Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg sånn til jeg og Smurfen skal se "Folk og røvere i Kardemomme by" på teater i juni. Sjekka i går og det var 5 plasser igjen så jeg er glad jeg bestilte billetter så tidlig.

Skikkelig mor - sønn kvalitetstid :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at du er mindre svimmel i dag. :klem:

Her har vi faktisk 15 grader i dag, deilig!

Skrevet

Været nå er knallbra. Skikkelig digg å ha permisjon (jada, nå høres jeg ut som en Oslofjortis :skratte: ) når det er sånn. Lillemann sover alle duppene sine ute og han sover så godt. Dessverre har svimmelheten gjort at jeg ikke har trilla så mye, men det kommer det kommer. Har jo mange dager igjen enda :fnise:

Skrevet

Har forresten lagt han ut igjen nå. Han våkna i 10.30 tiden, og vi spiste litt og koste litt, men så ble han så trøtt og hysterisk (for det blir han når han blir trøtt) så da var det rett ut i vogna igjen og nå sover han som en stein. Herlig. Han skal få stå på verandaen til sola kommer over hustaket om en halvtimes tid. Etter det flytter jeg han til verandaen på andre siden av huset for da er det skygge der.

Skrevet

Sover enda. I mens har jeg grått meg gjennom den svenske versjonen av "Jordmødrene" *rørt* Herlig altså.

Skrevet

Det var utrolig deilig. Og i tillegg sto mannen opp for å mate han. Men jeg måtte opp jeg og da, siden jeg måtte pumpe :ler:

Nå ligger han ute og sover igjen. Har gjort det fra klokka 9. Han koser seg virkelig ute i vogna.

Skrevet

Får knotten kun mm eller mme også? Og ammes han eller er det flaske? Bare nysgjerrig :fnise:.

Her får snuppa pupp om natten, men hun har de siste nettene kun våknet 1-2 ganger mellom kl 23-07. Digg (fjortis ;))

Kos deg i finværet!

:klem:

Skrevet

Han får kun morsmelk ja. Vi ammer som regel og han har blitt skikkelig flink til tross for litt knoting i begynnelsen :hoppe: Men så er det overproduksjon så jeg pumper en 200 - 400 ml pr døgn som han bl.a får om natta. Da kan jeg bevilge meg en sovenatt mens mannen står opp. Jeg kommer nok å amme han så lenge han vil og så lenge jeg er bjelleku (Smurfen ville jo ikke ha pupp han, prøvde ikke å suge engang så han fikk morsmelk på flaske i 6 - 7 uker før det ble mer og mer MME).

Skrevet

Har forresten gått ned 16 kg siden fødsel :mrgreen:

Skrevet
Har forresten gått ned 16 kg siden fødsel :mrgreen:

Så flott!!!

Skrevet

"digg" ?

Fra en bontjyv? *fnis* ;)

Snart slenger du vel på en "ass" også. :gjeiper:

Har bedt pondusa om å kjappe seg litt, jeg reiser jo på hytta i morgen. Og hvis hun ikke får før den tid, så må du melde meg hvis det skjer noe når jeg er borte - som det sikkert gjør.

Skrevet
Skal du ha mai barn, pondusa?

Jeg er stygt redd for at det blir det ja.

Skrevet

Mannen og smurfen er på tur på legevakta. Våkna klokka halv 2 av tidenes kruppanfall - det er jo sikkert 2 år siden sist - og han ble så redd så redd og vi klarte ikke å roe han ned. Så gubben tok han med og kjørte og jeg ringte legevakta. Håper bare de kan ha han til observasjon litt sånn at han får bli bedre før de sender han hjem. Jeg har jo erfaring med dette, men denne gangen ble jeg skikkelig redd og måtte ringe til mamma og klage min nød :sjenert:

Nå er de bare 5 - 7 minutter unna sykehuset og jeg skal prøve å slappe av. Stakkars gutten min :grine:

Skrevet

Lillemann er forresten 4 uker gammel :hjerte:

Skrevet

*venter spent på telefon*

Hvordan skal jeg klare å slappe av *vandrer hvileløst omkring*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...