Gå til innhold

~Snailhouse rock~

Sniglå

Anbefalte innlegg

:hoho: :hoho: :hoho:

Jeg fikk oppvekker-venninna mi til å ringe mobilen min, bare sånn for sikkerhets skyld. Og da kjente jeg at det vibrerte i hettegenseren min, som jeg har på meeeeeg!!!!!!! Er det muuulig!?!

I rest my case: Jeg er vims... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg e våkæn! Eg e våkæn! (sitat fra Sid i Istid :ler:)

Jeg er oppe og går, og klokka ringte akkurat som den skulle, men jeg er syyyyk. :grine:

Eller...Litt iallfall. Har en tendens til å synes veldig synd på meg selv når jeg bare er et snev av syk, er nok litt som guttene på det punktet ja.

Halsen er tjukk som bare det, og lymfene er hovne... Men ingen feber (tror jeg), så da går jeg på skolen :Nikke:

Litt kaffe, så kommer det seg nok :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for god bedrings-ønsker alle sammen! :hjerte:

Typisk nok. I dag er jeg skikkelig klein, og i dag var den dagen jeg ble sittende aaaalt for lenge med pasienten. Jeg skulle jo bare ta et avtrykk, men aaargh! :sur:

Endte opp med fire avtrykk hvor instruktøren måtte ta det siste for meg. Ikke tale om at jeg skulle få det til. Nei, så halv fem, DA var Sniglå ferdig :roll:

Egentlig er det mer beundringsverdig av pasienten min, hun har ligget pal i stolen i tre timer hver gang (ble nesten fire timer i dag!), og denne uka har hun vært hos meg tre ganger. Og hun kommer tilbake i morgen! Aldri i livet om jeg hadde orket det! :ler:

Nei, nuh skal vi se Top Gear! :hoppe: Endelig kommet nye episoder! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syyyyyk :sprettoy:

Men jeg tvang meg selv til å gå ut som planlagt i går. Var faktisk kjempegøy, og ekstra gøy når vi traff på BK og M ;)

I dag har det, og skal det fortsatt, slappes av, soves, snytes og hostes. Og nuh er sambo nede på kinaen og henter mat :-D (og IKKE søtsur, bare så det er sagt :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for enda flere god-bedringer, jeg trenger det for jeg er enda ikke helt i hakk. I dag var faktisk første gangen jeg har ringt skolen og sagt jeg ikke kan komme. Har nettopp avbestilt pasienten som jeg skulle hatt klokken 13, og må ringe en av sekretærene som springer rundt og tar fravær.

Jeg har ikke feber (tror jeg), men jeg må nyse H E L E tiden, og får liksom ikke nysen til, så da fosser det bare snørr og tårer i stedet. Ikke noe særlig gunstig tilstand om jeg skal sitte over pasienter, nei... :forvirret: I morgen har jeg heldigvis ingen pasienter, så forhåpentligvis er jeg i form igjen til onsdag. Jeg har ikke tid til å være syyyk!! :sur:

Frem tilsommeren kommer jeg til å få det supertravelt! Jeg skal lage en fire-ledds bro, pluss tre kroner på stift hos den ene pasienten, to partielle proteser og muligens tre uttakskroner på en annen pasient, en fireledds bro på en tredje pasient og en bro av foreløpig ukjent dimensjon på en fjerde pasient. I tillegg har jeg masse "småplukk-pasienter", som jeg kaller det, innimellom alt dette.

Håper håper håper jeg klarer å bli ferdig, for da er alle de kliniske kravene i boks og sannsynligheten for å gå ut som ferdig tannlege i juni øker :-D

Kinamaten ja! nam nam! Favoritten er en plass på Minde, faktisk. Der lager de en killer stekt ris DIIII LUX! Og så slenger de på litt karri for smakes skyld. MMMMMmmm!

Sursøt-driten får vente :ler:

Hva skal jeg finne på i dag da? Får jo enormt dårlig samvittighet av å bli hjemme i dag kjenner jeg....:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er forresten full av blåmerker på lår, legg og rumpe! Sambo telte over alle sammen i går, og kom frem til et antall godt over 20 store og små! :overrasket:

Enten har jeg fått en slags blodsykdom, eller så gikk det hardere for seg på dansegulvet i helga enn jeg kan huske :ler:

Å, kom på jeg må ringe legen. Jeg har en føflekk/kviselignende utvekst på kneet som legen sa for et par år siden kom til å forsvinne. Men neida, den er der enda og er drit ekkel. Da er det bedre med et arr... Hadde egentlig tenkt å bare snaie den av selv, "låne" litt bedøvelse, skalpell og litt sutur fra skolen, men der steiler sambo, gitt :ler: Pyse! :legrine:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ligger du ikke på sofaen og gumler snop og ser på dårlige serier? :klø:

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...