielt er jo helt i ekstase da... 2008 blir et godt år... ferdig utdanna blir jeg også da...forhåpentligvis får jeg fast jobb... :)

Tror jeg kommer til å være en god del neste sommer på sunnmøre og kose meg masse med tanteunge og fiksing av bryllup. Jeg har sagt til min bror at jeg bare MÅ få passe lille masse... Når jeg bor så langt unna så er det viktig for meg å være mye sammen med lille mye når jeg først er der oppe. + at jeg må jo få øve til vi får våre egne.. (noe som vil skje i 2009 ifølge forlovede OM jeg får fast jobb og man får det til...hehe..)

No nærmer det seg at jeg skal innom brudesalong...jeg må bare få tid en dag...idag er det jo stengt innen jeg er ferdig på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal idag mest sannsynlig bestille en del av bryllupsreisen vår. Blir så merkelig å da bestille i mitt kommende navn.... hehe...

:gråte: :gråte: :gråte: Bra vi ikke bestilte noe den dagen... Fordi idag tenkte jeg på å snakke med ledelsen på skolen jeg jobber om man får permisjon i en uke for å dra på ferie,i mitt tilfelle bryllupsreise. Og da fikk jeg beskjed om at NEI, det får man ikke...slike permisjoner blir ikke innvilga.... (rektoren var grei da han sa det da, og syns det var kjempefint jeg spurte før jeg bestillte, når det er snakk om over et år før) Er ikke sikkert at det er denne skolen jeg jobber på neste år, men han sa at generelt får man ikke innvilget det noen steder....

*snufs* da er det bare å sette seg ned å planlegge om igjen hele bryllupsreisen.

Hovedgrunnen til at vi ville ha bryllupsreisen i jula er fordi det er orkansesong om sommeren, så vil ikke la en orkan ødelegge cruiset vårt i karibien... Så når vi fant ut at at vi ville reise dit om vinteren,fant vi like gjerne ut at new york ville vi også til,og da under nyttårsaften.... Men no....vet jeg ikke lenger hva det blir.... buhu... :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

:troest: Så kjedelig da! Trodde ikke det var vanskelig å få permisjon fra jobben altså... :sjenert: Men da er det jo tydeligvis det da! Håper virkelig dere finner ut av det altså! Og dere kan jo få til endel ettersom du har en relativt lang juleferie :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner at det er veldig trist at ikketing blir som opprinnelig planlagt. Men nå er det ikke sånn at det er hurricanes hele sommern da...jeg har jo bodd der borte og vi opplevde 1hurrican i løpet av det året...

Dessuten 14 dager i jula er da bra det og? Greit ikke like kuult som 3 uker - men det er masse. Vi var jo 14 dager nå sist og det holder i massevis - man rekker masse på to uker. Det bilr sikkert litt nedtur sånn i starten av planleggingen - men når dere får tingene mere konkret og kanskje innstiller dere på to uker tror jeg ikke at reisen til slutt vil være noe dårligere selvom den blir litt kortere....

Er det ikke ca 14 dager det er juleferie da? Hmm....jeg skjønner jo at de ikke kan gi deg fri sånn egentlig...det er jo mye som skjer før julog på ungdomskolen er det vel tentamen osv osv..og da er det vel litt vanskelig om en kontaktlærer forsvinner i den viktige tiden? (Kanskje deallerede har planer for deg vet du...selvom de ikke har fortalt deg det enda.)

Det blir så bra så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye som skjer i min familie neste år...jeg gifter meg...og nylig fikk jeg vite at jeg skal bli tante for aller første gang.

Gratulerer så mye som snart tante! :babysmokk:

Tror jeg kommer til å være en god del neste sommer på sunnmøre og kose meg masse med tanteunge og fiksing av bryllup.

Jaaa! :danse: , gjett kem som har fri hele sommeren å vil ha veldig god tid til å høre om bryllupsplaner, det bli kjekt å få kjente fjes oppover igjen. Håper alt går bra med dere, dumt at du ikkje fikk fri ei uke ekstra (disse sjefene kan være ei hard nøtt av og til ;) ) Men nyttårsaften på Times Square høres jo fantastisk, og ikkje minst romantisk ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! :danse: , gjett kem som har fri hele sommeren å vil ha veldig god tid til å høre om bryllupsplaner, det bli kjekt å få kjente fjes oppover igjen. Håper alt går bra med dere, dumt at du ikkje fikk fri ei uke ekstra (disse sjefene kan være ei hard nøtt av og til ;) ) Men nyttårsaften på Times Square høres jo fantastisk, og ikkje minst romantisk ut!

Så bra da!!! :) Da kommer du vel kanskje til å kunne hjelpe meg med det jeg måtte ha hjelp til å fikse neste sommer da? Med så du vet det blir utdrikningslaget mest sannsynnlig på østlandet, da det er bare du og Anne Ma av mine venninner igjen der oppe. Ellers har jeg jo 8 venninner ca her nede som blir imvitert til utdrikningslag. Men det er det jo Marte som fikser.

Men du,den New York turen er jo du og JV velkommen til å bli med på.... Jeg og du på shopping vet du...og guttene...på pub...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...