Gå til innhold

Dagboka mi vel!


smile

Anbefalte innlegg

Lillesmile trodde vi var en gutt ja men vi visste jo ikke det fra UL, bare psykisk. Så vi ble ganske så overrasket gitt!!!

Det gikk veldig bra på UL og det var så herlig å se den lille ligge der og krøke de små beina opp mot magen!!! :hjerte:

Men du... du kan jo sende eldstejenta hit da? Lillesmile ville hjelpe meg med husvasken her tidligere og det ble ordentlig søl gitt!!!

I dag har jeg nesten bare vært mamma for lillesmile er syk. Feber, hoster og nå ser det ut til at det blir øyekatarr også... Skikkelig kjedelig!

I morra håper jeg formen hennes er bedre for jeg har så lyst ut i sola, i dag har jeg vært inne hele dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Hun kan sikkert komme med glede, men tror hun er mildt sakt drittlei av å vaske, så jeg tror heller hun duger som passejente for lillesmile mens du gjør rent :ler:

huff.. Får håpe hun er bedre i morgen :jepp: Ikke gøy med syke småttinger!

Her har værmld sakt der skal bli 20varme og soool siden onsdag, men jammen har vi hatt overskyet og til tider regn siden tirsdag kveld :sur:

Solen dukket opp rett før den gikk ned, og himmelen ble blå og fin, så nå har jeg store forhåpninger om morgendagen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at alt var bra på ultralyd!! :klemmer:

Det er fantastisk å få et lite glimt inn til den lille skatten som ligger gjemt der inne, og som spreller og koser seg!! :rødme: Jeg er like rørt hver gang!!

Hvordan gikk det med terminfastsetting da? fikk du ny termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ny termin 1.oktober ja!! Glemte fortelle det. Jeg skjønner ikke alltid disse UL-beregningene altså for jeg vet når jeg hadde EL, når det ble :humpe: og hvor lenge min syklus er. Så etter det burde den vært heller flyttet andre veien. Men det bryr jeg meg ikke så mye om siden jeg fikk heller flyttet den frem i tid. Uansett ikke mange dagene å snakke om.

Vaskehjelp ja... Jeg duger heller dårlig om dagen for jeg har et kranglete bekken. Nå er det så møkkete her at det er flaut men jeg venter på ei vaskedame som skal starte!! :hoppe:

Lillesmile fikk seg ei skikkelig kule. Hadde feber, stygg hoste, øyekatarr og var slapp i mange dager. Fortsatt er hun ikke bra så det var like før de ringte fra bhg. i dag... Jeg har eksamen i morra så jeg bare måtte sende henne selv om jeg var i tvil. Det samme gjelder i morra... Hadde jeg ikke hatt eksamen hadde jeg hatt henne hjemme. Mannen må på jobb så da sitter vi i klypa igjen da...

Jeg skal nok gjøre det godt igjen ved å stelle masse med henne fremover, lille, gode jenta mi!!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde eksamen, muntlig engelsk i dag og fikk A!!!! :sjokkert:

:danser:

Jeg trodde ikke mine egne ører og begynte å gråte, det gjorde jammen meg de som eksaminerte meg også da jeg startet!!! :ler:

Utrolig gøy men jeg er sjokkert!!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!!! :hoppe: Jeg er sååå glad for at eksamen er overstått og det gikk såååå bra!!! :dåne:

Det ble pizza og cola på kvelden ellers lite feiring, men nå er jeg bare hjemme og skal kose meg! Feiring nok det!!!

I dag har vi tatt en sjau i huset, det var møkkette og fælt her men nå har trivselskurven gått høyt i været etter en ordentlig runde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:vetikke:

:ler:

Kanskje fordi jeg savner dagokba di!!! :)

Jeg er forresten hjemme på besøk til modern og fadern. Deilig det men i dag pissregner det ute og jeg kjeder meg faktisk litt. Lillesmile ligger og sover.... Jeg har besøkt litt venninner frem til nå og det har vært kjekt!!!

Ellers lite nytt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjer jo ikke noe her jo... Det regner og det er ikke noe nytt. :fnise:

Det har blitt restaurant i det nye bygget da, de sier den er bra ;)

Endret av smile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vetikke:

:ler:

Kanskje fordi jeg savner dagokba di!!! :)

Jeg er forresten hjemme på besøk til modern og fadern. Deilig det men i dag pissregner det ute og jeg kjeder meg faktisk litt. Lillesmile ligger og sover.... Jeg har besøkt litt venninner frem til nå og det har vært kjekt!!!

Ellers lite nytt ;)

:ler:

Jammen søte du da, jeg har jo bloggen her inne.. Funker like godt som dagbok ;)

Håper regnet har gitt seg der du er og dagene er like stålende som her i sørvest. Sommern er her :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yes!!! The summer is here!!!

:hoppe:

Men du sense, har du blogg her på KG også? :forvirret: Lurer på om jeg må logge meg på et eller annet på den andre loggen så du slipper å sende meg mail hele tiden for den går jo ut støtt!!! :(

Daria: Ja, kanskje du flytter tilbake nå!!?? :ler:

Fantastisk sommervær og det er såååå deilig!! Akkurat nå måtte jeg inn og spise litt og "hvile" meg litt fra sola. Det ble litt tett på terassen når det ikke var noe vind. Så digger jeg å bli litt kjappere brun enn ellers nå som jeg er gravid. :)

Til fredag blir lillesmile 2 år! :dåne: Synes ikke hun er så lita lenger akkurat... Store, gode jenta mi!! :hjerter:

Nei, nå må jeg ut i sola igjen!!! :sol:

Endret av smile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria: Ja, kanskje du flytter tilbake nå!!?? :ler:

Det skal nok mer til enn det :fnise:

Til fredag blir lillesmile 2 år! :dåne: Synes ikke hun er så lita lenger akkurat... Store, gode jenta mi!! :hjerter:

Synes ikke det er så lenge siden du var gravid... :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa.. Blogg her og.. Og du ligger i lista over de som har adgang.. Trodde vi hadde pratet om dette før!?! :klø:

På den andre bloggen kan du opprette en Google konto, da trenger vi ikke styre på med mailing og greier ;)

Oioioi... 2 år allerede!! :sjokk:

Sikker på at det ikke er 1?????

:ler:

Jammen går tiden fort altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Hun er isåfall en velutviklet 1-åring, men du vet, med oss som foreldre så... !!! :sjarmor:

:sjenert: Blogg her og der, kan jeg skylde på ammetåka??

Hvordan få en 2-åring til å sovne på et varmt soverom med ei sol som står rett på???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...