Gå til innhold

Dagboka mi vel!


smile

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Næmen Smile da! Har du vært gravid såååå lenge uten å si i fra?

Makan!!

Neida, bare tøyser! Gratulerer så utrolig masse med en liten spire! :klem:

Jeg skal krysse fingrene for at bekkenløsingen ikke blir så ille denne gangen som den var sist. *krysse krysse krysse*

Åh, så morro altså! Jeg gleder meg skikkelig på dine vegne! :hoppe:

Jeg håper jeg kommer i dine fotspor om ca ett års tid. Men vi kan ikke planlegge så langt frem enda. Må bare håpe på at det passer når vi kommer så langt. :)

Når skal du på UL? Og skal dere vite kjønnet denne gangen?

*nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow!!! Masse besøk jo!!! :hoppe: Hyggelig!

Lillesmile blir 2 år i juni. :dåne: Tiden flyr. Hun er skikkelig god og bestemt om dagen!!! Vet akkurat hva hun vil (som sin mor) og skraver og synger i ett sett. :hjerte:

Bippe: Ja vips så var jeg noen uke på vei gitt. :ler: Jeg kan ikke si at det var så veldig godt planlagt selv om jeg synes det er teit å si men det ble nå faktisk realiteten denne gang...

Vi hadde vel tenkt å vente noen måneder til spesielt med tanke på bekkenet men nå er det jo blitt slik og jeg tror det blir bra når minismile kommer!! Må innrømme jeg har til tider gruet meg mer enn gledet meg pga bekkenproblemer, lang fødsel og ammeproblemer. I dag ble jeg forresten 50% sykemeldt så bekkenet er ikke helt bra nei...

Åhh-nå lager mannen ostesmørbrød!!! :hoppe:

Endret av smile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smile to ganger på en uke :dåne: :ler:

Være flink og ta det med ro nå da *streng* Forhåpentligvis går det bedre enn sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen!!! Gratulerer med ny baby på gang!! :klemmer::klemmer:

Så morsomt altså!!!

Nå lurer du sikkert litt på hvem jeg er... :fnise: Vi gikk litt "gravide sammen" da du fikk lillesmile..og nå ser det ut til at vi skal gjøre det om igjen! ;)

Gøy gøy!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey.. Du er aktiv her igjen jo.. *treig*

Har jo visst noen uker nå om den o store happeningen, men kan jo slenge til en gratulasjon her og, siden du har fått liv i boka igjen liksom.... :ler: GRATTIS!! :dagens-rose:

Er jo liksom ikke så lenge siden Lillesmile kom, og nå kommer der enda en til.

Spennende!!

Kan tenke meg Lillesmile er herlig der hun går og traller.. Skulle ønske jeg kunne fått sett det i levende live!!

Og helt sikker på at hun blir verdens besteste storesøster!! :jepp: Så heldige dere er som får dem så tette. Det ville jeg og, men det gikk ikke helt som det skulle, så da ble det nesten 3år mellom heller.. Og det føler jeg på jentene her blir litt stort nå som de vokser til...

Hvordan går det med huset da?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danser: Liv i leiren her jo!!! :hoppe:

Zara: Takk for PM. Hadde ikke koblet ellers nei ;) Gratulerer med svangerskap du også da! Jammen er vi ganske så tette denne gangen!!! Artig!!! :hoppe: er vel en uke etter deg jeg så får vi se etter UL i neste uke!!! ;)

Sense: Ja nå var du jaggu træg!!! :ler: Det føles ikke så lenge siden lillesmile kom nei!! Tiden flyr gitt. Jeg hadde jo alltid ønsket litt tette barn men for kroppen min sin del burde jeg jo ventet, men nå gikk det jo fort nok for min del men nå er ikke det noe å tenke på lenger. Så blir det nok som du sier bra senere også med så tette!!! ;)

Vi burde møtes live ja!! Jeg husker fortsatt at jeg drømte at jeg var på besøk hos deg og jeg var så i tvil da jeg våknet på om det var sant eller ei... :sjenert:

Det er VÅR ute altså!!! Knall dag med masse sol! :sol: Sånt liker jeg!! Så i dag har jeg sittet på terassen og sett på lillesmile som har prøvd den nye trehjuls-sykkelen sin, sølt litt med vann og lekt i den siste snøen som ligger. Herlig!!

Så har jeg gått ut i 100% sykemelding. Etter mange formaninger fra mine nærmeste og mange tårer fra min side har jeg innsett at det er det riktige. Skrotten min klarer ikke jobbing, være husmor og mamma så nå måtte jeg bare trappe ned selv om jeg har lyst til at hverdagen skal gå sin gang så jeg slipper så mye fokus på bekkensløsningen.

Allikevel ser jeg at det skal bli godt å være hjemme og ikke minst er det ei knall årstid å være hjemmeværende på. Nå skal jeg trene bekken, kose meg og nyte tiden som enbarnsmamma, bli en litt bildere kone(må skylde litt på de dumme hormonene altså) og få litt energi! Det blir nok bra det!!! :smile:

Endret av smile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det! Og nå innser jeg selv hvor lurt det var for både meg, barn og mann... Ble litt feil prioritering her noen uker gitt...

Det er vår og i dag har jeg plukket den første hvitveisbuketten!!! :hoppe: Digger denne årstiden!! Så tipper jeg at den siste snøflekken forsvinner utenfor huset om et par dager!!!

Onsdag er det UL og jeg grugleder meg! Kjenner dansing i magen hver dag, men er vel mer spent på om h*n har det bra, er frisk o.s.v. Det så bra ut da den var 12 uker iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt enig! Våren er herlig!!

Heldigvis noen uker siden vi så den siste snøen, og måtte det bli lenge leeenge til jeg får se den igjen.. Nå er jeg klar for sommer og sol!

:sol:

Lykke til på ul, sikker på at knøttet har det like bra denne gang som sist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Nei vi vil nok ikke vite kjønnet så fremt ikke en gutt viser en diger pung så vi ser det selv! :ler:

Sense: tillatelsen min til bloggen har gått ut! :( Jeg gidder ikke logge meg på... :sjenert: Ny mail?

Nå har mannen sovnet i stolen og jeg kjenner jeg er skikkelig sigen selv... I morra er det bhg på snuppa så jeg skal få gjort litt småtteri her hjemme. ;)

Du verden som det tordna og lyna i sted, og for ikke å snakke om alt regnet som kom! Det tyder iallefall at sommeren er på vei!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Diger pung ja!!

Mener å huske at lillesmile var en gutt.. Etter min egen intuisjon.. Og det fortsetter jeg med denne gangen og!!

Jeg har fått meg en liten husmorferie de siste dagene. Eldstejenta har fått vaskedilla, så hun rydder i klær, støvsuger og vasker trappene.. Kjempeherlig :jepp:

Men nå må jeg sette en stopper på det, hvis ikke blir jeg blakk :ler:

Skal ordne med mail med en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...