Gå til innhold

Sympatia sin bryllupsdagbok


Sympatia

Anbefalte innlegg

Tenker på en ting.... er det slik at man MÅ, og forventer folk at pakkene skal åpnes under selskapet? Eller kan vi selv åpne de opp dagene før, under...og etter selskapet? Forstår det at jeg ELSKER å åpne gaver selv..og tanken på å få andre til åpne istedet for oss frister ikke så veldig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ballerina
Tenker på en ting.... er det slik at man MÅ, og forventer folk at pakkene skal åpnes under selskapet? Eller kan vi selv åpne de opp dagene før, under...og etter selskapet? Forstår det at jeg ELSKER å åpne gaver selv..og tanken på å få andre til åpne istedet for oss frister ikke så veldig... :sjenert:

Det har jeg ikke helt tenkt på, men vi blir nok til å åpne gavene vi får i forkant når vi får dem! ;) For jeg vil også åpne gaver selv! :fnise: Men de som kommer på selve bryllupsdagen skal nok de som liksom skal organisere gavene ta! ...men de man får på forhånd, skal de også til lokalet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kommer før bryllupet er det jo bare å åpne og ta med til gavebordet....men det som kommer under og etter selskapet ville jeg absolutt delegert bort åpningen av. Dere har nok å gjøre den dagen om ikke dere skal stå i evigheter å pakke og notere hvem som ga hva. Dere skal kose dere, snakke med gjestene deres,spiser, danse, skjære kake osv osv. Tror det fort blir kjedelig om folk skal stå å se på at dere pakker ut ørten gaver.

PS. jeg har kjøpt meg lilla kjole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i de andre her ang pakkeåpning. Jeg/vi kommer til å åpne gavene i forkant hvis vi får noen før bryllupsdagen, jeg er også veldig glad i å åpne pakker!! :) Ellers på selve dagen har vi satt broren min og hans kjæreste til åpning og organisering av pakkene. Blir nok litt merkelig å gå å se på sitt eget gavebord kan jeg tenke meg... "Er alt dette vårt" liksom... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Ballerina, *Emma* og Marna. Oki, den er grei, vi skal vel ikke åpne under bryllupet...eller kaaaaanskje en eller to??? Om dem er skikkelig store, eller fra noen speielle... som om mine foreldre har en heelt spesiell gave de vil at vi skal åpne som f.eks...om de finner ut at JA vi spanderer hele bryllupsreisen vi.... (noe jeg ikke tror mine foreldre har råd til da....) men OM en slik gave,DA kan man vel åpne den fort? Ehh?

De som kommer før bryllupet er det jo bare å åpne og ta med til gavebordet....

PS. jeg har kjøpt meg lilla kjole :)

*Emma*, du kan goooodt når den tid kommer gi oss før da....så kan du få se smilet vårt når vi åpner, og få klem der og da..... :klemmer:

Lilla kjole??? Johhoo...da er det nesten en selvfølge at du bare MÅÅÅ ha på deg den i vårt bryllup... :) Jeg vet ikke om du la merke til det,men rosa fargen i kjolen jeg hadde i ditt bryllup var heeelt lik rosa fargen på rosene dine..... :) Og det var ikke en gang planlagt... hehe... Var bryllupet du var i går noe gøy? Mange taler? hehe.... Er vårt det neste bryllupet du skal i eller?

Min kjære har begynnt å kverulere på at han istedet vil at rødt skal være vår hovedfarge i bryllup.... "for lilla er jo fargen for advent som betyr ventetid" blablabla.... "rød er også min yndlingsfarge, Man U er rødt....masse i leiligheten vår er rødt, der ser du yndlingsfargen min er rød" sier han...dust... Og det høres hele tiden ut som han har et smil bak det hele når han sier det som om han bare kødder.... men han er så bastant samtidig...så jeg blir helt forvirra av fyren jeg....

Jeg som har kjøpt lilla silketråd og bånd... :gråte:

Men kampen skal nok fortsette...jeg skal nok få vilja mi...han sa jo at det var greit tidligere....

Nei,no må jeg fyke...jeg skal på spinning jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen ble jo kjøpt til bryllupet i går og jeg tenkte faktisk ikke på deres da jeg kjøpte den - men da jeg kom hjem slo det meg at det måtte da være en ting som gjorde bruden fornøyd :ler:

Den var veldig fin og jeg fik mye skryt for den så jeg gleder meg til å bruke den igjen.

Rødt er jo veldig lekkert da -stilfult. Jeg tror nesten jeg hadde gitt meg på 2 sekunder og min mann hadde hatt noen formening om sånne detaljer. Han brydde seg jo ikke minrde om blomstene var rød eller rosa....

Bryllupet i går var forresten kjempe koselig. Nyyyyydelig brud, god mat og skikkelig hyggelige og morsomme taler. Det er ikke alle som er flinke til å tale - men jeg syns omtrendt allei går var veldig flinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For to dager siden fikk vi skriftlig bekreftelse om at kirka er booka 02.08.2008 klokken 14.00...med våre navn,samt navnet til presten. Det ga en skikkelig god krible følelse i magen å se slikt svart på hvitt. :bryllup: Vi fikk også en brosjyre om prøvelsesattest.

Min kjære sa at no var det kanskje på tide å gå til anskaffelse av bryllupsperm der vi samler alt. Så gøy! :) hehe...

Ellers så merker jeg at jeg begynner å bli litt småsyk,noe som jeg har så absolutt ikke tiden til no. Jeg jobber 168 % stilling (100 % student og 68% lærer), samt at jeg trener flere ganger i uka, igår var jeg på trening i 2 timer. Men det var fordi jeg og venninna mi hadde det så gøy med å prøve to nye saltimer etter hverandre.

Men jeg har ikke samvittighet og heller ikke ro å slenge fra meg ting...og bare ta det med ro. Jeg har fått mer ansvar på jobben også no, planlegge FNdagen for et helt trinn. Det passer meg perfekt da jeg har masse kunnskap om det og syns det er spennende. Men det blir jo mer arbeid på meg da. Det får da bare bli sånn. Jeg er fremdeles ung,og kroppen skal kunne klare slikt. Neste uke blir det litt roligere pga høstferie. Men da er det full konsentrasjon på studiene. Hmm...jeg syter vel ikke... Ååå...katta mi gnir seg inntil PCen....sååå søt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så herlig å få papirene, så tidlig ute de er! :tommelopp: Bryllupsperm hørtes bra ut, blir nok papirer som hoper seg opp og ligger og slenger... Og bryllupspapirene må man jo spare på :)

Håper du holder deg frisk og rask *bort-med-seg-sykdom* :slåss: Høres ikke ut som du har tid til å bli syk rett og slett :ler:

Ønsker deg en rolig og flott helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så herlig å få papirene, så tidlig ute de er! :tommelopp: Bryllupsperm hørtes bra ut, blir nok papirer som hoper seg opp og ligger og slenger... Og bryllupspapirene må man jo spare på :)

Håper du holder deg frisk og rask *bort-med-seg-sykdom* :slåss: Høres ikke ut som du har tid til å bli syk rett og slett :ler:

Ønsker deg en rolig og flott helg!

:klem:

Takk så mye Marna! Samme kveld som jeg skrev forrige innlegg ble jeg faktisk ganske syk, heelt slap, kvalm og hodepine...tok en skikkelig sterk IBUX og gikk tidlig til seng. Dagen etter var jeg heeelt fin igjen....rare greier.... Denne helga har jeg bestemt meg for å ta det heeelt med ro... jeg sitter faktisk i pysjen ennå...hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
jeg sitter faktisk i pysjen ennå...hehe..

Det gjør jeg også - ennå ;) Men hva annet trenger jeg å gjøre i dag da hvor jeg ikke kan gå i pysj? :fnise:

Ha en fin lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Så rart at det er presis 10 måneder igjen...de siste to månedene har gått veldig fort... :)

Det er superrart!! Jeg synes også at de to siste månedene har gått fort - tiden går mye fortere nå enn den gjorde da det var over ett år igjen :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er superrart!! Jeg synes også at de to siste månedene har gått fort - tiden går mye fortere nå enn den gjorde da det var over ett år igjen :)

:klemmer:

Ja,akkurat det syns jeg også. Får litt sjokk og litt småhetta om at tiden går så fort. Plutselig er dagen der. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *marie*

Hei :vinke:

Innom å titter i boken din...

Gratulerer med forestående bryllup,enig med deg at de siste månedene går utrolig fort.

Man føler plutselig at man har veldig mye igjen...men vi kommer vel i mål.

Lykke til videre i planleggingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Innom å titter i boken din...

Gratulerer med forestående bryllup,enig med deg at de siste månedene går utrolig fort.

Man føler plutselig at man har veldig mye igjen...men vi kommer vel i mål.

Lykke til videre i planleggingen

Takk så mye *marie* og velkommen i dagboken min. Ja,tenker jeg klarer å komme i mål...har flere som vil hjelpe meg så da går det fint... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å vurderer å ta en tur innom brudesalong for å bare prøve noen kjoler så jeg kan se hva jeg kler...med ermer, halterneck...stopper..uten stropper...bare for å ha det klart...kanskje finner jeg drømme kjolen,så kan jeg bestille den på nyåret når jeg vet presis min str...

Men samtidig får jeg ikke meg selv til å gjøre det...tror jeg må ha noen til å dra meg med... så kanskje på tide å nevne det til folk så noen kan ta iniativet til å si "jaaaa...kan ikke vi stikke innom da eller da et sted da, jeg er med!!" Vil ikke mase på noen å si...duuuu...bli med daaaa..... *snufs* savner mamma.....

Gler meg så masse til imorgen jeg... da er det rett hjem fra skolen,fikse seg, så drar jeg og ei venninne på Gwen Stefani konserten i Oslo...det blir så utrolig gøy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ballerina

Det er GØY GØY GØY å prøve kjoler!! Hadde jeg bodd er du bor så skulle jeg gjerne ha vært med deg :-D

Kos deg på konsert i morgen også :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er inngangsmarsjen bestemt... om det er mulig så skal vi ha

... den er jo nydelig med fioliner,harpe og trompet.... men litt vel dyrt, og kanskje ikke så lett å få til...men det er iallefall den melodien vi vil ha på en eller anna måte! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er GØY GØY GØY å prøve kjoler!! Hadde jeg bodd er du bor så skulle jeg gjerne ha vært med deg :-D

Kos deg på konsert i morgen også :)

:klemmer:

Takk så mye Ballerina, du er kjempesøt! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...