Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Jeg fikk halve lunsjen min i BH'n :sur:

Ordna meg puffet ris med melk men i et ubevoktet øyeblikk glapp tallerkenen litt på skjeven og halvparten rant ned i BH'en min :dåne: :skratte:

Nydusja som jeg var :sukk::lol:

Godt jeg er alene hjemme :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:skratte:

Been there, done that...dog med havregryn, melk og jordbærsyltetøy.... :fnise:

For en skjønn liten søtnos! :rødme:

Helt utrolig så små de er i starten, og hvor fort man glemmer det etter et par måneder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~
Jeg fikk halve lunsjen min i BH'n :sur:

Ordna meg puffet ris med melk men i et ubevoktet øyeblikk glapp tallerkenen litt på skjeven og halvparten rant ned i BH'en min :dåne: :skratte:

Nydusja som jeg var :sukk::lol:

Godt jeg er alene hjemme :fnise:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Herlig med smil! Christian har så vidt begynt han også.

Så dere har også vært plaget med falsk krupp? Vi har hatt våre turer vi og. Sist vinter hadde vel Victoria 5-6 anfall tror jeg. Denne vinteren har det *bank i bordet* heldigvis bare vært 2. Skremmende når det står på altså! Håper vi slipper det med minsten..

Kjenner meg igjen i beskrivelsen av dagen din. Synes ikke akkurat jeg får gjort så veldig mye annet enn å amme og vaske og rydde bort klær!!

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var nok et nydelig syn under lunsjen. :ler: Kanskje godt du var alene hjemme ja.

Hvilket TV da?? Stor eller kjempediger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Samsung 32" LCD-TV. Sånn går det når man kjeder seg i permisjon. Da sitter pengene løst :ler:

Jeg har jo sagt at jeg ikke skal ha ny TV før den gamle kassen vi har takker for seg, men jeg måtte svelge den kamelen gitt :fnise:

Mannen ble strålende fornøyd da :mrgreen: for han har jo mast lenger om ny TV.

Så nå gjennstår det å se....om han sponser ny sofa i løpet av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh ny sofa.... har du sett på noen spesiell?

Nei, ikke egentlig. Jeg vil ha skinn da, og 3+2 eller 2,5+2,5. Og den bør være svart.

Nå har vi hjørnesofa som er 11 år gammel og godt brukt. GODT brukt kan vi vel si :ler: Den er revna i sømmene, et par fjærer har løsna og i det hele tatt burde den vært sendt til sofahimmelen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Sofahimmelen :fnise:

Men når du kjøper tv kan vel han kjøpe sofa, synes det var en god deal :tommelopp: Hvis han følger med på fotball og sport kan du evt foreslå for han å kjøpe nye sofa så han har noe godt å sitte i når EM eller OL begynner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...