Gå til innhold

Majabeths dagbok 070707

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Innom for å ønske god helg jeg også!!!!!!!!

:klem:

Takker!

Endret av Majabeth
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jo klar nå :bryllup:

Ikke mye som gjenstår ser det ut til, kjempebra :tommel:

Selv sliter jeg med å finne undertøy :sur:

Ha en fortsatt fin lørdagskveld :kose:

Skrevet
Du er jo klar nå :bryllup:

Ikke mye som gjenstår ser det ut til, kjempebra :tommel:

Selv sliter jeg med å finne undertøy :sur:

Ha en fortsatt fin lørdagskveld :kose:

Fikk forresten kjøpt ringene i dag!!! :hoppe:

Skrevet
Fikk forresten kjøpt ringene i dag!!! :hoppe:

:hoppe: GRATULERER med ringkjøp :klem1:

Skrevet (endret)
:hoppe: GRATULERER med ringkjøp :klem1:

Og sida gubben ikke var med i dag var det jeg som bestemte hvilke ringer det ble :ler: Vi endte opp med ringer i hvitt gull, min er 4 mm og gubbens er 5 mm. Ingen diamant i min, det får vi heller kjøpe etterhvert. Hun dama sa at ringene er behandla med et eller annet slik at de ikke trenger å bli etterbehandla som de andre hvitt-gull-ringene de hadde. :vetikke:

Endret av Majabeth
Skrevet
Og sida gubben ikke var med i dag var det jeg som bestemte hvilke ringer det ble :ler: Vi endte opp med ringer i hvitt gull, min er 4 mm og gubbens er 5 mm. Ingen diamant i min, det får vi heller kjøpe etterhvert. Hun dama sa at ringene er behandla med et eller annet slik at de ikke trenger å bli etterbehandla som de andre hvitt-gull-ringene de hadde. :vetikke:

Har ikke peiling på hvitt-gull, men det hørtes jo supert ut at dere slipper etterbehandlinga. Vet bare at børstet gull skal jeg ALDRI ha!! Vi kjøpte først ett par ringer med børstet gull i midtet og glatt på kantene, hadde de i ei uke før vi leverte de tilbake :sur: Ripete og stygge, så jeg klagde...skal jo tross alt gå med ringene hele livet, ikke bare ei uke liksom :sjenert:

Også angrer jeg på at ikke jeg også tok 4 mm, gubben skulle absolutt ha 5 mm, og jeg var ikke klar over at det var mulig å ha en av hver :vetikke: Men overlever vel :) Skal få satt inn en stein i min nå da, til bryllupet :hoppe:

Skrevet

I dag har vi snakka litt om ringene :hjerter_rundt: Vi lurer på om vi skal få satt i diamant i min med én gang. Tror nesten det, ja!

Skrevet

Driver forresten og leter etter noter til "Jämtlandsk brudemarsch" Er det noen av dere KG-jenter som kan hjelpe meg?

Skrevet

Gjesteboka vår

Har egentlig tenkt på noe annet, men så var den så rimelig at jeg bare måtte slå til. Kosta 140,-!!!

Skrevet
Gjesteboka vår

Har egentlig tenkt på noe annet, men så var den så rimelig at jeg bare måtte slå til. Kosta 140,-!!!

Den var jo bare lekker :) Like lekker som 'brudesvennen' :sjenert:

Hvor sa du at du kjøpte den gjesteboka hen?

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Nyyydelig liten bebihund! Også så lekker gjestebok a gitt :)

Gjest Ballerina
Skrevet

For en supersøt liten hund!!! å, fikk lyst på en liten pusetatt... (hehe... hvor er logikken??? :legrine: )

Gjesteboka var forresten også kjempesøt!

:klem:

Skrevet
Den var jo bare lekker :) Like lekker som 'brudesvennen' :sjenert:

Hvor sa du at du kjøpte den gjesteboka hen?

Kjøpte den på Libris. Var en tur innom for å se etter noe dilldall å lage konfirmasjonskort av- og plutselig bare lå den rett foran meg. Den nærmest bønnfalt meg om å kjøpe den! Hvertfall føltes det sånn :sjenert:

Skrevet
Kjøpte den på Libris. Var en tur innom for å se etter noe dilldall å lage konfirmasjonskort av- og plutselig bare lå den rett foran meg. Den nærmest bønnfalt meg om å kjøpe den! Hvertfall føltes det sånn :sjenert:

*løper på Libris* :)

Skrevet (endret)

Er så forvirra nå! Hadde egentlig bestemt meg for å si opp jobben jeg har nå- har fått tilbud om annen jobb. Men så kommer sjefen til meg og tilbyr meg 4800,- mer i måneden! :overrasket: Nå må jeg begynne å vurdere for og imot igjen :forvirra:

Endret av Majabeth
Skrevet
Er så forvirra nå! Hadde egentlig bestemt meg for å si opp jobben jeg har nå- har fått tilbud om annen jobb. Men så kommer sjefen til meg og tilbyr meg 4800,- mer i måneden! :overrasket: Nå må jeg begynne å vurdere for og imot igjen :forvirra:

Wooow, det er jo myyye penger jo :wow:

Kan tenke meg du får ett vanskelig valg nå ja :overrasket:

:kose:

Gjest Ballerina
Skrevet

Da skjønner jeg at du er litt forvirra... veldig mye penger det... hva sier magefølelsen da??

:klem1:

Skrevet (endret)
Da skjønner jeg at du er litt forvirra... veldig mye penger det... hva sier magefølelsen da??

:klem1:

Magefølelsen driver litt fra ene sida til den andre...:klø: Jeg tenker nesten ikke på noe annet for tida. Gleder meg til jeg har bestemt meg! Men at det skal være så vanskelig!!! :frustrert:

Dersom jeg begynner i den nye jobben får jeg ca 1000,- mindre i mnd, men bedre arb.miljø og turnus.

Vanskelig dette...

Endret av Majabeth
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...