Gå til innhold

Sympatia sin bryllupsdagbok


Sympatia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååååå...liv i boka mi!! :) No er det under 9 måneder igjen...uæææ...

Idag gav jeg min venninne som skal arrangere mitt utdrikingslag en liste over hvem jeg ønsker ha der... lista ble på hele 22 jenter,inkludert henne da. Veldig mange, men kan godt hende at flere kommer til å måtte si nei... pga lang reisevei...amming...

Av disse kommer følgende til å bli invitert til bryllupet:

11 av de til middagen

8 av de til festen

Så 3 stk som ikke blir invitert

Det blir vel ikke teit med å ha noen i utdrikingslaget som ikke blir invitert i bryllupet vel? To av de er noen jeg er sånn av og på sammen med,blitt kjent med de igjennom min kjære...og hun andre er en studievenninne som jeg har blitt kjent med no i høst som jeg har en kjempesuper god tone med...

Når det gjelder det utdrikingslaget så er jeg sååå nysgjerrig....jeg påpeker hele tia til venninna mi hva hun kan gjøre.... som f.eks at vi kan gjøre noe hjemme hos meg (kaste ut forloveden) siden vi har et rekkehus,med plass til både overnatting og festligheter... Men jeg må lære meg å holde kjeft og la henne styre... Jeg har måttet si til henne når hun IKKE kan arrangere det da,dvs innen to uker før bryllupet da min forlover er borte de to ukene...og 12 juli da en venninne skal gifte seg...

Endret av Sympatia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er teit å invitere folk som ikke skal i bryllupet. I mitt utdrikkingslag var det jo kun 2 som var m i selve bryllupet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er teit å invitere folk som ikke skal i bryllupet. I mitt utdrikkingslag var det jo kun 2 som var m i selve bryllupet :)

Sant....og slik blir det for oss som ikke har bryllupet der vi bor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hente ei venninne noen km fra der jeg bor idag, og tilfeldigvs la jeg merke til en brudesalong som jeg har visst var i det området, men ikke hvor. Vi bestemte oss for å stikke innom bare for å sjekke hva slags kjolemerker som var der...

Det endte opp med at jeg prøvde noen kjoler... Og no vet jeg iallefall en kjoletype som jeg kler... ikke husker jeg merket jeg prøvde...mulig Demetrios.... Ene dama på salongen var flink,hun andre kom bare med kjoler som jeg ikke likte... litt veeel uskyldige kjoler som gikk langt oppom brystene, ermer....brede stropper... det var ikke fint på meg.... Men den første kjolen jeg prøvde fikk meg til å få tårer i øynene, den var så nydelig...fikk ikke prøvd den skikkelig da den var litt for liten så jeg fikk den ikke igjen...men fikk iallefall et hint om hva slags kjole jeg ønsker... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å si hei :vinke: og se hvordan det går med planleggingen din. Har ikke fått lest hele dagboka di enda, men skal ta meg tid til det snart! Kjekt å følge med på sunnmørsbrudene :klem:

Jeg synes heller ikke det er teit å ha med folk som ikke er invitert i bryllupet i utdrikningslaget. Som du sier: Blir sånn for oss som gifter oss et annet sted enn der vi bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor var du hen?? Hot Rita? (Vet ikke om andre salonger i området...)

Hun har Demetrios kjoler så det kan godt ha vært det :) (Hvis det står Sposabella i den er det også Demetrios.)

Moro m kjoleprøving da. hvordan var den du likte da? (Du har bare beskrevet hva du ikke likte.. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å si hei :vinke: og se hvordan det går med planleggingen din. Har ikke fått lest hele dagboka di enda, men skal ta meg tid til det snart! Kjekt å følge med på sunnmørsbrudene :klem:

Hehe..så koselig at du vil lese hele dagboka mi en dag...men det er ikke så mye vi har kommet frem til da... Her kan du få en oppdatering:

Nyeste må være at jeg har funnet kjolestilen jeg vil ha (som jeg vil nevne under her mer)

Vi har bestemt oss for fargen lilla som hovedfarge/tema (bombe tenker de som kjenner meg, hehe), men det blir en veldig mørk dyp lilla farge, med fargene sølv og hvit også... Lilla blir mer detaljer farge...blir mest hvit tenker jeg...

Så har min bestis her i Moss som er blomsterdekoratør sagt at hun skal ordne alt av blomster... og pga min ubesluttsomhet skal hun ordne min brudebukett uten at jeg ser den på forhånd, og uten at jeg skal bestemme hvordan den skal se ut.... skummelt!!! Men jeg stoler på henne 100 % samt at hun vet hva jeg liker, jeg klarer bare ikke å bestemme meg... hehe...

Så har jeg og min kjære mer eller mindre bestemt oss for hva vi skal ha til middagen...trooor at jeg ikke skal nevne det her så kan det kanskje bli en overraskelse for de som skal i bryllupet... er du en som ikke skal i bryllupet og er nysgjerrig kan du få vite det på PM... :)

Jeg synes heller ikke det er teit å ha med folk som ikke er invitert i bryllupet i utdrikningslaget. Som du sier: Blir sånn for oss som gifter oss et annet sted enn der vi bor.

Tror kanskje at for de tre jentene det gjelder blir det koselig for dem å bli invitert til utdrikningslaget i det minste...

Hvor var du hen?? Hot Rita? (Vet ikke om andre salonger i området...)

Hun har Demetrios kjoler så det kan godt ha vært det :) (Hvis det står Sposabella i den er det også Demetrios.)

Moro m kjoleprøving da. hvordan var den du likte da? (Du har bare beskrevet hva du ikke likte.. :ler: )

Yes, hos Rita... Nei, jeg har ikke beskrevet den type kjole jeg likte, da det var meninga at jeg igår skulle legge inn bilder av den typen kjole, men glemte det, så da får jeg gjøre det no...

Her er den nærmeste jeg kommer , etter å lett veldig lenge over nettet.

Fant dessuten ut at det er veldig vanskelig å lete etter drømmekjolen på nett, man må heller få prøve kjolen. Og da er det viktig med en brudesalong som er større så man får mulighet å prøve flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho ho ho ho ho den kjolen er fra samme designer som min ;)

Dårlig gjort å ikke fortelle om maten altså....hvis jeg sier at jeg ikke kan komme får jeg vite det da :ler: Nysgjerrig.

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho ho ho ho ho den kjolen er fra samme designer som min ;)

Dårlig gjort å ikke fortelle om maten altså....hvis jeg sier at jeg ikke kan komme får jeg vite det da :ler: Nysgjerrig.

Yepp..Maggie...søkte på brudekjoler for å finne en lignendende da jeg ikke fant den jeg prøvde på demtrios sine sider, så dette var det nærmeste jeg kom...

Når det gjelder maten må det jo bli noe interessant for dere som skal i bryllupet også da... Hvis du ikke kan komme så får du jo vite, hehe... Men jeg tror du kommer jeg... du er jo en av de viktigste gjestene så... :) hehe... (Kan iallefall si det slik at det ikke blir norsk tradisjonsmat, men samtidig noe typisk sunnmørsk... )

Endret av Sympatia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

He he jeg er så smart vøttu :) Da får jeg bare lure på resten ;)

Jasså han har blitt stor gutt.

Jepp, kjempestor, har jobb og saker....skal til og med gifte seg neste år... :fnise:

Du kan bare sitte å lure du, men lur på det i stillhet, msn til meg eller Pm så kan de andre her som skal i bryllupet få lure for seg selv...hehe.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var kjempefin! :rødme:

Ja, det var en kjempe lekker kjole..

ME KNOW! Håper jeg finner en like fin som passer perfekt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet innlegget mitt hvor jeg gjettet på middagen. Om du vil holde det hemmelig kan du endre innlegget ditt der du har sitert meg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet innlegget mitt hvor jeg gjettet på middagen. Om du vil holde det hemmelig kan du endre innlegget ditt der du har sitert meg også ;)

Takker... det var lurt... du er veldig glup må jeg si... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...