monja Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #15921 Skrevet 1. mai 2008 God morgen! Alt går så meget bedre, men det er en temmelig trøtt gjeng som er opp nå. Mannen skal ta med seg M for å sove en dupp. Så spørs det da, hvem som sover lengst av de to T fikk kjempegod behandling på legevakta. Legen ringte til barneavdelingen på nabosykehuset for å høre om de skulle rekvirere helikopter for han var søkk tett da de ankom sykehuset, men barnelegen der mente at inhalator først og så fikk de se. Så de kjørte på med en skikkelig dose Ventoline og Efedrin (flytende den da) og han satt med inhalator 15 minutter. Pusten ble merkbart bedre og etter et par timer, en grundig legesjekk og tre premier fikk han komme hjem. Det var en sliten, men lykkelig gutt som kom hjem like før klokka 4 i natt. Og en lykkelig mamma som endelig kunne puste lettet ut og få noen timers søvn. Han sov til klokka halv 9 så det tok nok på. Nå er han i forholdsvis god form, men skal få slappe av til over helga så mannen tar sykt barn dag i morgen. Ikke for det, han holder på å bli syk selv og så det er godt mulig det blir egen sykdom istedet. Lille M er blitt en drøm om natta...han sov fra 23 til 05.30. Så sov han igjen fra 06 til 08.30 og nå sover han igjen. Flinke gutten
iss Skrevet 1. mai 2008 #15922 Skrevet 1. mai 2008 Det var en natt utenom det vanlige ja.. Bra det går bedre med han, har ikke erfaring med falsk krupp selv men har hørt at det virkelig er skummelt...
monja Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #15925 Skrevet 2. mai 2008 Alt er bra med smurfen. Han er i skikkelig godform igjen idag og i barnehagen. Han spratt opp i morges og lurte på om han kunne få i bhg så jeg mistenker at han er syk jeg da Han har iallefall lært at å springe ute på våren i bare genser og ingenting nedentil ikke er så smart. Som mamma'n sin er han typen som må lære ting the hard way Nå er jeg og minstemann på tur ut døra. I morgen er han en mnd gammel og da må vi veie idag. Må jo ha orden på tallene må vite Ha en fin dag alle som er innom
Skravla Skrevet 2. mai 2008 #15926 Skrevet 2. mai 2008 for frisk smurf. Tenk at knøtten allerede er 1 måned.
pondusa Skrevet 2. mai 2008 #15928 Skrevet 2. mai 2008 Godt å høre at Smurfen er pigg igjen. Og lille knotten er 1 mnd allerede! Mens jeg sitter her med stormage fremdeles. :dåne:
Gjest Reka Skrevet 2. mai 2008 #15929 Skrevet 2. mai 2008 Så bra at det går bra med smurfen!! God helg!
monja Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #15931 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har vært på veiing med lillemann. Han er jo en mnd gammel i morgen. Og vi serverer nok fortsatt fløte her i heimen. 4350 gram - opp 450 gram på ei uke - og 1480 gram siden hjemreisedagen. 54 cm lang - pluss 3 cm på to uker - og pluss 5 cm på fødselslengden. Store gutten min
monja Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #15932 Skrevet 2. mai 2008 Jeg skal iallefall ikke bekymre meg over at han gulper en del
monja Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #15933 Skrevet 2. mai 2008 Fælt å klage, men det er grusomt varmt idag. Blir liksom sånn i villrede over hva jeg skal ha på lillemann. Nå ligger han ute i body og strømpis og bomullslue, med et fleecepledd og et tynt strikka pledd over seg. Dyne blir for varmt nå for tiden. Håper forresten han har tenkt å våkne snart sånn at jeg får tømt puppene mine
monja Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #15935 Skrevet 2. mai 2008 Nyyyyydelig vær idag Grillen skal få debuten sin for sesongen. Håper gubben har sjekka at det er gass på flaska Jeg har investert i urtemarinert indrefilet av svin så detta blir bra. Ska'rre værra så ska'rre værra Nå venter jeg bare på at Knottis skal våkne for det renner av det ene brystet. Gjennom genseren og dobbelt innlegg så nå gidder jeg ikke å pumpe heller. Har tatt han inn og han driver og knirker oppi bag'en sin der så det blir vel snart. Ikke rart han er salig, for han hadde den gedigne bæsjbleien idag. Den første på ei uke, og svigermor fikk æren Det endte forøvrig i fullt skift og spyling i vasken. Men du verden så salig vi ble etterpå
Murmelmy Skrevet 2. mai 2008 #15936 Skrevet 2. mai 2008 Så godt at smurfen er bedre . Masse god helg og nyt finværet (her regner det...)!!!
monja Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #15937 Skrevet 2. mai 2008 Spist deilig middag, badet begge ungene og nå er minstemann på tur i seng. Størsten skal den veien og om noen strakser. Men det får mannen ta.
Gjest Madden Skrevet 2. mai 2008 #15938 Skrevet 2. mai 2008 Så ekkelt med kruppanfall da..da er det godt å bli tatt på alvor når man kommer på legevakta ja! Godt at han kom seg raskt til hektene igjen også!! Lillebror har definitivt matvett :dåne: ..og så er det sikkert fløte i de puppene dine også ja! Urtemarinert indrefilet ja... Jeg ble ikke LITE sulten heller nå da.... Ha en kjempefin fredagkveld monja!!
monja Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #15939 Skrevet 3. mai 2008 Nå har jeg vært oppe en og en halv time. Tror jeg sto opp litt før 6. Kjente jeg var litt tynget av dårlig samvittighet for gubben har vært oppe med prinsen to ganger i natt. Jeg har lagt meg til den uvanen at jeg ikke hører han om natta og i natt hadde han ikke klart å vekke meg heller :skrape: Så her sitter jeg da, oppe og men på en måte kompenserer jeg med å stå opp tidlig og være like trøtt Idag er forresten prinsen 1 mnd Tenk at det alt er en mnd siden han ble født :dåne: Da var han 2 timer på denne tiden av døgnet. Lille herlige snuppen min. Han har blitt så utrolig tett i nesa og. Det begynte egentlig natt til i går, men i går ettermiddag og i natt har han vært skikkelig tett. Har prøvd med morsmelk i nesa, men det ser ikke ut til å fungere. De kan vel ikke bli sjuke disse små? :klø: Trodde de var beskyttet av stoffer i morsmelka? Ellers er det vel storebror som har vært oppi ansiktet hans med snørra si Smurfen sto opp for en halvtimes tid siden. Tett i nesa han og. Nå ligger han i sofan og kjører nesa full av saltvannsdråper
monja Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #15940 Skrevet 3. mai 2008 Litt effektiv har jeg jo vært da. Tatt ut av oppvaskmaskina, satt på ny, vaska opp pumpedeler og melkebokser og kjørt dem i sterilisatoren, pumpet et par hundre ml, hengt opp sengetøy som jeg glemte i går, satt på en vaskemaskin med 95 vask (les: gulpekluter og sånt )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå