Gå til innhold

Dagboka mi vel!


smile

Anbefalte innlegg

Det var da veldig så flinke alle er til å handle julegaver... Har ikke begynt å tenke på det engang :forvirret: Ja, ja jeg kan jo skylde på at vi må flytte først :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julegavehandel er stressende hvert år synes jeg...Det er så UTROLIG vanskelig å finne på noe etterhvert..folk flest har jo ALT de trenger!!! :sukk::fnise:

Gjør det litt enkelt i år vi da..etter å ha fått hundreogørten bilder av alle tante-/onkelbarna våre til jul i årevis..så begynner vi å gi det samme tilbake! :fnise: Greit å ha noen få bilder av tantebarn..men ørten forstørrelser...og vi har jo endel etterhvert..hvor skal man gjøre av dem liksom?! :sjenert: Så nå kan de få smake litt sin egen medisin! :fnise:

Her i huset kjører vi også på lykke og fromme..det vil si jeg orker ikke å innta noen flere hormoner nå..hittil har det jo ikke vært så mye action at vi frykter noe..men kanskje jeg må prøve snart!? :sjenert::fnise: Blir litt som å gru seg til eksamen...blir bare verre til lenger man venter, så jeg bør vel snart bare få det unnagjort! :lur::ler:

Ha en flott torsdag..eller hvilken dag det var nå igjen.. :fnise::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det blitt søndag madden... Ikke så ofte her lenger. :)

Ja det er godt å få unna litt julgaver men vi har da så skrekkelig mange også. Men nå er jeg heldigvis kommet halvveis!! :danse: Så vet jeg hva jeg skal ha til en god del av de andre iallefall.

Å få sa mange bilder av tantebarn er kanskje ikke så gøy nei... Har fått noen vi også men de blir da virkelig ikke hengt opp! Så er det litt dumt siden det er fotografbilder også...

Lykke og fromme er litt spennende det... Eller vi tar ikke de store sjansene vi da. Vi ble veldig fort gravid sist så vi tør ikke ta så mange sjanser som vi gjorde før. Kanskje vi blir sløvere etterhvert. Grue seg til eksamen ja! :fnise: Litt spennende første gangen men ta god tid, bruk glidekrem og ta litt kontrollen selv så du selv kan styre litt så går det så bra atte! Synes det er helt merkelig at det kan trekke seg sammen til det normale så fort igjen!

*******************

Nå sover lillesmile så jeg får gjort litt. Bruker liksom ikke gjøre så mye på en søndag men i dag må jeg få gjort unna litt. Ser ikke bra ut her. Mest møkkete egentlig så jeg tenkte jeg skulle fyre løs på badet mens hun sover. Jeg har akkurat hengt opp klær og satt på en ny. Fatter ikke hvordan vi får til så mye klesvask jeg... Jo en ting skjønner jeg litt med i.o.m at jeg har begynt med tøybleier men jeg synes ikke det utgjør så mye. Forresten er jeg foreløpig veldig fornøyd med det men mannen er ikke helt med på det enda og det er litt kjedelig. Må vel ta fram min kvinnelist og bestikke han med noe. :sjarmor:

Så må jeg vel ut på en trilletur etterpå. Her er det skikkelig julestemning med masse nysnø som henger på trærne.

Ha en fin søndag alle mann alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Åssen står det til med pakkinga??

Plass til meg i kofferten eller??? :sjarmor:

Er så og si ferdig med gavene nå, jeg.. Tok en kjapp en forrige uke :ler: Mannen var skikkelig på hogget, og fant så og si alt :sjokk:

Men herlig er det jaffal, å vite at vi er klar.. Eller.. Mangler jo å pakke inn alt da.. Men det skal jeg kose meg med når jeg har pynta til jul..

Misunner deg den snøen din altså.. Sender du over litt til meg??

:ler:

StorKlem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Åssen står det til med pakkinga??

Plass til meg i kofferten eller???

Er så og si ferdig med gavene nå, jeg.. Tok en kjapp en forrige uke Mannen var skikkelig på hogget, og fant så og si alt :sjokk:

Men herlig er det jaffal, å vite at vi er klar.. Eller.. Mangler jo å pakke inn alt da.. Men det skal jeg kose meg med når jeg har pynta til jul..

Misunner deg den snøen din altså.. Sender du over litt til meg??

StorKlem

Hei du gamle ørn! Også i ny drakt da! :smile: Men jeg kjente deg fort igjen både på ticker og avatar :) Det er liksom deg!!! :hjerte:

Foreløpig er det plass i kofferten men jeg er ikke helt ferdig å pakke enda. Du kan jo krype nedi vogna og sendes med spesialbagasje??? Kanskje litt overvekt? :ler:

Så deilig det må være å være ferdig med julegavene. Å pakke inn er bare kos så det er liksom ikke jobb synes jeg. Jeg er godt over halveis i gavene jeg. Synes det er bra for jeg vet ikke å ha vært så tidlig ute før. Så får vi se om jeg får kjøpt flere gaver på ferie. Skinnvesker til venninner må vel være bra?!!

Du kan få låne snøen en ukes tid, inkl. den som henger på trærne. :kalle: Gratis leie i en uke! :ler2:

Bestilt tur du nå eller?

Det er så koselig med juleforberedelser. Tenkte jeg skulle kikke litt etter julegardiner selv idag.

Ha en fin dag! :klem:

Ja det er veldig kos men jeg synes det blir litt stress også. Men det er jo det jeg prøver å unngå nå da... :ler: Så ender det vel som før.... :sjenert:

En fin dag til deg også!

:klem:

*************************************

Fant brukte tøybleier på nett i dag. Akkurat de jeg tenkte å kjøpe meg. Fatter ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det her tidligere.

Så har jeg funnet en trehjuling jeg har lyst på. Trenger ei vogn som er mindre og lettere men det er jaggu ikke lett å finne noe i denne jungelen. Synes jeg var i samme runden for 1 år siden gitt... Tips mottas med takk!! (en lett og fin 3hjuling)

I dag har jeg vært skikkelig flink og nå er jeg skikkelig gåen i ryggen. :ler:

Jeg har vasket ordentlig på badet... Huff! At det går an å samle så mye støv... :sjenert:

Så har jeg vasket gulvet på stua og kjøkkenet 2 ganger... Jeg nevner ikke grunnen.... :ler: Så har jeg klær i vaskemaskinen og flere vasker skal det bli. :husarbeid:

Men det er godt å få unna litt. I tillegg har jeg gjort unna mye annet småtteri.

Kjenner jeg har litt vondt i halsen og er litt tett i nesen. Det passer VELDIG dårlig å få noe dritt nå som vi skal ha ferie. :kjefte:

Nei, jeg får vel fortsette. Ser det er en bunke med klær foran meg som må taes.

Ha en fin dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg vasket gulvet på stua og kjøkkenet 2 ganger... Jeg nevner ikke grunnen.... :ler:

Kan det være det samme som jeg gjorde igår... Litt formye vann som ble skjoldete etter tørking... :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg funnet en trehjuling jeg har lyst på. Trenger ei vogn som er mindre og lettere men det er jaggu ikke lett å finne noe i denne jungelen. Synes jeg var i samme runden for 1 år siden gitt... Tips mottas med takk!! (en lett og fin 3hjuling)

Jeg leste trehjulsykkel jeg. Satt og tenkte lenge på det der. Kunne ikke skjønne hvorfor lillesmile skulle trenge trehjulsykkel allerede :klø:

I hvert fall ikke når lillesmile er yngre enn Tiny som i skrivende stund har gått seg fast under sofaen... For tredje gang i dag. Ligger der og knirker, banker i gulvet og roper "mammamama!" ;)

Endret av Mrs N
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du gamle ørn! Også i ny drakt da! :smile: Men jeg kjente deg fort igjen både på ticker og avatar :) Det er liksom deg!!! :hjerte:

:ler:

Er vel lett å oppdage for de som kjenner meg veeeeldig godt!

Men.. Prøver ikke å være så veldig "hemmelig" heller da ;)

Foreløpig er det plass i kofferten men jeg er ikke helt ferdig å pakke enda. Du kan jo krype nedi vogna og sendes med spesialbagasje??? Kanskje litt overvekt? :ler:

:skratte:

Litt overvekt ja.....

Men joda.. Så sant jeg klarer å krype oppi... under.. vogna, så er jeg med glede med assa... :juhu:

Min tur å være passepike :fnise:

Så deilig det må være å være ferdig med julegavene. Å pakke inn er bare kos så det er liksom ikke jobb synes jeg. Jeg er godt over halveis i gavene jeg. Synes det er bra for jeg vet ikke å ha vært så tidlig ute før. Så får vi se om jeg får kjøpt flere gaver på ferie. Skinnvesker til venninner må vel være bra?!!

Jaaa.. Kjempe kos å pakke inn... Mannen har fått et par hakaslepp da jeg har svart nei til å få pakkene pakket inn i butikkene... :ler:

Måtte forklare da, og da mente han at det absolutt var en dameting.. :ler:

Skinnvesker til venninner er veldig bra ja :-D Du har tenkt å kjøpe på ferie!?

Jeg hadde vertfall blitt glad ;)

Du kan få låne snøen en ukes tid, inkl. den som henger på trærne. :kalle: Gratis leie i en uke! :ler2:

Snille duuuuuu :rødme:

Jeg mangler spes den snøen som henger på trærne... Har noe frossen hvit greie som knaser under beina liggende på bakken.. Ikke så veldig tykt lag, men litt hvit er det.. Den på trærne er liksom prikken over i'en...

Bestilt tur du nå eller?

Nope.. Har vært litt travel, men jeg håper vi får tatt turen på torsdag eller fredag :juhu: Tyrkia; Here I come.... :fnise:

Jajaa.... Mannen sitter her og tripper... Vi pakker inn kalendergaver.. Måtte bare ha en liten pause... Men nå er han veldig klar igjen.. :ler:

Kos deg masse.. Og håper den der forkjølelsesgreia peller seg vekk rimelig kjapt!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være det samme som jeg gjorde igår... Litt formye vann som ble skjoldete etter tørking... :sjenert::fnise:

Ehhh... Nei...Vannet var liksom litt møkkete etter 1.runde... :ler:

Jeg leste trehjulsykkel jeg. Satt og tenkte lenge på det der. Kunne ikke skjønne hvorfor lillesmile skulle trenge trehjulsykkel allerede :klø:

I hvert fall ikke når lillesmile er yngre enn Tiny som i skrivende stund har gått seg fast under sofaen... For tredje gang i dag. Ligger der og knirker, banker i gulvet og roper "mammamama!" ;)

:ler: Det er greit at vi mødre skryter på oss litt av hvert når det gjelder barna men trehjuls-sykkel skal jeg ikke skryte på riktig enda! :ler:

Så søtt med en liten Tiny under sofaen da. Lillesmile synger i vogna så babycallen dirrer i ett kjør her nå. Jeg får vel hente henne....

Men joda.. Så sant jeg klarer å krype oppi... under.. vogna, så er jeg med glede med assa... :juhu:

Min tur å være passepike :fnise:

Tradisjon tro så betyr det at du må bli smelt på tjukka den uka? Er du fortsatt med? :ler:

Kos deg masse.. Og håper den der forkjølelsesgreia peller seg vekk rimelig kjapt!!!

:klemmer:

Takk :) Håper den dritten gir seg ja... Kjennes ikke sånn ut akkurat nå men.... :cry: Vi får håpe varmen driver det vekk! :smile:

***********************

Da blir jeg helt sikkert borte en ukes tid, minst! :sjarmor:

Jeg skal bare ta en tur til sydligere strøk... soling, bading, snorkling, restauranter.... Skal jeg nevne mer?? :ler:

:reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tradisjon tro så betyr det at du må bli smelt på tjukka den uka? Er du fortsatt med? :ler:

Takk :) Håper den dritten gir seg ja... Kjennes ikke sånn ut akkurat nå men.... :cry: Vi får håpe varmen driver det vekk! :smile:

:skratte:

Jaaa.. Til begge... :juhu:

Er så utrolig babysyk for tiden at det er helt kriminelt...

Kanskje mannen din smeller barnepiken på tjukka...

:skratte:

(U)heldigvis kan ikke min produsere mer bebisser... :ler:

Satser på at varmen tar knekken på basseluskene :kose:

Om en time er jeg hos reisebyrået og bestiller tuuuuuuuuuur :juhu: :juhu:

Kos deg masse masse masse!! Kommer heeeelt sikkert til å tenke på deg altså!!!

:sol:

StorKlem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur, kos deg med :sol:

*nesten ikke misunnelig* :fnise:

Her er det :snø: og :regn: i skjønn forening...

Takk :)

:snø: og :regn: her også, heldigvis mest av det første!!! Men i morra er det mest :sol:

:hoppe:

:skratte:

Jaaa.. Til begge... :juhu:

Er så utrolig babysyk for tiden at det er helt kriminelt...

Kanskje mannen din smeller barnepiken på tjukka...

:skratte:

(U)heldigvis kan ikke min produsere mer bebisser... :ler:

Satser på at varmen tar knekken på basseluskene :kose:

Om en time er jeg hos reisebyrået og bestiller tuuuuuuuuuur :juhu: :juhu:

Kos deg masse masse masse!! Kommer heeeelt sikkert til å tenke på deg altså!!!

:sol:

StorKlem

Har du ikke noen søstre som kan få flere babisser som du kan dulle med da?

Mannen min??? :hakeslepp:

:skratte:

WOW! Når tenker dere å dra? Dere er jo alltid så tidlig ute... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke noen søstre som kan få flere babisser som du kan dulle med da?

Har ei som fortsatt har en mann som funker.. Men om det blir flere bebisser der vet jeg ikke.. Hun har allerede 3 stk..

Uansett pleier ikke bebissene hennes være til låns før dem er 2-3 år..

Mannen min??? :hakeslepp:

:skratte:

:fnise:

Er det ikke slik menn gjør med barnepikene da!?! :tunge1:

WOW! Når tenker dere å dra? Dere er jo alltid så tidlig ute... :)

Ja, vi er som regel tidlig ute med bestilling. Hadde tenkt å vente til over nyttår, men så så vi at der var veldig få plasser igjen, så da må vi bare få det gjort.. Er ikke før til september neste år.. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Takk!!!

Hjem igjen!!!! :hoppe: Og sannelig var det deilig å vøre borte!!!

Det kunne ha vært bedre vær min for lillesmile sin del var det nok passende. Hun lå ved bassengkanten og sprella i skyggen mens jeg prøvde å få brunt meg litt imellom alt :sol:

Kom hjem sent i går og i dag har jeg rydda på plass nesten alt og funnet frem litt adventsting. Helt fjernt at det er jul snart. Det er jo så grått og trist ut! Jeg som har stått opp til sol og palmesus den siste uka... :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...