Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vinke:

Jeg bestilte takkekort fra elkjøp i dag :Nikke:. 1 kr rimeligere pr bilde enn på fotoknudsen.

Herregud, tenk at knotten er over fem uker gammel :overrasket:. Synes tiden går så utrolig fort. I morgen er tulla tre uker!

Guri, nå begynner jeg å bli trøtt :Gjesp:. Og jeg har jo sovet leeeenge i dag!

Håper gutta dine har kommet seg i seng :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Storebror er spinnvill :dåne:

X med 2 så har du tilstanden her i huset i dag. Og i morgen er det attpåtil plan.dag i bhg. Gleder meg litt til onsdag ja...

Skrevet

Da har vi hatt besøk på formiddagen, kost oss masse med smurfen, jeg har duppet litt på sofan, ammet minstemann, vi har spist middag mens minsten satt i vippestolen sin og nå er mannen og smurfen ute og triller....ah, stillhet *nyter*

Skrevet

Nå må jeg henge opp klær, sette på enda en vaskemaskin, ta ut av oppvaskmaskina.....

Skrevet
Nå må jeg henge opp klær, sette på enda en vaskemaskin, ta ut av oppvaskmaskina.....

Alt dette venter jeg med til i morgen ;)

Skrevet

Smurfen er et :sur: å legge på kvelden. Han kommer ut på stua 1000 ganger i løpet av kvelden og skal bare, skal bare... :sur: Men idag sovna han (endelig) i 21 tiden.

Lillemann sovna klokka 22.40 - etter et deilig bad, en flaske melk og masse masse pupp.

Nå skal jeg legge meg og.

Skrevet

Her våkna jeg halv 7 med melkespreng fra helvete. Pumpet av 160 ml på hver side og enda sprengte det :dåne: Heldigvis våkna lilletrollet klokka 7 *lettet*

Skrevet

Oi, eg var innom, men gløymte å leggja igjen spor...

:roser:

Skrevet

Ingen store planer:

- Skal kjøre smurfen i bhg til halv 10

- Gjøre noen små ærender i byen (bytte klær, kjøpe noen fotoDVD'er, kjøpe nytt balkongflagg etc)

- Hente TV (tenker gubben gleder seg ja :ler: )

- Restaurant i kveld sammen med sjefen og teamlederen min. Jeg har vært 10 år i bedriften så de spanderer middag :mrgreen:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Jøss, ikke dårlig å bli spandert middag på ;)

Skrevet
Jøss, ikke dårlig å bli spandert middag på ;)

Nei, det er ikke dårlig. Det kom en diger blomst på døra her og dagen etter at jeg hadde jubileum (20. april). Superkoselig, for jeg hadde glemt det :ler: Vi skulle egentlig ut å spise og rundt den tiden, men siden jeg hadde en nyfødt baby ble det utsatt litt. Koselig blir det uansett.

Skrevet

Knottis sover som en helt om natta.... Sovna 21.40 i går kveld og sov til kokka 03.45 :mrgreen: Så sovna han igjen klokka 04.15 og sov til 07.15 :hoppe:

Skrevet

Gratulerar med tiårsjubileum! :blomst:

Og så deilig med sove-Knott då! :)

Skrevet

Deilig med slikt sovebarn. Vi har visst fått et murmeldyr vi også, og det er så uvant.

Skrevet

Gubben driver og monterer ny TV. Som et barn på julaften :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...