Gå til innhold

Dagboka mi vel!


smile

Anbefalte innlegg

Ja her laver det ned med enda mere snø nå. Deilig det!!!! :kalle:

Det tror jeg på.. Vil og ha snøøø!! :sur:

Ja lillemor er morsom nå, men egentlig er det greit det ikke er full rulle for jeg må jo rydde unna så mye rart hun kan pille på! :ler:

Har ikke fått noen tenner enda nei. Heldigvis! :)

:ler: Er vel like greit å bare rydde unna alt med en gang!?!? Når de først begynner å pille, varer det leeeenge... Her piller de fortsatt... *frustrert*

Du droppe salg??? :dåne: Jeg tror ikke noe på deg! Jeg gir deg et par-tre dager så tipper jeg du er innom en butikk eller ti! :fnise:

:tunge1:

Har fortsatt holdt meg borte *stolt*

:ler:

Fant du noe spennende på salget da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt du blir frustrert over svigers, har mine egne frustrasjoner over mine jeg også,selv om de er utrolig snille og koselige folk. Er bare det at man kanskje forventer det samme som fra sin egen familie, og når det ikke skjer, ja, jeg gråter en skvett innimellom jeg også :fnise:

Godt nyttår forreste, og ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst, så har jeg også merkelige svigers. Eller det er svigermor da, siden jeg ikke har noen svigerfar lenger. Jeg vil ikke si så mye her om hvorfor hun er merkelig, men du er ialllfall ikke alene. ;)

Ha en god helg lille venn! Håper den blir stille og rolig for dere, etter en hektisk juletid. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Joker'n

Jeg skjønner godt at du blir irritert på svigers jeg, det tror jeg de fleste hadde blitt :klemmer: Og jeg har ikke vært her inne på lenge, så godt nyttår, smile mi :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med svigers?

Mine svigers har i dag invitert oss og foreldrene mine på middag!

Dååån!

Lillelubben 8 mnd og 2 dager

Lubbefrøet 6 uker om 10 minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*innom og legger igjen spor*

Har merkelig nok hatt et greit forhold til svigers de siste ukene.. Nyter det mens jeg kan, men vet det snur før jeg vet ordet av det, så jeg skal ikke rope for høyt :ler:

Står til med deg og vesla da?? Fått opp farten på gulvet eller? :fnise:

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Svigers-forholdet er rolig om dagen, cirka like rolig som min aktivitet her... (min avatar avslører vel ikke det???? :sjenert: )

Nå om dagen er jeg på vognjakt igjen... Som menn handler bil handler jeg vogn føles det som.... :smile: Men jeg liker det! :ler:

Nå tror jeg drømmevogna er TFK joggster twist. Fatter ikke at jeg ikke så på den først men da var jeg så opphengt i at det skulle være stabilt, lunt og 4-hjuling. Det er jo ikke noe annet enn simo som tilfredstiller det da... Men jeg har ødelagt nok ryggen min på den nå. Nå er jeg på prisjakt! Bare så dønn irriterende at babyjungle ikke får selge den til Norge lenger! Nesten god nok grunn for meg til å ikke kjøpe den... Bare nesten da! :ler:

Ellers vokser lillesmile noe fryktelig om dagen! HUn er høyt og lavt og jeg kan ikke annet enn å le. Hun er så fronøyd med å komme seg dit hun vil. Om ikke veldig mange dagene krabber hun nok også! :rosasmil:

Jeg har lite planer om dagen og det er superdeilig! Så nå lever jeg cafèlivet, rydder litt i hjemmer, strikker og bare koser meg som mor! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...