Gå til innhold

Dagboka mi vel!


smile

Anbefalte innlegg

Tiny har også begynt å våkne om natta. Bare de siste 3-4 nettene da, men han våkner og er helt fra seg. Vet ikke helt hva det er for han vil ikke spise, bleien er ikke skitten og han er ikke varm/kald. Kanskje tenner? Skulle ønske sånne små kunne snakke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tiny har også begynt å våkne om natta. Bare de siste 3-4 nettene da, men han våkner og er helt fra seg. Vet ikke helt hva det er for han vil ikke spise, bleien er ikke skitten og han er ikke varm/kald. Kanskje tenner? Skulle ønske sånne små kunne snakke :sjenert:

Ja det er sikkert å visst. Skal bli lettvindt den dagen de sier fra selv. Heldigvis vil lillesmile ha puppen men det er verre med meg som absolutt ikke er innstilt på å slenge fram den så ofte som jeg gjorde da hun var spedbarn når jeg ikke har gjort det på mange mnd....

Bippe, Sense, Angeluo, Eeyore Kylling, Vannmelon: Takk og god jul til dere også! :klemmer::nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jammen meg nesten jul jo! :tommelsmil:

Jeg kjenner jeg gleder meg skikkelig. Skal bli godt å slappe av med mannen og lillesmile. Jeg la meg kl. 21 i går og er usedvanlig opplagt til å være på dette tidspunktet. :smile: Lillesmile er tett stakkar men morsmelk i nesen gjør underverk på noen sekunder. Imponert over det!

I dag skal vi vaske gulv, pynte tre og ellers i huset, vaske bad, krydre ribbe, levere blomster til noen venner+++

Så jeg tror vi har nok å henge fingrene i jeg.

Det står ikke på julestemningen ute iallefall! :kalle: Snø, masse rim på trærne og sola er på vei opp!!! :tree:

Endelig jul!!! :nissevink::tre::hoppe::gave:

GOD JUL!!!!

Endret av smile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hyggelig hilsener!!! :klemmer:

:nisse:

Egentlig er jeg litt innom for en utblåsning.... Om noen gidder å lese da.....

Vi feiret jul med svigers. Avtalen var ( noe som jeg tok initiativ til) at jeg skulle lage ribbe og varme surkål så skulle svigermor lage resten. Det var greit. Dessert ble det ikke sagt så mye om men jeg sa jeg tok med en ting der også.

Så kommer julaften.... i ett-tiden får jeg spm. om jeg skal lage potet. Det visste jeg ikke noe om men jeg kunne alltids lage hvis noen skaffet meg potet. Så ble det fikset.

Etterhver kom det flere spm. medisterkaker? (heldigvis hadde mannen kjøpt det), saus??? og enda mer dessert?? -for hun mente det ikke ble nok siden ikke hun laget noen stor porsjon.

Summa sumarum laget jeg alt sammen til 10 personer. Altså middag til 10 personer, laget siste dessert kl. 17.30, hadde ansvar for ei lita forkjøla tulle for mannen måtte jobbe litt på dagtid....

1.juledag hadde jeg selv invitert familen på lunsj. Svigers ble sure fordi de påstod de ikke var invitert men der var vi hele 3 stykker til vitne om at de var invitert og i tillegg var det de som foreslo tidspunktet!!!!

Hva skjer med denne familien da??? :sinna:

Så i bunn og grunn er jeg dønn sliten og sliter med bihulene i tillegg. I dag fikk jeg og mannen ryddet på plass alt etter oppvask og drit for ingen er i form. Aldri i verden om jeg gidder dette opplegget ett år til. Neste år frister det å reise til Pakistan istedet! :fnise:

Men det jeg ikke skjønner oppi alt er hvorfor dette skjer nå fordi vi har ikke noe komplisert forhold ellers utenom noe småtterier... Dvs. jeg har grått mine tårer noen ganger men det er liksom ikke så ille men jeg føler bare det har kommet noen sårende kommentarer noen ganger... Det er vel kanskje at jeg blir så skuffet når jeg faktisk har tatt initiativ til å prate og få dette med middagen i boks så skjer dette. I tillegg til selv å være sliten. Men jeg må si jeg føler det litt rart at jeg som er inngift og ikke 30 år må lage julemiddagen til hele gjengen når julaften ikke feires hos oss engang....

Men nå sitter jeg faktisk alene oppe for mannen er syk og jeg koser meg med :vin: , håndarbeid og småkaker. Helt perfekt for meg!!!

Men utenom dette tøvet her så har jula vært bra!!!! Og det er deilig med jul!

Jaja, dette var en liten tømming men det føles godt!!!! :tree:

Sorry! Dette ble et veldig rotete og dårlig innlegg men gidder ikke rette opp kommafeil og dårlige setninger. Jeg er litt for frustrert til det!!!

Endret av smile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Svigerser og slikt er jammen ikke til å spøke med nei! Det er utrolig hva man må finne seg i avogtil! Jeg slutter ikke å bli sjokkert over hva den svigerfamilien min kan finne på iblant...hadde nok blitt rik om jeg skrev bok om det tror jeg! :ler: Min mor sier alltid, tilgi etterhvert - så hoper det seg ikke opp! Og det har jeg jammen måttet gjøre når det gjelder svigerfamilien..ikke alltid jeg klarer å svelge de største kamelene, så avogtil blir det litt "kamp" også..men jammen ta altså..syns ikke at man skal finne seg i alt mulig heller! Synes den middagsaffæren der var skikkelig lusent gjort av dem! Hadde nok fått mannen til å ta en prat med dem om det i ettertid! Ikke bare ble det dyrere for dere enn forventet, men det er utrolig frekt av dem å la deg sitte igjen med både kostnader og alt arbeidet! Ikke bare bare å lage mat til så mange!! :dåne:

Godt å blåse ut i dagboka si...småfuglene skal vite at det har jeg også trengt endel i det siste (spesielt i forkant av barnedåpen!) :fnise:

Håper at nyttårsfeiringen blir roligere for dere!!

Masse :klemmer: oversendes herfra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer og gode ord! :klem:

Lurt det med å tilgi etterhvert sikkert ja! :Nikke: Jeg har forsåvidt gjort det nå men synes fortsatt det hele er merkelig.

I dag har er det første dagen i jula hvor vi ikke har hatt besøk eller vært på besøk. Vi har bare sløva, trillet en liten tur og kosa oss sammen alle tre! :hjerte: Det har vært helt digg! :smile:

Ute laver snøen ned og det er fin julestemning! :nisse: Alt i alt har det vært en bra jul men vi kunne hatt det litt roligere men, men...

Til helga skal vi besøke familie som bor langt unna og det gleder vi oss til!!! :juhu:

Forresten: GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!!! :klemmer:

I morra tenker jeg meg på en liten shopingrunde og håper på litt salg. Spesielt noe til lillesmile. :rødme:

Lillesmile vokser og gror til!!! Nå er det kjempepoppis å stå på alle fire og vrikke med rompa mens hun skravler i vei. Så stas!!! :babyjente:

Jeg undres fortsatt over hvor fort utviklingen skjer men det er jo så gøy å følge henne og det blir bare bedre og bedre å bli mamma selv om jeg tenkte at det gikk det aldri an når hun var nyfødt!!!

Endret av smile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Happy New Year!!

SÅ koselig med snøen som laver ned da.. Her har snøen som vanlig glimret med sitt fravær :sur: Julaften var mild og våt :roll:

De siste dagene har vi heldigvis fått frost da, så der er litt hvitt ute.. Men savner snøen som laver!!!

Herlig med vesla som ligger der på alle fire da!! Er kanskje ikke så lenge til hun fyker avgårde rundtom i hele huset da.. Morsomt når det begynner å bli litt mer med dem, selv om det er herlig når de er bitte småe og bare ligger der..

Fått noen tenner enda eller??

Salg ja... Tror kanskje (!) jeg dropper det dette året.. Har fått veldig avsmak på å shoppe.. :sjenert:

Skal ha nytt sofabord, men det blir kjøpt bare hvis mannen gidder bli med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår!

Merkelig oppførsel fra svigerfamilien din på julaften. Høres ikke akkurat ut som om det var så dårlig kommunikasjon heller. Når det er sagt, så skal du vite at det er flere av oss som har snodige svigerfolk... Vet ikke om det hjelper, men ;)

Så Lille-Smile er oppe i krabbestilling? Morsomt. Lurer på n år det skjer her. Rumpa kommer litt opp fra gulvet, men armer og bein virker tydeligvis ikke samtidig.

Kos deg i snøværet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy New Year!!

SÅ koselig med snøen som laver ned da.. Her har snøen som vanlig glimret med sitt fravær :sur: Julaften var mild og våt :roll:

De siste dagene har vi heldigvis fått frost da, så der er litt hvitt ute.. Men savner snøen som laver!!!

Herlig med vesla som ligger der på alle fire da!! Er kanskje ikke så lenge til hun fyker avgårde rundtom i hele huset da.. Morsomt når det begynner å bli litt mer med dem, selv om det er herlig når de er bitte småe og bare ligger der..

Fått noen tenner enda eller??

Salg ja... Tror kanskje (!) jeg dropper det dette året.. Har fått veldig avsmak på å shoppe.. :sjenert:

Skal ha nytt sofabord, men det blir kjøpt bare hvis mannen gidder bli med!!

Ja her laver det ned med enda mere snø nå. Deilig det!!!! :kalle:

Ja lillemor er morsom nå, men egentlig er det greit det ikke er full rulle for jeg må jo rydde unna så mye rart hun kan pille på! :ler:

Har ikke fått noen tenner enda nei. Heldigvis! :)

Du droppe salg??? :dåne: Jeg tror ikke noe på deg! Jeg gir deg et par-tre dager så tipper jeg du er innom en butikk eller ti! :fnise:

Godt nyttår!

Merkelig oppførsel fra svigerfamilien din på julaften. Høres ikke akkurat ut som om det var så dårlig kommunikasjon heller. Når det er sagt, så skal du vite at det er flere av oss som har snodige svigerfolk... Vet ikke om det hjelper, men ;)

Så Lille-Smile er oppe i krabbestilling? Morsomt. Lurer på n år det skjer her. Rumpa kommer litt opp fra gulvet, men armer og bein virker tydeligvis ikke samtidig.

Kos deg i snøværet.

Jo, kanskje det hjelper litt å høre at andre har rare svigerforeldre... Bare litt da! :ler:

Plutselig skjer det nok hos dere også det med krabbestilling. Lillesmile begynte med rompa litt opp fra gulvet hun også og plutselig var det meste oppe i været.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

:digge: det snør det snør, tidelibom :digge:

I dag må jeg vaske litt klær og ellers litt :husarbeid: før jeg drar på litt salg.

Må stikke jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...