Gå til innhold

Dagboka mi vel!


smile

Anbefalte innlegg

Velkommen hjem! Glad jeg ikke har rukket så mye oppdateringer i det siste, for da fikk jeg ikke sjansen til å bli sjalu mens du var borte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hjem! Hørtes deilig ut med en tur bort sånn. Men som en trøst for oss som ikke kommer på noen tur, men er i permisjon - fordelen er at man ser at høsten ikke er fullt så grå her i landet heller når man er hjemme hele dagen. Det er faktisk lyst midt på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vellyket tur ja! :Nikke:

Brun??? :riste: Ikke så mye men jeg er vel litt friskere i huden og ikke grønn og bleik som nordmenn flest! :fnise:

Lurer på om jeg skal bake lussekatter i dag jeg?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, har du vært i syden? Om bare to uker så er det min tur, og jeg gleder meg sykt til å ligge på stranda i jula. :briller:

Ha en fin søndag, smilemor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vellyket tur ja! :Nikke:

Brun??? :riste: Ikke så mye men jeg er vel litt friskere i huden og ikke grønn og bleik som nordmenn flest! :fnise:

Lurer på om jeg skal bake lussekatter i dag jeg?? :klø:

Friskere hud er bedre enn ingenting!!! *vil og ha*

Jeg vurderer faktisk å gå i til en salong å få meg sprayet brun.. Føler meg blek og ekkel for tiden!!

Ble det lussekatter??

Har lyst på gløgg jeg, men gidder ikke sette beina på gulvet... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har kost oss i syden ja! :)

Sense: Orden?? Skjønner ikke jeg men jeg driver nå og ordner til jul.. Det ble lussekatter på oss ja og de ble ganske gode. Har flere i fryseren om du skulle stikke innom!

Og sense: TUSEN TAKK FOR NYYYYYYDELIG JULEKORT!!! Du har virkelig to pene barn altså! Skjønte ikke helt hvem det var først for jeg studerte bilde lenge først men tenkte det var iallefall pene barn selv om jeg visste jeg hadde sett de før.

Skal faktisk legge meg nå jeg. Kjenner jeg brygger på noe og jeg er dødssliten. Passer veldig dårlig nå siden jeg skal synge på julekonserter nå i helga der jeg har en litt viktig rolle.... Hmmm.

Men i dag har jeg :shoppe:

Endelig fått lønning! :juhu: Så da ble det litt klær på meg også. Julegavene er så og si i havn men jeg må få avgårde litt i posten i morra.

Men nu.. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere i fryseren om du skulle stikke innom!

Ja kanskje jeg kommer innom sånn helt plutselig :spise:

Og sense: TUSEN TAKK FOR NYYYYYYDELIG JULEKORT!!! Du har virkelig to pene barn altså! Skjønte ikke helt hvem det var først for jeg studerte bilde lenge først men tenkte det var iallefall pene barn selv om jeg visste jeg hadde sett de før.

:fnise:

Sto jo bakpå hvem det var fra.. :tunge1:

Får ikke håpe du blir syk nå da.. :kose:

Kos deg på julekonsert, hørtes gøy ut :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og oppdaterer meg! Sydentur?! Så herlig da!! Kjenner jeg blir bittelitt misunnelig jeg altså..huden min minner om skumma melk i øyeblikket..hadde trengt litt sol og varme ja!! :fnise:

Håper du har hatt en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tuusen takk for det nydelige julekortet.. For en søt liten engel (alv ;) )

Mini har gått og studert henne opp og i mente :ler: Og lurte veldig på om DEN babyen kjente henne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei smile :vinke:

:vinke: Hyggelig å se deg!

Håper du koser deg i helgen, og ikke har blitt syk :klem:

Hadde en flott helg, ble ikke syk i helgen heldigvis men nå...

Innom og oppdaterer meg! Sydentur?! Så herlig da!! Kjenner jeg blir bittelitt misunnelig jeg altså..huden min minner om skumma melk i øyeblikket..hadde trengt litt sol og varme ja!! :fnise:

Håper du har hatt en fin helg! :klemmer:

Ja veldig digg med ferie selv om det nå virker VELDIG fjernt selv om vi kom tilbake for 2 uker siden....

God jul, vennen. :nisse:

Takk det samme! :nissevink:

Grønn og blek? Blek, ja, men håper da virkelig ikke at jeg er grønn...

:ler:

Tuusen takk for det nydelige julekortet.. For en søt liten engel (alv ;) )

Mini har gått og studert henne opp og i mente :ler: Og lurte veldig på om DEN babyen kjente henne :fnise:

Bare hyggelig!!! Alv ja! :)

Søte mini da! Jeg må nok introdusere lillesmile for mini ved å la lillesmile studere bilde av henne! :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forkjola: ... dette passer veldig dprlig nå midt i julestria!!

Men jul blir det lell... Eneste jeg har fått gjort i dag er å lage karameller som ikke ble gode! :fnise:

Enda må vi ta en vaskerunde på huset. Mannen jobber døgnet rundt om dagen så der er det ikke så mye hjelp å få. Heldigvis er vi så og så ferdig med all handling. Også mat faktisk. Skal ta meg en kjapp tur på butikken til helga og handle frukt o.l.

I morra må jeg få vasket litt mer her. Hater å ha alt tett oppi jula.

Lillesmile har begynt å våkne så mye om natta! :overrasket: Skjønner egentlig ikke hvorfor... Så nå går det 2-3 timer mellom. Siden jeg ikke er helt i slaget tar jeg enkleste vei og ammer henne. Da blir det som regel rolig igjen. Ikke at hun gråter så mye men sutrer og roper. Helsesøster mente vi kunne ta en sove/gråterunde snart. Siden mannen jobber så mye nå må vi ta det etter jul når vi får litt overskudd.

Men jeg gleder meg sånn til jul!!! :juhu: Skal bli godt å slappe av og spise god mat! :sikle:

Jeg ønsker alle som er innom en riktig god jul og kos dere masse!!! :nissevink:

Kanskje, kanskje jeg stikker innom før jul en gang også.... :sjener:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...