Gå til innhold

Dagboka mi vel!


smile

Anbefalte innlegg

Bare innom og oppdaterer meg!

Ja, de begynner virkelig å bli store nå... Skjønningen har spist grøt en stund nå, men det er først de siste tre dagene hun har fått full porsjon og fått grøt før melken. Jammen rart å se hvor stor hun har blitt der hun smasker i vei på skjea og gaper villig! :ler:

Ja det er rart hvor fort det går. Tenk deg ett år tilbake i tid!

Jeg håper vi kan begynne med full porsjon snart jeg også så hun kan bli mett og sove litt mer om natta.

Lykke til med grøtsmaking.

Og hopper litt for at bekkenet er bedre. :hoppe:

Grøtsmakingen går bra men bleien begynner å lukte vondt om dagen! :fnise:

:kose:

:kys_2:

Er med på fest :skaal:

Synes det er litt rart å tenke på at lillesmile har blitt så stor allerede jeg! Husker tilbake fra da du fant ut at du var gravid og frem til nå, det har gått så fort! :klemmer:

Fint du er med på fest!!! :skaal:

Ja det er veldig rart Joker'n. For ett år siden var jeg døtrøtt og var vel 6-7 uker på vei! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillesmile sovnet 18.30 i kveld. Jeg er egentlig veldig uksikker på om det er natta for henne. Jeg tenkte å vekke henne etter 5-10 minutt men hun var helt bortreist så jeg bærte hennne i senga og der slo hun seg til ro. Det hadde vært utrolig deilig om hun tok natta.

I morra skal vi på babysvømming for første gang og gjett om jeg gleder meg!!! :juhu:

Nå skal jeg lage meg noen wraps. Er møkksulten! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner man på babysvømming egentlig? Det starter nemlig et kurs hos oss tidlig i januar, og da er nurkeliten i verste fall (hvis han kommer to uker etter termin) 6 uker gammel. Er det for tidlig?

ha ei fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner man på babysvømming egentlig? Det starter nemlig et kurs hos oss tidlig i januar, og da er nurkeliten i verste fall (hvis han kommer to uker etter termin) 6 uker gammel. Er det for tidlig?

ha ei fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MrsN: Ja det er deilig men de våkner jo desto tidligere da..... :(

Angelou: Ja jeg tror det er for tidlig. Jeg hørte de sa 2 mnd. i dag men jeg trodde det var senere jeg, minst tre mnd. eller et visst antall kilo. Jeg snakket med en mor som hadde en baby på 3 mnd. og hun syntes det var tidlig nok og det var hennes tredje baby på babysvømming så hun har vel mer erfaring enn meg. Men uansett ville jeg også ha ventet hvis jeg var deg. Da tror jeg både du og babyen har mer glede av det. I tillegg blir immunforsvaret til babyen din litt sterkere om noen måneder også :) Men da anbefaler jeg det!!!!

Impala og Eeyore: God helg til dere også! :klemmer:

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Nå har vi vært på svømming!!! :juhu: Det var veldig koselig og lillesmile kosa seg veldig!!! :rødme: Ikke skrek hun i garderoben etterpå heller så det gikk som en drøm!!!! Men verre var det med mora og bekkenet! :kjefte: Skulle tro det var godt for bekkenet med varmt vann men det ble vel for mye bæring og bøying opp og ned av gulvet..... :sur: Men så har jeg trilla en liten tur på formiddagen så det var kanskje ikke så lurt... :roll:

Oi i skrivende øyeblikk legger hun seg på siden fra å ligge på ryggen og blir liggende og glane! :rødme: Litt søt da! Tipper hun vipper helt i rundt om ikke så lenge men sier hun godt kan vente for hun trenger å trene mer magemusklene først :)

I kveld blir det pizza. :kokk: Men nå må jeg hekle videre på jakken til lillesmile for det blir ikke så mye tid til sånt som det var. Men det er helt greit! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Så kjedelig at du skulle få så mye trøbbel med det bekkenet ditt. :tristbla: Har du snakket med legen om det å eventuelt bli gravid igjen? Om du må regne med bekkenløsning da også, eller om det ikke er noen automatikk i det?

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres koselig ut med babysvømming! :)

Synd at bekkenet fremdeles er kranglete hos deg da. Håper det blir en ordnings der snart, for slik kan du jo ikke ha det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at bekkenet ditt bedrer seg snart. Hadde trodd at det var noe som gikk seg til relativt fort etter fødselen, jeg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unner deg virkelig ikke det bekkenet altså. Prøver selv å forbygge så godt jeg kan for å slippe letter unna selv. Når begynte det hos deg, og fra når ble du sykemeldt? Gikk du hos fysioterapaut eller akupunktur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi må prøve babysvømming vi også, hvis det ikke er for lant å reise. høres så gøy ut syns jeg :)

Håper du får orden på det bekket ditt snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig at du skulle få så mye trøbbel med det bekkenet ditt. :tristbla: Har du snakket med legen om det å eventuelt bli gravid igjen? Om du må regne med bekkenløsning da også, eller om det ikke er noen automatikk i det?

God helg! :klemmer:

Ja jeg må si jeg er litt lei. Om 14 dager har jeg hatt det 1 år og vært hemmet av det...

Leger synes jeg generelt har lite peiling på bekkenløsning men jeg har snakket med min fysioterapaut som har spesialutd. i emnet og de advarer ikke mot det. Det eneste er at de anbefaler sterkt trening av bekken både før og etter fødsel og at jeg kommer i gang med det så fort jeg merker noe. :) Men jeg har nok vett selv til å ikke få mange nok unger pga dette. Det finnes visst ikke ordentlig forskning på om en blir verre, bedre etc ved neste fødsel.

Det høres koselig ut med babysvømming! :)

Synd at bekkenet fremdeles er kranglete hos deg da. Håper det blir en ordnings der snart, for slik kan du jo ikke ha det. :klem:

Ja babysvømming anbefales når den tid kommer!!!! Bekkenet er jo bedre enn det var men langt fra bra altså....

Håper virkelig at bekkenet ditt bedrer seg snart. Hadde trodd at det var noe som gikk seg til relativt fort etter fødselen, jeg.

:klem:

Hos de aller fleste blir det en rask bedring etter fødsel. Noen få blir verre etter fødsel og jeg er selvfølgelig en av de.... Uggh!

Jeg unner deg virkelig ikke det bekkenet altså. Prøver selv å forbygge så godt jeg kan for å slippe letter unna selv. Når begynte det hos deg, og fra når ble du sykemeldt? Gikk du hos fysioterapaut eller akupunktur?

Kjempebra at du forebygger. Det er det lureste du kan gjøre!!! Jeg fikk det i uke 10 og ble sykemeldt i uke 11. Det er jaggu snart 1 år siden nå!

Jeg går til fysioterapaut og manuellterapaut som har dette som sitt felt. Har fått mye hjelp der! Hvis du trenger tips til hvor kan jeg sende deg en pm.

Tror vi må prøve babysvømming vi også, hvis det ikke er for lant å reise. høres så gøy ut syns jeg :)

Håper du får orden på det bekket ditt snart :klemmer:

Ja det må du prøve å få til!

Det hadde vært digg å få det i orden snart ja! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg igjen!!! :juhu: Hvor blir dagene av????

I dag har det vært pisskaldt! :fryser: Tenkte jeg skulle ut en tur men jeg orka ikke å trille noe særlig. Men lillesmile holder seg god og varm i vogna kjenner jeg.

I kveld skal vi bare kose oss med god mat. Jeg har helt strikke- og hekledilla om dagen. Passer godt på denne årstiden det. Har tenkt å begynne på noen julegaver til noen venninner så jeg trenger tiden merker jeg.

Lillesmile vokser og trives! Hun er bare så deilig altså!!! :rødme: Nå veier hun 7,5 kg. :fnise: Det serveres ikke noe skummet melk her nei. :ler: Jeg følte jo en stund at hun fikk for lite mat så vi begynte å smake på grøt men nå har det hele roet seg så jeg stresser ikke med grøt enda. Vi bare smaker litt på sånn nå og da :) Kanskje vi får til å fullamme en drøy måndte til for da reiser vi på ferie og det hadde vært så deilig å slippe det grøt styret da. Vi får se.

Nå har tulla våknet så jeg får stikke og ta henne. God helg alle sammen! :klemmer:

Endret av smile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du ble sykemeldt så tidlig ja... Jeg begynte å merke det i uk 12, men etter tips fra venninner har jeg klart å bedre det veldig. Nå begynner jeg derimot å merke det igjen :( Mest når jeg sitter faktisk.

Selv om jeg tror jeg ikke bor i nærheten av deg, tar jeg gjerne imot tips på PM ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...