Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flott vektoppgang på knotten. Det stagnerer jo litt etterhvert også da, siden de vokser veldig i rykk og napp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han skulle jo bare ligget i magen min og feita seg opp enda så det stemmer vel godt at han ville vært rundt 4 kg til termin. Men jeg ser at han følger Smurfen sin vektoppgang forholdsvis likt så da vet jeg jo hva vi har i vente :fnise:

Skrevet

Han har blitt veldig lik storebror, Cilla. Gromgutten min :hjerte:

Skrevet

Lillemann har sovet siden klokka 13 :dåne: Og han sover enda. Men nå har jeg tatt inn bag'en hans sånn at han kanskje våkner snart. Jeg skulle ha ammet han før jeg drar på "husmorshopping" i kveld. Har bevilget meg det siden et av sentrene her har utvidet åpningstid til klokka 22.

31,1 grader i solveggen :hoppe:

Skrevet

Åhh så herlig en knott. Og så våken som vi er. :hjerte:

Skrevet

Han er veldig våken når han først er våken. Men det er jo ikke så ofte :fnise:

Nå har jeg kommet hjem fra bytur. Ble ikke akkurat ruinert, ikke var jeg hjemmefra mer enn en liten time heller - og da tar det 25 minutter å kjøre hver vei :fnise: Jeg kom hjem med regntøy til smurfen og to smekker til Knotten....utskeielser :ler:

Smurf, Knott og mann er i seng.

Skrevet

Trodde du skulle kjøpe noe til deg selv. Men neida. ;)

Skrevet

Neeeeida, det blir ikke så mye av det når det kommer barn i hus :fnise:

Gjest Madden
Skrevet

For en skjønn lillebror!!! :hjerte: Og sier meg helt enig med Cilla, han har blitt veldig lik storebror!!

Ha en flott fredag monja! :klem:

Skrevet

Tusen takk for Knotteskryt :klemmer:

Han sover akkurat nå. Jeg hadde stor planer for husvask idag, men så fort jeg anstrenger meg får jeg svimmelhetsanfall og begynnende hjertebank. Det begynte i går med hjertebank og etter det har jeg følt meg uggen. Nesten så jeg vurderer å ringe mannen for å få han hjem. Er jo livredd for å svime av, spesielt med Knotten i armene.

Og det hadde jo passa bra å få hjem han.....han som sovna av i morges. Med en hel time. Og i tillegg brukte han en halvtime på å få smurfen igang og. Stakkars mann. Og jeg som lå i sengen og ammet da han strevde som verst med vekkerklokka - uten at det engang slo meg at han skulle opp :klaske:

Skrevet

søt liten gutt :) og lik smurfen

Skrevet

La støv være støv og ta det rolig i dag du. Hybelkaninene er kjent for ikke å gå sin vei. :ler:

Selv om ikke handelen ble så stor, var det sikkert litt godt å komme seg utenfor husets fire vegger en liten stund.

Ønsker dere en flott helg. :klem:

Skrevet

Så skjønn gutt du har! :-D Gleder meg så til jeg har min egen lille i armene mine :rødme:

Håper du får en flott helg! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...