Sense Skrevet 7. april 2008 #4641 Skrevet 7. april 2008 Ja nyt den mens den varer Snø ja... og mer har det kommet i dag. Fatter ikke jeg... Huff.. Kjedelig med snø i april altså!! Håper den forsvinner like fort som den kom Flokken kom like etter jeg skrev hos deg, så da var det bånn gass.. Mannen kom og satte jentene fra seg på trappa og stakk igjen.. Nå sover de søtt i sengene sine!
smile Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #4642 Skrevet 13. juni 2008 Ikke så ofte jeg er innom her lenger gitt. Noen andre som sluker dagene mine. Nå har jeg også begynt å jobbe så dagene blir fulle av gjøremål. Alt som ble gjort i permisjon skal bli gjort i tillegg til jobb. Nå ser jeg frem til en deilig sommer! Lillesmile har blitt 1 år og har begynt å gå! Skikkelig sjarmør! :rødme:
Gjest Madden Skrevet 25. juni 2008 #4643 Skrevet 25. juni 2008 Kan tenke meg hverdagen blir en helt annen når permisjonen er over ja! Jeg klarer ikke å se for meg hvordan det blir - har jo aldri prøvd det før!! De er så skjønne når de stabber avgårde for første gang Gleder meg til det!!!
Sense Skrevet 25. juni 2008 #4644 Skrevet 25. juni 2008 Koselig når de begynner å stabbe avgårde.. Litt ustø og ser for seg et mål litt borten for de skal klare å komme seg til og vingler avgårde... Det er en herlig alder hun er i nå! Er det travelt, eller er hun fortsatt rolig og snill? Ut på noen spennende ekspedisjoner i sommer da? Vi har absolutt ingen planer, men Tyrkia venter jo i september :-D Men kjenner uansett at å gå hjemme med jentene 2 mnd blir leeenge!! Vi er bare på dag 3 av ferien, og jeg er lei.... Vi må finne oss et feriemål asap!
smile Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #4645 Skrevet 20. juli 2008 Like lei nå sense? I sommer er det mest farting rundt i Norge til familie og noen bryllup. Nå gleder jeg meg til det blir sol!!!! Da stiger humøret betrakelig gitt!!! Lillesmile er ikke akkurat rolig lenger nei. Hun er snill men veldig aktiv!!! Og nå går hun fort også, og akkurat dit hun vil så jeg får ikke gjort så mye lurt når hun er våken. Men hvis jeg setter henne fra meg i grusgangen kan hun drømme seg bort mens hun kaster grus til alle kanter! I morra må jeg få tatt en handlerunde. Det er vel noe salg vel???
Sense Skrevet 20. juli 2008 #4646 Skrevet 20. juli 2008 En del salg i Oslo om dagen Men du skal kanskje ikke den veien!? Er ikke fullt så lei lengre.. Har hatt gubben hjemme en uke nå, så da blir det litt mer avlastning = happy mamms :-D Det sies at det skal komme masse varme innover landet til uken som kommer.. Om det er en bløff, smeller det her i vest iallefall.. Har hatt det godt og varmt på ferie, tempen lå på 20 hver dag.. Så kjører vi hjem fra Oslo da, og kommer til Grimstad og regnet øøøøøser ned, og det ble verre og verre jo lengre vest vi kom.. Legger inn forbud mot regn juni, juli og august!!! Ser for meg lillesmile sitte og kaste på grus Kan tenke meg hun koser seg :-D Sier hun noe nå da, eller er hun tilbake holden med orda??
smile Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #4647 Skrevet 20. juli 2008 Du er som vanlig kjapp på tastaturet du!!! Godt gubben har fått opp humøret ditt. Takk for PM forresten. Jeg har ikke rukket å lese overalt og få oversikt, men en vakker dag.... Nei jeg orker ikke dra inn til Oslo i morra tror jeg. Kanskje til helga heller Må ha meg en ikeatur snart. Vi må jo snart få ut fingeren og bestemme oss for kjøkken og diverse. Det skal jo bli finvær nå og da skal jeg grille meg og maten her hjemme tenker jeg!!! :smile: Lillesmile skravler litt ja. Det hyppigste ordet er nei, nei, nei... så rister hun på hodet.... :rødme: Hvor har hun hørt det mon tro??? :klø: Ellers går det mamma, hei, øøøø=mø, off= voff, l (med tykk L)= ball, æss= æsj. Men det kommer stadig noen uttrykk. Veldig artig!!!
Sense Skrevet 22. juli 2008 #4648 Skrevet 22. juli 2008 Ble det shopping på deg eller?? Jeg har kjøpt sommer dyner på salg i dag.. Kjøper alt der står SALG på fortiden, jeg.. Har snart brukt opp feriepengene til Tyrkia.. Neida.. Heldig du som skal få nytt kjøkken da!!! Har du tanker på hvordan det skal se ut eller må du se deg om før du finner utav det? Syns der er så masse fint for tiden at jeg tror jeg hadde slitt med å ta valget.. Men jeg skal jo ikke få noe nytt kjøkken enda, så da ser jeg meg rundt og gleder meg over at jeg ikke må bestemme meg for noe som helst... (det var en stor tull ) Ser for meg lillesmile som NEI'er og rister ivrig med hodet... Er jo bare så herlig når det oppdager språket.. Snart sier hun noe nytt annenhver dag og tilslutt hele setninger.. Er en kjempefin tid hun er i nå.. Selv om den kan være travel.. Skal hun i barnehage når du er i jobb eller??
Daria Skrevet 25. juli 2008 #4649 Skrevet 25. juli 2008 Så hyggelig å høre fra deg Blir det øy-tur i sommer da?
Sense Skrevet 4. september 2008 #4650 Skrevet 4. september 2008 etter smile!!! Håper dere har det bra
smile Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4651 Skrevet 11. september 2008 Hei, hei!!! Koselig å bli etterlyst da!! Her er det fortsatt travelt, om ikke travlere. Etter neste baby skal jeg IKKE tilbake i 100% selv om jeg har det bra på jobb. Men jeg rekker jo ingen ting!!! I tillegg skal vi liksom pusse opp. Lillesmile er i bhg. 2 dager eller hjemme med pappa. Vi har det bra sånn sett da! Jeg tror hun liker det sånn også. Om 2 uker drar vi til Spania. Usj, så vondt det skal bli!!! Høsten har satt inn skikkelig her iallefall. Nå tenkte jeg at jeg skulle ut og beise sandkasse men har definitivt ikke lyst. Men det gjør seg visst ikke selv her i huset.
smile Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4652 Skrevet 11. september 2008 Apropo kjøkken sense så sier plassen vi bor på at vi ikke kan ha et skikkelig fancy kjøkken. Det vi ser for oss nå er Lidingø fra Ikea. Må ha et klassisk her. Men jeg liker det kjøkkenet altså. Må sprite opp med litt fin vifte, håndtak o.s.v.
Daria Skrevet 12. september 2008 #4653 Skrevet 12. september 2008 (endret) Smile! Spania høres vondt ut, men dere får bite tennene sammen og lide dere gjennom det Endret 12. september 2008 av Daria
smile Skrevet 12. september 2008 Forfatter #4654 Skrevet 12. september 2008 (endret) Daria!! Jada, ei uke går fort så det overlever vi vel Fredda og helg!!! Må vel få pizzaen inni ovnen! Endret 12. september 2008 av smile
Catus Skrevet 12. september 2008 #4655 Skrevet 12. september 2008 (endret) Smile! Så koselig å se at du har gitt livstegn fra deg! Ser ut til at du og familien har det bra. Spania høres sannelig ikke verst ut, nei. Blir det første ferieturen for Lillesmile? Endret 12. september 2008 av Bippe
Sense Skrevet 16. september 2008 #4656 Skrevet 16. september 2008 Og når kommer nr2???? Spania er fint.. Det blir nok litt slitsomt med all varmen men alt går.. Holder for øyeblikket på å slite meg gjennom 15dager i tyrkia, er på dag 7 nå og er ikke sikker på jeg overlever 8 til.. haha... Er nok kjekt for Lillesmile å gå litt i barnehagen. Tror alle barn har godt av det. Hadde jeg visst det jeg visste i dag hadde jeg sendt mini i barnehagen lenge før hun ble 5. Men men. Gjort er gjort! Kose deg med beising og det hele.. Du er kanskje ferdig nå? Og god tur til Spania om vi ikke sees før
smile Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #4657 Skrevet 31. oktober 2008 Spania ja.. Det virker fjernt men det var utrolig godt å så lenge det varte. Neste gang vi skal reise slik skal vi også ha leilighet. Det var utrolig lettvindt, spesielt med tanke på lillesmile. Det var ikke første ferie nei, vi var i Egypt da lillesmile var 6 mnd så hun er skikkelig bereist!!! Her er det fortsatt travelt. Så travelt at jeg egentlig ikke synes noe om det så nå er jeg rimelig bestemt på at neste gang skal jeg IKKE jobbe 100% etter endt permisjon. 80% med en dag fri må hjelpe mye selv om det blir merkbart mindre lønn av det. Men det må bli engang nr.2 kommer da. Vi er ikke der enda men vi håper nok på å bli prøvere til neste sommer kanskje? Jeg kunne jo forsåvidt tenke meg nå snart jeg. Er det en ide å sjenke mannen snart kanskje??
Daria Skrevet 1. november 2008 #4658 Skrevet 1. november 2008 Her går man målbevisst til verks? Hygelig at du gir lyd fra deg
smile Skrevet 13. april 2009 Forfatter #4659 Skrevet 13. april 2009 (endret) Heyyyy! I'm alive! Var inne og leste litt i dagboka mi så oppdaget jeg hvor mye moro vi har hatt her inne så da må jeg jo gi livstegn fra meg!! Påskeferien er snart over og den kunne gjerne vært dobbelt så lenge for min del! Vi har vært på hytta og kost oss. Veldig godt å koble av fra hverdagens kjas og mas. Mannen har vært hjemme og pussa opp hus!!! Sånt liker jeg! Jeje, trengte visst ikke å sjenke mannen engang gitt... Her gikk det unna i svingene. Nå er jeg faktisk snart 16 uker på vei! :dåne: Tiden flyr gitt! Så i begynnelsen av oktober venter vi en liten spirrevipp! Så tror jeg lillesmile blir verdens beste storesøster da!!! Hun er er farta om dagen, skravler og synger dagen lang!!! Endret 13. april 2009 av smile
smile Skrevet 13. april 2009 Forfatter #4660 Skrevet 13. april 2009 Det er forresten veldig kjekt å følge med på bloggen din sense, men jeg er elendig til å legge igjen spor men det vet du vel fra før...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå