monja Skrevet 25. april 2008 Forfatter #15861 Skrevet 25. april 2008 Mannen kom hjem i halv 11 tiden. Så ble jeg med til byen. For å tenke på noe annet. Trilla en tur, var innom jobben og mottok skryt for lillemannen og var hos svigermor en tur. Formen ble mye bedre når jeg fikk noe annet å tenke på. Og jeg er så stolt. For første gang har jeg ammet han skikkelig utenfor husets fire vegger, i påsyn av andre (som var svigermor idag da ). Det er virkelig en milepæl for meg det der.
monja Skrevet 25. april 2008 Forfatter #15862 Skrevet 25. april 2008 Vi har vært på besøk hos et vennepar i et par timer. Matet lillemann med flaske - det var 170 ml rett ned det gitt :dåne: Og enda er han sulten. Matvett den lille der ja..... Akkurat nå sitter Smurfen og pludrer med han, men det er vel bare å fram med puppen snart tipper jeg.
Jinx Skrevet 25. april 2008 #15864 Skrevet 25. april 2008 Husk at du fortsatt trenger ekstra vitaminer og jern og og og og.... Drikk masse masse vann! Ta vare på deg selv vennen
monja Skrevet 26. april 2008 Forfatter #15867 Skrevet 26. april 2008 Idag fikk Knotten prøve vippestolen for førsta gang. Det var spennende det....spesielt med størstemann som plutselig fikk lillebror lett tilgjengelig for både suss og klem Vippers....
Niennah Skrevet 26. april 2008 #15868 Skrevet 26. april 2008 Når skal dere prøve på nummer tre, da? Vippestol...det må vi ha.
linky Skrevet 26. april 2008 #15870 Skrevet 26. april 2008 Hei på deg Høres ut som om dere koser dere med lillemannen. Vippestol ja, det fikk jenta vår prøve for første gang i går og det var stas. Men hun er så liten så hun forsvant helt oppi der Kos deg videre med familien
monja Skrevet 27. april 2008 Forfatter #15873 Skrevet 27. april 2008 Jeg har skrevet invitasjoner til dåp. Blir vi sånn at alle kommer blir vi 26 stykker. Men jeg tipper vi ender opp med en 18 - 20 stk til slutt. Lurer på om vi skal ha koldtbord og i den anledning søkte jeg litt på KG og fant et innlegg jeg hadde skrevet selv i mars 2004. Sikkert det beste svaret jeg kunne finne der og da med tanke på hva vi skal ha på bordet Siterer det inn her jeg. Forslag til diverse koldtbord: FESTBORD - SPEKEMATBORD Fenalår, spekeskinke, mårpølse, eggerøre, blandet salat, potetsalat, rømme, loff, flatbrød, smør KOLDTBORD ORDINÆR - Svineflatbiff, roastbiff, fenalår, mårpølse, kylling, røykelaks, pastasalat, blandet salat, potetsalat, eggerøre, dressing, remulade, fint og grovt brød, flatbrød, smør KOLDTBORD LUX - Roastbiff, marinert svinenakke, svineflatbiff, fenalår, spekeskinke, mårpølse, kalkunbryst, gravlaks, pepperlaks, røykelaks, kabaret, pastasalat, reke/blåskjellsalat, blandet salat, potetsalat, eggerøre, rømme, majones, urtedressing, remulade, sennepsaus, fint og grovt brød, flatbrød, smør, REKEBORD - Store fine reker servert med blandet salat, majones, baguetter og smør. SKALLDYRBORD - Reker naturell, hvitvinsdampet blåskjell, krabbe, sjøkreps, Vestkystsalat, blandet salat, vinaigrettesalat, urtedressing, majones, baguetter, loff, smør. HAVETS KOLDTBORD MED HUMMER - Hvitvinsdampa blåskjell, østers naturell, hummer, reker, krabbe, sjøkreps, marinert steinbitt, ovnsbakt pepperlaks, røykelaks, gravlaks, marinerte kongereker, skalldyrsalat, grønn salat, fritert akkar, eggerøre, majones, urtedressing, sennepsaus, hvitløkdressing, baguetter, loff, smør. Noen forslag vi fikk da vi vurderte koldtbord til bryllupet
pondusa Skrevet 27. april 2008 #15875 Skrevet 27. april 2008 Koldtbord er genialt. Vi har en inder her i byen som lager mat, og hans indiske koldtbord er bare helt himmelsk. Bestilte til pondus sin dåp, og skal bestille der denne gangen også.
Gjest Dallandra Skrevet 27. april 2008 #15876 Skrevet 27. april 2008 Rota visst bort veien hit jeg (hadde sikkert kartet opp ned) Men nå er jeg her igjen!! Og snart er det sommer!!! Jeg har faktisk etpar knott surrende rundt meg her jeg sitter!
monja Skrevet 27. april 2008 Forfatter #15877 Skrevet 27. april 2008 Det er herlig. For en times tid siden var det over 30 grader i solveggen. Skikkelig summerfeeling Det blir nok greit å ha permisjon om det fortsetter sånn
monja Skrevet 27. april 2008 Forfatter #15878 Skrevet 27. april 2008 Smurfen gikk og la seg klokka 16 :dåne: Da sovna han i sofan og siden har vi ikke fått kontakt med han. Så nå håper jeg han sover til i morgen. Lillemann sover ute i vogna for tredje gang idag. Vi la han ut i 17.30 tiden og håper han sover til 20.30 iallefall. Han tar godt for seg av maten så jeg satser på at han sover til det er fullt igjen iallefall Men så deilig da....fred i heime
Murmelmy Skrevet 27. april 2008 #15879 Skrevet 27. april 2008 Det er virkelig deilig når barna sover . Mini er akkurat lagt og mikro ligger på brystet til pappan som ser fotball. Da benytter jeg meg av sjansen til å logge på Så skjønn knotten er og ser ut til at han trives i vippestolen . Fytterakkern som tiden går...tenk, han er snart en mnd allerede
monja Skrevet 27. april 2008 Forfatter #15880 Skrevet 27. april 2008 Hvor lenge var Adam i paradis? Eller var det Eva? Eller var det MEG???? Smurfen kom ramlende klokka 19.30. Nå lurer jeg på hvordan vi skal få han i seng i kveld. Det er jo gjerne sånn at søvn avler søvn blir en myte etterhvert som de vokser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå