Gjest Pesto Skrevet 5. juni 2007 #121 Del Skrevet 5. juni 2007 Det hørtes ikke så gøy ut, gikk det bra? Du får spise noe godt som gave for lidelsene. Jeg blir så grinete når jeg ikke får mat så det hadde ikke vært noe til pasient å ha meg der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #122 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) No er jeg hos mine foreldre, i samme bygd som vi skal gifte oss neste år. Det er 28 grader i skyggen her, noe som betyr at det er over 30 grader i sola. Herlig.... Tenk om det er slik 2.august neste år også da??? Jeg kjøpte bryllupsmagasinet igår, litt gøy å se,men sååå bra syns jeg ikke det var... Endret 6. juni 2007 av Sympatia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musica Skrevet 6. juni 2007 #123 Del Skrevet 6. juni 2007 Vi får håpe det blir blå himmel og sol 2.august neste år ja Ei venninne giftet seg samme helga for 4 år siden, og de hadde strålende vær! Men som gjest i bunad så var det faktisk nesten for varmt... Har noen bryllupsmagasin jeg også, men synes ikke de er veldig bra jeg heller. Fryktelig mye reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #124 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg ble litt jippi når de sto at Bryllupsmagasinet hadde regionale sider så jeg kjøpte den i Ålesund i håp at om det var reklame fra området også om så. Men det var bare 5 sider hvor det sto en artikkel om ringer som en regional journalist har skrevet, så to sider om et fiskevær i sogn og fjordane som er perfekt for bryllup, og en siste side om sunnmørsbunad med bryllupskrone. Altså 5 sider uten noe interessant info for meg! Men fant en kjole jeg falt for i bladet da... hadde den bare hatt lilla silkebånd, men var nydelig uansett... Denne ... Så jeg har tenkt å sjekke med de som selger og leier dette merket i Norge, om pris for leie eller kjøpe. Om de i det hele tatt har den og hvilke størrelser de har, jeg håper iallefall at jeg skal klare å bli såpass tynn at jeg får på meg størrelse 42. Har jo klær jeg får på meg i den størrelsen allerede no, men det gjelder hva da. Og når det gjeld den slankinga så har jeg funnet ut at jeg melder meg no inn i vektklubben, så ser jeg hvordan det går i sommer. Jeg ser jeg at de starter opp et kurs i august i Moss med Grete Roede så da får jeg melde meg på den om det ikke går så bra i sommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 6. juni 2007 #125 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg ble litt jippi når de sto at Bryllupsmagasinet hadde regionale sider så jeg kjøpte den i Ålesund i håp at om det var reklame fra området også om så. Men det var bare 5 sider hvor det sto en artikkel om ringer som en regional journalist har skrevet, så to sider om et fiskevær i sogn og fjordane som er perfekt for bryllup, og en siste side om sunnmørsbunad med bryllupskrone. Altså 5 sider uten noe interessant info for meg! Men fant en kjole jeg falt for i bladet da... hadde den bare hatt lilla silkebånd, men var nydelig uansett... Denne ... Så jeg har tenkt å sjekke med de som selger og leier dette merket i Norge, om pris for leie eller kjøpe. Om de i det hele tatt har den og hvilke størrelser de har, jeg håper iallefall at jeg skal klare å bli såpass tynn at jeg får på meg størrelse 42. Har jo klær jeg får på meg i den størrelsen allerede no, men det gjelder hva da. Og når det gjeld den slankinga så har jeg funnet ut at jeg melder meg no inn i vektklubben, så ser jeg hvordan det går i sommer. Jeg ser jeg at de starter opp et kurs i august i Moss med Grete Roede så da får jeg melde meg på den om det ikke går så bra i sommer... Jeg vil også gå ned i vekt, men har funnet ut at det går ikke så bra alene, vurderte også å melde meg inn i vektklubben.no men er litt usikker på det. Lurer på om det er så bra som reklamene tilsier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 6. juni 2007 #126 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg vil også gå ned i vekt, men har funnet ut at det går ikke så bra alene, vurderte også å melde meg inn i vektklubben.no men er litt usikker på det. Lurer på om det er så bra som reklamene tilsier. Hei, jeg har både gått på Grete Roede kurs og nå bruker jeg vektklubben. Jeg for min del hadde ikke klart å gå rett på vektklubben, ikke fordi det er dårligere, men fordi jeg trengte et spark i rompa!! Jeg hadde nytte av den "offentlige ydmykelsen" som kommer når man må veie seg til hvert kurs og ikke minst snakke om det på kurset foran andre. Ikke noe kult og gå opp når alle andre hadde gått ned så da ble det til at jeg tok meg sikkelig sammen for å slippe å være den som hadde gått opp. Det funket på meg, men skjønner at folk synes det er litt vel mye oppmerksomhet på deres vekt, det er jo en ganske personlig ting. Nå prøver jeg å gå ned på egen hånd og det er ikke lett. Vektklubben er en hjelp når jeg trenger litt kontroll igjen. Men det kan jo være at man klarer helt fint å komme igang med vektklubben uten kurs først. Vet om mange som klarer det, står stadig artikler der inne om folk som gjør det. Men det er jo gratis så det er vel bare å prøve også heller melde seg på et kurs hvis det ikke fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #127 Del Skrevet 6. juni 2007 Kurs er uansett ikke før til høsen, så da kan jeg like gjerne prøve vektklubben. Idag var jeg å såg på lokalet vårt, tok masse bilder da jeg mest sannsynlig ikke vil kunne se dette lokalet igjen inne før neste sommer. Så no får vi se på bildene og se ann hvordan vi vil ha ting. Det var så gøy å være i lokalet og se for seg hvor fint det vil bli der om litt over et år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 7. juni 2007 #128 Del Skrevet 7. juni 2007 Så gøy å se på lokalet. Jeg kunne også tenkt meg og tatt en siste titt før sommeren. Greit å vite litt om hvordan ting ser ut når man planlegger. Jeg husker ikke alltid så mye fra den første visningen. Lurt å ta bilder, da kan andre se også. Prøv Vektklubben på nett , tenkte ikke på at det ikke var kurs før til høsten. Jeg gikk på et sommerkurs i begynnelsen som varte i hele juli, men det er ikke sikkert det er alle steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 7. juni 2007 #129 Del Skrevet 7. juni 2007 vektklubb.no er super bra!! Har aldri hatt GR og gikk rett på VK - minus 13 kg på under 10 uker Men den vektklubb.no man må betale for på VG er mye bedre enn GR sin gratis vektklubben.no på nett!! Fin kjole forresten - lykke til med jakten! Og bare sånn hvis det ikke skulle gå så kommer kjolene i mye større str enn 42 altså. Mener jeg har sett opptil 50!! Så det burde ikke være noe problem med str uansett om du klarer ned 100g eller 30 kg Skal krysse fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 7. juni 2007 #130 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg prøvde meg på VGs vektklubb, men det gikk ikke bra. Men kanskje det bare var jeg som ikke var motivert nok? Nå er jeg ikke med noen plasser etter å ha tatt GR-kurs på nett. Har tatt av meg 10 kg siden i fjor høst, men skulle gjerne vært kvitt mer. Nå er det bare 1 mnd igjen til bryllupet, så jeg gidder ikke stresse mer med slanking. Ser nok helt sikkert bra ut likevel, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 7. juni 2007 #131 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg prøvde meg på VGs vektklubb, men det gikk ikke bra. Men kanskje det bare var jeg som ikke var motivert nok? Nå er jeg ikke med noen plasser etter å ha tatt GR-kurs på nett. Har tatt av meg 10 kg siden i fjor høst, men skulle gjerne vært kvitt mer. Nå er det bare 1 mnd igjen til bryllupet, så jeg gidder ikke stresse mer med slanking. Ser nok helt sikkert bra ut likevel, tenker jeg Det gjør du garantert, slanking må man gjøre fordi man vil og fordi man vil føle seg bedre. Blir for mye fokus på om magen er sånn og håndtak i siden. Det er det bare å glemme hvis man føler seg vel. Jeg tviler på at det er noe poeng og skulle holde på med panikkslanking rett før, da blir man bare sur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 7. juni 2007 #132 Del Skrevet 7. juni 2007 Det gjør du garantert, slanking må man gjøre fordi man vil og fordi man vil føle seg bedre. Blir for mye fokus på om magen er sånn og håndtak i siden. Det er det bare å glemme hvis man føler seg vel. Jeg tviler på at det er noe poeng og skulle holde på med panikkslanking rett før, da blir man bare sur. Jeg skal heller satse på å være så usannsynlig overjordisk vakker at ingen legger merke til at jeg har litt for mange kilo Men alle vet jo hvordan jeg ser ut likevel, jeg skal jo ikke forandre meg helt bare for én dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 7. juni 2007 #133 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Jeg skal heller satse på å være så usannsynlig overjordisk vakker at ingen legger merke til at jeg har litt for mange kilo Men alle vet jo hvordan jeg ser ut likevel, jeg skal jo ikke forandre meg helt bare for én dag Nei, og hvorfor skal vi prøve å se ut som noen vi ikke er. Jeg har sluttet helt å se på bilder av brudekjoler på nettet med modeller. Fikk helt nåja en stund av at alle så perfekte ut. Funnet ut at jeg får bare prøve noen og se hva som passer. Man kan ikke se på de bildene som er strukket og fikset på i etterkant. Du blir så vakker så Endret 7. juni 2007 av Pesto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #134 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg skal heller satse på å være så usannsynlig overjordisk vakker at ingen legger merke til at jeg har litt for mange kilo Men alle vet jo hvordan jeg ser ut likevel, jeg skal jo ikke forandre meg helt bare for én dag Sant sant... nydelig blir du nok uansett når man er ekstra pyntet og stelt opp. Meg ble det et veldig OBS at no har jeg lagt på meg for mye da jeg såg dobbelhaka mi på bilder av meg, blir den borte er jeg kjempefornøyd, og blir de ekstra håndtaka på ryggen borte også så er det supert. Ellers så er det vel bare de to tingene jeg vil ha fjernet, magen er jo helt grei da puppene mine uansett er større enn de, men det kan jo fjernes litt av det også da, puppene blir jo mindre de også. Litt buhu over det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #135 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Fin kjole forresten - lykke til med jakten! Og bare sånn hvis det ikke skulle gå så kommer kjolene i mye større str enn 42 altså. Mener jeg har sett opptil 50!! Så det burde ikke være noe problem med str uansett om du klarer ned 100g eller 30 kg Skal krysse fingrene for deg Kjole blir jo det uansett, men vil helst ikke være en 44 brud og heller ikke 46 brud....vil jo ikke heller at jeg i hvit stor kjole, ved siden av din bror i sort slankende dress, samt slanke mannen skal se ut som "musa og elefanten". Og skal du til Moss i helga, eller er det bare barna dine som skal dit for å bli passet på imens du feirer din store runde dag? Endret 7. juni 2007 av Sympatia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 8. juni 2007 #136 Del Skrevet 8. juni 2007 Skjønner det - jeg trodde bare at du trodde de ikke kom i større enn 42 Nei jeg skal ikke være i Moss i helga, skal såvidt innom i morgen for å levere ungene bare . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 8. juni 2007 #137 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg prøvde meg på VGs vektklubb, men det gikk ikke bra. Men kanskje det bare var jeg som ikke var motivert nok? Nå er jeg ikke med noen plasser etter å ha tatt GR-kurs på nett. Har tatt av meg 10 kg siden i fjor høst, men skulle gjerne vært kvitt mer. Nå er det bare 1 mnd igjen til bryllupet, så jeg gidder ikke stresse mer med slanking. Ser nok helt sikkert bra ut likevel, tenker jeg Omtrent akkurat slik jeg tenker! Jeg trener hver dag og kjemper hardt med vekta, og hver minuskilo er en bonus, men nå er det mer på grunn av helsa enn fordi jeg skal være fin akkurat den dagen. Det blir jeg uansett! Vi skal stråle av lykke og være fantastisk vakre, og om kjolen er i størrelse 44 så står det ikke med store bokstaver i panna mi! Hurra for sunne og lykkelige bruder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 8. juni 2007 #138 Del Skrevet 8. juni 2007 Hurra for sunne og lykkelige bruder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #139 Del Skrevet 8. juni 2007 Vi skal stråle av lykke og være fantastisk vakre, og om kjolen er i størrelse 44 så står det ikke med store bokstaver i panna mi! Hurra for sunne og lykkelige bruder!! Signerer denne ja! No reiser jeg snart ut på Ålesund lufthavn Vigra, for så å reise til Gardemoen, for så å bli henta av min samboer (som jeg kan kalle han for første gang idag). Så skal vi ha vår første natt som samboere og forlovede i vårt hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 8. juni 2007 #140 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) No reiser jeg snart ut på Ålesund lufthavn Vigra, for så å reise til Gardemoen, for så å bli henta av min samboer (som jeg kan kalle han for første gang idag). Så skal vi ha vår første natt som samboere og forlovede i vårt hjem! Høres ut som du sliter med de samme problemene som meg ang. mage, bryst og håndtak Ja-ja, vi er alle forskjellige Å så spennende, nyforlovede samboere, kan resultere i hva som helst det Kos deg masse!! Helge Endret 8. juni 2007 av Susiepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå